Na początku miały być niskie z Kleszczowej, ale szybko to zostało zamienione na Ikarusy przegubowe. MZA nie ma nic do gadania w takich przypadkach. Poza tym Woronicza wystawiła cztery U15, bo dyspozytor nie przeczytał pisma od ZTM i zasugerował się tym, co jest w podziałach czyli literka N zamiast M. Obecnie wozy są podmieniane na U18.fraktal pisze:Tak chciało MZA pewnie, a ZTM jak zwykle posłusznie spełnił ich wolę. Ja bym z obsługi Z-1 wyrzucił Kleszczową i dał Stalową (chyba by się nie popłakali długimi dojazdami przez weekend) i po kłopocie. Można by nawet zastrzec, żeby wysyłać U18, jeśli many są, według niektórych, za ciasne.R-9 Chełmska pisze:Dobrze - tak chciał ZTM, tak i zrobili dyspozytorzy. Lepsze takie auto od Neoplana...
Linie zastÄpcze i specjalne - 2010
Moderator: vernalisadonis
Żartujesz? Nie wiem, jak było w tym przypadku, ale sugeruję porozmawiać z osobami, które rozdzielają obsługę linii dla MZA. Można oczywiście założyć, że nie we wszystkich przypadkach tak to wygląda, jak opisują (przynajmniej taką mam nadzieję), ale znaczna część przypadków polega na przyporządkowaniu obsługi do możliwości taborowych MZA.
-
- Posty: 12158
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
ja mówię o kwestii technicznej. Zauważ jak niska podłoga zachowuje si na tych dołach. Tu ktoś pisał że przeładowane SU15 jechał bardzo wolno a i tak walił spodem o ziemię...Paweł D. pisze:Tylko zauważ, że większość pasażerów to jednak nie dzieci z tornistrami ale też ludzie starsi. Warto spojrzeć dalej niż czubek własnego nosa.
Zwłaszcza, gdy jeździ na kursach oznaczonych ramkami. A do NR-a, Bartoniego, Solarka i innych o podobnych poglądach powiem tylko, Solarka i innych - ciekawe, co będzie, jak odniesiecie tymczasową kontuzję, choćby zaliczając glebę na śliskim chodniku podczas odwilży i będziecie musieli się poruszać o kulach, mając ograniczoną mobilność. Ciekawe, czy tak odważnie będziecie pokonywali wysokie schody.Paweł D. pisze:Tak, wysoka podłoga jest bardzo zła.NR pisze:Gorzej niż mohery na przystanku, czy wysoka podłoga jest aż tak zła ?
To nie trzeba było ich wysyłać na linię za metro. To faktycznie była głupota. Dobrze, że solówki nie wysłali. Tylko, że dyżurny ZTM miał czuwać nad tą linią. Dlaczego nikt nie kazał natychmiast podmienić na przeguby?Solarek pisze:ja mówię o kwestii technicznej. Zauważ jak niska podłoga zachowuje si na tych dołach. Tu ktoś pisał że przeładowane SU15 jechał bardzo wolno a i tak walił spodem o ziemię...