1845Desert pisze:221/BWL1845 Co to za BWLka
?
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
A w ogóle, to po coś są te spisy BWL zamieszczone, wystarczy poszukać...
Moderator: vernalisadonis
Tylko MZA. Teoretycznie jest możliwość wyjechania za ajenta, ale wymaga to zbyt wielu czynności. Zgłoszenie kierowcy o awarii na centralę ajentaJKTpl pisze:A, to przy okazji rzucę pytaniem - ta rezerwa jest dla MZA, czy jak zepsuje się ajent, to też pomoże?
odniosłem się do słów :jgas pisze:Nocne 180?
podając przykład znany wawkomowiczom.Adam G. pisze:...Teoretycznie jest możliwość wyjechania za ajenta, ale wymaga to zbyt wielu czynności...O ile wiem, takiego przypadku jeszcze w historii nie było...
Poczytaj ustawę o transporcie drogowym. Pozwoloenia, srenia, papiery, dupiery. Z wyłączeniem linii zastępczych na wszystko trzeba mieć papiery. Wydawane na przewoźnika, a nie organizatora. Co oznacza, że nie można ot tak po prostu wysłać PKS na 126 itp.tadeo pisze:ponieważ wszystkie linie są zarządzane przez jednego wiadomego nam organizatora przewozów – bez znaczenia jest komu on zleci kurs zastępczy w sytuacji awaryjnej któregokolwiek z przewoźników.
niezależnie od tego czy będzie to przypomniana przeze mnie sytuacja czy po prostu awaria techniczna autobusu.
niezależnie od pory doby.
na liniach nocnych zastępstwo w przypadku awarii (obojętnie jakiego przewoźnika przez któregokolwiek innego) jest bardzo wskazane z uwagi choćby na częstotliwość nocnych linii; jak nam wiadomo – na niektórych liniach wynosi ona 60 minut.
rozliczenie finansowe w takim przypadku też należy do organizatora przewozów.
i teraz pozycja ZTM-u jawi mi się trochę mniejsza niż sobie ją wyobrażałem.pawcio pisze:...Pozwoloenia, srenia, papiery, dupiery. Z wyłączeniem linii zastępczych na wszystko trzeba mieć papiery...