Jak ściągany... widocznie Siemens też taki bezawaryjny nie jest, a co.. ma być 95% bezawaryjności, no to mamy te 5% właśnie
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: JacekM
Z ,,Kiepury'', tylko że na WWO widziałem jak skład ze zdechłym Husarzem przyciągnęła 07.fidzio pisze:Wcale nie ciekawe, po prostu nie dawali mówiąc po staremu zbyt ostro "po pozycjach". A dzisiaj wspaniały wynalazek spółki PICcccccccccccccccccc ściągany ok godz 15:00 przez EP09Glonojad pisze:Ciekawe. 13MW nie pozamykało wszystkich podstacji po drodze?
Podobno standardem jest 98% i dążenie do 100%Jak ściągany... widocznie Siemens też taki bezawaryjny nie jest, a co.. ma być 95% bezawaryjności, no to mamy te 5% właśnie
Awaria na kolei naprawiona. Opóźnienia aż do wieczora
Poważna awaria trakcji przy Dworcu Zachodnim. Pociąg SKM pozrywał siec trakcyjną na trzech torach. Kolej podmiejska nie kursowała, pociągi jeździły tylko po torach dalekobieżnych, czyli omijały przystanki Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota. Kolejarze przyznają, że opóźnienia potrwają do wieczora.
O godz. 11.15 pociąg SKM złamał pantogaf i zerwał sieć trakcyjną nad trzema torami w pobliżu Dworca Zachodniego. - Awaria była dość rozległa. Na torach średnicowych uwięzionych było pięć pociągów. W sumie trzy tory są wyłączone z ruchu - mówi Jan Telecki z Zakładu Linii Kolejowych PLK. Pociągi pomiędzy Dworcem Wschodnim a Zachodnim nie zatrzymują się na stacjach Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota.
Na miejsce awarii wysłano dwa pociągu techniczne, których ekipy najpierw udrożniły Linię Średnicową dla pociągów podmiejskich. Ruch przywrócono ok. godz. 14. Jan Telecki przyznaje jednak, że pociągi w obu kierunkach mogą być opóźnione aż do wieczora.
Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co piszaDopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^rufio198 pisze:Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co piszaDopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.![]()
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
Zasadniczo nic nowego artykuł ŻW nie wnosi, poza tym, że pokazują trójmiejskiego szrota. Nawet nie napisali bzdur...marcin89 pisze:Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^rufio198 pisze: Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza![]()
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice