KM podczas budowy II linii metra
Moderator: Wiliam
Ty lepiej pokombinuj jak zdać do następnej klasy, bo kombinowanie w układzie linii cienko Ci idzie. Gdybyś chociaż jeździł 2 razy w tygodniu przez Wincentego, to byś wiedział, że M2 to będzie pikuś dla tej ulicy. Więc, z łaski swojej skończ już ze swoimi chorymi propozycjami. Aaaa...527 nie jest tylko dla Białołęki. Bródno również korzysta z tej linii, czyli kolejna bzdura...Kończ Waść, wstydu oszczędź...sobie.
Websterek pisze:Ty lepiej pokombinuj jak zdać do następnej klasy, bo kombinowanie w układzie linii cienko Ci idzie. Gdybyś chociaż jeździł 2 razy w tygodniu przez Wincentego, to byś wiedział, że M2 to będzie pikuś dla tej ulicy. Więc, z łaski swojej skończ już ze swoimi chorymi propozycjami. Aaaa...527 nie jest tylko dla Białołęki. Bródno również korzysta z tej linii, czyli kolejna bzdura...Kończ Waść, wstydu oszczędź...sobie.
Bastian pisze:Dokładnie, po to jest 500.person pisze:Kiedyś ZTM odpisywał w oficjalnej korespondencji, że również dla okolic TARGÓWKA-RATUSZ i ŻUROMIŃSKIEJ. Choć w sumie od czasu podbicia częstotliwości 500 na pewno jej rola zmalała na Bródnie...
Tak? I derbianie na Bródno bądź do 145 przesiadaliby się, wracając z DWG?SławekM pisze:Jakby miała być tylko do Białołęki to powinna się zwać E-7 z przystankami na Białołęce jak teraz, potem CH Targówek a następny Dw. Gdański i CH Arkadia
Przystanki na Bródnie itp. są także celem podróży dla mieszkańców Białołęki, jadących choćby do szkoły, do lekarza itp.
marekb
Wychodzi kolejna rzecz, nie jeździsz 527 i nawet nie wiesz jakie są wymiany na niej. Gdybyś się przejechał linią, to byś wiedział, że wiele osób wysiada min. na Żuromińskiej...Skoro ludzie korzystają z tej linii ( choćby klienci z Arkadii, CH Targówek, czy ludzie z Metra ) i wysiadają dość licznie, to znaczy że linia nie jest tylko dla Białołęki. Gdyby była, to nie zatrzymywałaby się choćby na Żuromińskiej, czy przy Ratuszu...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Raczej postoi, biorąc pod uwagę co się będzie przy Dworcu Gdańskim działo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
To może Bródno należy zacząć wozić jakimś E-3: reaktywacja do Metra Marymont? Moim zdaniem, wyraźnie widać tutaj brak alternatywy w postaci mostu Krasińskiego. Z Bródna teraz nie będzie jak się wydostać Targówek Mieszkaniowy ma przynajmniej most Śląsko-Dąbrowski, ale Bródno, żeby się na niego dostać musiałoby najpierw przejechać właśnie przez Targówek.Biorąc pod uwagę tekst o samochodowych azylach, enklawach, czy jak to tam brzmiało, to 406, 500 i 510 żegnamy pewnie na zawsze od początku budowy drugiej linii metra...
114?emyl pisze:To może Bródno należy zacząć wozić jakimś E-3: reaktywacja do Metra Marymont? Moim zdaniem, wyraźnie widać tutaj brak alternatywy w postaci mostu Krasińskiego. Z Bródna teraz nie będzie jak się wydostać
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Siła Mostu Krasińskiego tkwić będzie w tramwaju, bo drogowo to on wspaniały nie będzie. Jeden węzeł z Wisłostradą, kolizyjne skrzyżowania na prawym brzegu. Takie E-3 byłoby niewiele, jeśli w ogóle, szybsze od tramwaju. A tramwaj to jest i na moście Gdańskim. Problemem jest raczej brak tras na osiedlu i to problem bardziej Targówka niż Bródna. Tyle, że oprócz trasy Budowlana - Nowowincentego o niczym innym to nawet bąknąć nie można, bo "dubel metra!" wrzeszczą. Niektórzy wciąż nie zdają sobie sprawy z istnienia 4 wymiaru...emyl pisze:To może Bródno należy zacząć wozić jakimś E-3: reaktywacja do Metra Marymont? Moim zdaniem, wyraźnie widać tutaj brak alternatywy w postaci mostu Krasińskiego. Z Bródna teraz nie będzie jak się wydostać Targówek Mieszkaniowy ma przynajmniej most Śląsko-Dąbrowski, ale Bródno, żeby się na niego dostać musiałoby najpierw przejechać właśnie przez Targówek.Biorąc pod uwagę tekst o samochodowych azylach, enklawach, czy jak to tam brzmiało, to 406, 500 i 510 żegnamy pewnie na zawsze od początku budowy drugiej linii metra...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Oto mi chodzi. Bardzo brakuje tego właśnie połączenia i bardzo szkoda, że nie udało się go wybudować wcześniej.Glonojad pisze:Siła Mostu Krasińskiego tkwić będzie w tramwaju, bo drogowo to on wspaniały nie będzie.
Ale dojechałoby na Podgrodzie. Zwłaszcza, że teraz nie powiększysz infrastruktury tramwajowej pstrykając palcami:Glonojad pisze:Takie E-3 byłoby niewiele, jeśli w ogóle, szybsze od tramwaju.
Natomiast jeśli chodzi o:Glonojad pisze:Niektórzy wciąż nie zdają sobie sprawy z istnienia 4 wymiaru...
Miałem na myśli raczej podróż komunikacją miejską, a wyjazd z Targówka nie stanowi teraz problemu ze względu na buspas na Radzymińskiej. Chodzi o to, że jeśli przez Targówek (np. Trocką) przerzucisz na przykład 500, które obsługuje inny rejon niż bródnowskie tramwaje, to znacząco wydłużysz jego czas dojazdu do metra, oraz wepchniesz weń także napalonych mieszkańców z blokowiska wzdłuż Trockiej oraz Radzymińskiej, bo bez przystanków pewnie się nie obejdzie.Glonojad pisze:Problemem jest raczej brak tras na osiedlu i to problem bardziej Targówka niż Bródna
Problemem jest, że będzie trzeba przez jakiś czas wozić i Bródno Wschodnie i Targówek tą samą trasą. No i co z tego, że oddajemy Most Śląsko-Dąbrowski zbiorkomowi? 500 będzie jeździło pasami skrajnymi, a 160/190 środkowymi? Tam po prostu nie ma miejsca.
I właśnie dlatego wydaje mi się, że należałoby na jakiś czas przeprosić się z 512 i 517, które przeniosłyby potok z Targówka na most Poniatowskiego. Wtedy też sensownie wykorzystamy buspasy na Zielenieckiej i Targowej, a na W-Z zwolnimy trochę miejsca dla 500, które może jednak JAKOŚ uda się zepchnąć na południe nie powodując zbyt silnego efektu dosiadania się.
A teraz dawać lincz
No właśnie o to chodzi, że tak większość myśli, że z metrem. A Pawcio się wygadał, że prędzej niż myślimy, więc dlatego pytam .Adam G. pisze:Biorąc pod uwagę tekst o samochodowych azylach, enklawach, czy jak to tam brzmiało, to 406, 500 i 510 żegnamy pewnie na zawsze od początku budowy drugiej linii metra...Glonojad pisze:Raczej postoi, biorąc pod uwagę co się będzie przy Dworcu Gdańskim działo.