KM podczas budowy II linii metra

Moderator: Wiliam

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 14 mar 2010, 16:56

Ty lepiej pokombinuj jak zdać do następnej klasy, bo kombinowanie w układzie linii cienko Ci idzie. Gdybyś chociaż jeździł 2 razy w tygodniu przez Wincentego, to byś wiedział, że M2 to będzie pikuś dla tej ulicy. Więc, z łaski swojej skończ już ze swoimi chorymi propozycjami. Aaaa...527 nie jest tylko dla Białołęki. Bródno również korzysta z tej linii, czyli kolejna bzdura...Kończ Waść, wstydu oszczędź...sobie.

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 14 mar 2010, 18:06

Websterek pisze:Ty lepiej pokombinuj jak zdać do następnej klasy, bo kombinowanie w układzie linii cienko Ci idzie. Gdybyś chociaż jeździł 2 razy w tygodniu przez Wincentego, to byś wiedział, że M2 to będzie pikuś dla tej ulicy. Więc, z łaski swojej skończ już ze swoimi chorymi propozycjami. Aaaa...527 nie jest tylko dla Białołęki. Bródno również korzysta z tej linii, czyli kolejna bzdura...Kończ Waść, wstydu oszczędź...sobie.
(-X (-X
:arrow:
Bastian pisze:
person pisze:Kiedyś ZTM odpisywał w oficjalnej korespondencji, że również dla okolic TARGÓWKA-RATUSZ i ŻUROMIŃSKIEJ. Choć w sumie od czasu podbicia częstotliwości 500 na pewno jej rola zmalała na Bródnie...
Dokładnie, po to jest 500.
SławekM pisze:Jakby miała być tylko do Białołęki to powinna się zwać E-7 z przystankami na Białołęce jak teraz, potem CH Targówek a następny Dw. Gdański i CH Arkadia :>
Tak? I derbianie na Bródno bądź do 145 przesiadaliby się, wracając z DWG? :roll:

Przystanki na Bródnie itp. są także celem podróży dla mieszkańców Białołęki, jadących choćby do szkoły, do lekarza itp.
marekb

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 14 mar 2010, 18:56

Wychodzi kolejna rzecz, nie jeździsz 527 i nawet nie wiesz jakie są wymiany na niej. Gdybyś się przejechał linią, to byś wiedział, że wiele osób wysiada min. na Żuromińskiej...Skoro ludzie korzystają z tej linii ( choćby klienci z Arkadii, CH Targówek, czy ludzie z Metra ) i wysiadają dość licznie, to znaczy że linia nie jest tylko dla Białołęki. Gdyby była, to nie zatrzymywałaby się choćby na Żuromińskiej, czy przy Ratuszu...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 14 mar 2010, 19:30

Kiedy dokładnie wylatuje 406 i na co przejdą brygady/jakie "zadośćuczynienie" osiedla dostaną :?:

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 14 mar 2010, 21:19

TGM pisze:Kiedy dokładnie wylatuje 406 i na co przejdą brygady/jakie "zadośćuczynienie" osiedla dostaną :?:
Pewnie do wakacji pojeździ?
marekb

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 mar 2010, 21:23

Raczej postoi, biorąc pod uwagę co się będzie przy Dworcu Gdańskim działo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 14 mar 2010, 21:39

Glonojad pisze:Raczej postoi, biorąc pod uwagę co się będzie przy Dworcu Gdańskim działo.
Biorąc pod uwagę tekst o samochodowych azylach, enklawach, czy jak to tam brzmiało, to 406, 500 i 510 żegnamy pewnie na zawsze od początku budowy drugiej linii metra...
noidea

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 mar 2010, 21:46

Biorąc pod uwagę tekst o samochodowych azylach, enklawach, czy jak to tam brzmiało, to 406, 500 i 510 żegnamy pewnie na zawsze od początku budowy drugiej linii metra...
To może Bródno należy zacząć wozić jakimś E-3: reaktywacja do Metra Marymont? Moim zdaniem, wyraźnie widać tutaj brak alternatywy w postaci mostu Krasińskiego. Z Bródna teraz nie będzie jak się wydostać :/ Targówek Mieszkaniowy ma przynajmniej most Śląsko-Dąbrowski, ale Bródno, żeby się na niego dostać musiałoby najpierw przejechać właśnie przez Targówek.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 14 mar 2010, 21:50

emyl pisze:To może Bródno należy zacząć wozić jakimś E-3: reaktywacja do Metra Marymont? Moim zdaniem, wyraźnie widać tutaj brak alternatywy w postaci mostu Krasińskiego. Z Bródna teraz nie będzie jak się wydostać :/
114?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 mar 2010, 21:52

JacekM pisze:114?
Tak, ale chyba ostro wzmocnione.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 mar 2010, 21:54

emyl pisze:
Biorąc pod uwagę tekst o samochodowych azylach, enklawach, czy jak to tam brzmiało, to 406, 500 i 510 żegnamy pewnie na zawsze od początku budowy drugiej linii metra...
To może Bródno należy zacząć wozić jakimś E-3: reaktywacja do Metra Marymont? Moim zdaniem, wyraźnie widać tutaj brak alternatywy w postaci mostu Krasińskiego. Z Bródna teraz nie będzie jak się wydostać :/ Targówek Mieszkaniowy ma przynajmniej most Śląsko-Dąbrowski, ale Bródno, żeby się na niego dostać musiałoby najpierw przejechać właśnie przez Targówek.
Siła Mostu Krasińskiego tkwić będzie w tramwaju, bo drogowo to on wspaniały nie będzie. Jeden węzeł z Wisłostradą, kolizyjne skrzyżowania na prawym brzegu. Takie E-3 byłoby niewiele, jeśli w ogóle, szybsze od tramwaju. A tramwaj to jest i na moście Gdańskim. Problemem jest raczej brak tras na osiedlu i to problem bardziej Targówka niż Bródna. Tyle, że oprócz trasy Budowlana - Nowowincentego o niczym innym to nawet bąknąć nie można, bo "dubel metra!" wrzeszczą. Niektórzy wciąż nie zdają sobie sprawy z istnienia 4 wymiaru...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 mar 2010, 22:31

Glonojad pisze:Siła Mostu Krasińskiego tkwić będzie w tramwaju, bo drogowo to on wspaniały nie będzie.
Oto mi chodzi. Bardzo brakuje tego właśnie połączenia i bardzo szkoda, że nie udało się go wybudować wcześniej.
Glonojad pisze:Takie E-3 byłoby niewiele, jeśli w ogóle, szybsze od tramwaju.
Ale dojechałoby na Podgrodzie. Zwłaszcza, że teraz nie powiększysz infrastruktury tramwajowej pstrykając palcami:
Glonojad pisze:Niektórzy wciąż nie zdają sobie sprawy z istnienia 4 wymiaru...
Natomiast jeśli chodzi o:
Glonojad pisze:Problemem jest raczej brak tras na osiedlu i to problem bardziej Targówka niż Bródna
Miałem na myśli raczej podróż komunikacją miejską, a wyjazd z Targówka nie stanowi teraz problemu ze względu na buspas na Radzymińskiej. Chodzi o to, że jeśli przez Targówek (np. Trocką) przerzucisz na przykład 500, które obsługuje inny rejon niż bródnowskie tramwaje, to znacząco wydłużysz jego czas dojazdu do metra, oraz wepchniesz weń także napalonych mieszkańców z blokowiska wzdłuż Trockiej oraz Radzymińskiej, bo bez przystanków pewnie się nie obejdzie.
Problemem jest, że będzie trzeba przez jakiś czas wozić i Bródno Wschodnie i Targówek tą samą trasą. No i co z tego, że oddajemy Most Śląsko-Dąbrowski zbiorkomowi? 500 będzie jeździło pasami skrajnymi, a 160/190 środkowymi? Tam po prostu nie ma miejsca. :D
I właśnie dlatego wydaje mi się, że należałoby na jakiś czas przeprosić się z 512 i 517, które przeniosłyby potok z Targówka na most Poniatowskiego. Wtedy też sensownie wykorzystamy buspasy na Zielenieckiej i Targowej, a na W-Z zwolnimy trochę miejsca dla 500, które może jednak JAKOŚ uda się zepchnąć na południe nie powodując zbyt silnego efektu dosiadania się.
A teraz dawać lincz :p

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 14 mar 2010, 22:40

Adam G. pisze:
Glonojad pisze:Raczej postoi, biorąc pod uwagę co się będzie przy Dworcu Gdańskim działo.
Biorąc pod uwagę tekst o samochodowych azylach, enklawach, czy jak to tam brzmiało, to 406, 500 i 510 żegnamy pewnie na zawsze od początku budowy drugiej linii metra...
No właśnie o to chodzi, że tak większość myśli, że z metrem. A Pawcio się wygadał, że prędzej niż myślimy, więc dlatego pytam :> .

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 mar 2010, 7:11

Cierpliwości!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 15 mar 2010, 10:22

406 nikt nie zlikwiduje, nie bądźcie niepoważni. =;

ODPOWIEDZ