Ĺťycie nocne - 2010
Moderator: vernalisadonis
w dalszym ciągu interesuje mnie powyższa kwestia. mam pewien niedosyt .
„pawico” zechciej się odnieść raz jeszcze w tej dyskusji, w której biorą udział pasażer i specjalista z ZTM-u (w oparciu o Twój post z 9.03.2010 z godz.21.49, w którym zacytowałeś całą istotę mojego) na poniższym przykładzie.
założenia:
1.ekspedycja na dw.Centralnym posiada autobus rezerwowy wraz z kierowcą podstawiony przez MZA gotowy do wykorzystania w każdym momencie w przypadku awarii innego autobusu.
2.hipotetyczna linia nocna Nxx odjeżdżająca do podwarszawskiej miejscowości Y z częstotliwością co 60 minut.
wariant pierwszy.
linia obsługiwana jest na przemian Ajent, MZA, Ajent, MZA.
nadchodzi czas odjazdu Ajenta, autobus odmawia współpracy (awaria).
jakich pozwoleń, papierów brakuje MZA aby autobus tej firmy mógł wykonać kurs zastępczy za Ajenta na wspólnie obsługiwanej linii ?
wariant drugi.
linia obsługiwana jest w całości przez Ajenta (albo nawet dwóch).
Ajent (albo nawet dwóch) z przyczyn technicznych (lub jakichkolwiek innych) nie podstawia autobusów na linię.
sugerujesz w swoim poście, że w takim przypadku (pomimo braku pozwoleń, papierów) ekspedycja na dw.Centralnym posiadając autobus rezerwowy MZA za sprawą ZTM-u (również brak pozwoleń, papierów, bo te są - jak piszesz - nie na organizatora tylko na przewoźnika) nie wyśle autobusu zastępczego oczekującego na dw.Centralnym na linie obsługiwana przez Ajenta ?
a ludzie w taką noc nie ujrzą autobusu nocnego hipotetycznej linii ?
.
„pawico” zechciej się odnieść raz jeszcze w tej dyskusji, w której biorą udział pasażer i specjalista z ZTM-u (w oparciu o Twój post z 9.03.2010 z godz.21.49, w którym zacytowałeś całą istotę mojego) na poniższym przykładzie.
założenia:
1.ekspedycja na dw.Centralnym posiada autobus rezerwowy wraz z kierowcą podstawiony przez MZA gotowy do wykorzystania w każdym momencie w przypadku awarii innego autobusu.
2.hipotetyczna linia nocna Nxx odjeżdżająca do podwarszawskiej miejscowości Y z częstotliwością co 60 minut.
wariant pierwszy.
linia obsługiwana jest na przemian Ajent, MZA, Ajent, MZA.
nadchodzi czas odjazdu Ajenta, autobus odmawia współpracy (awaria).
jakich pozwoleń, papierów brakuje MZA aby autobus tej firmy mógł wykonać kurs zastępczy za Ajenta na wspólnie obsługiwanej linii ?
wariant drugi.
linia obsługiwana jest w całości przez Ajenta (albo nawet dwóch).
Ajent (albo nawet dwóch) z przyczyn technicznych (lub jakichkolwiek innych) nie podstawia autobusów na linię.
sugerujesz w swoim poście, że w takim przypadku (pomimo braku pozwoleń, papierów) ekspedycja na dw.Centralnym posiadając autobus rezerwowy MZA za sprawą ZTM-u (również brak pozwoleń, papierów, bo te są - jak piszesz - nie na organizatora tylko na przewoźnika) nie wyśle autobusu zastępczego oczekującego na dw.Centralnym na linie obsługiwana przez Ajenta ?
a ludzie w taką noc nie ujrzą autobusu nocnego hipotetycznej linii ?
.
Tak zwanego pozwolenia. Ale ponieważ MZA na tej linii kursuje, to i tak może pojechać. Papiery fizycznie daje się uzupełnić.tadeo pisze:wariant pierwszy.
linia obsługiwana jest na przemian Ajent, MZA, Ajent, MZA.
nadchodzi czas odjazdu Ajenta, autobus odmawia współpracy (awaria).
jakich pozwoleń, papierów brakuje MZA aby autobus tej firmy mógł wykonać kurs zastępczy za Ajenta na wspólnie obsługiwanej linii ?
Tak bym domniemywał. Jeżeli w ogóle ekspedycja MZA na Centralnym zajmuje się takimi liniami i nie będzie miała problemów ajentów z założenia w nosie.tadeo pisze:wariant drugi.
linia obsługiwana jest w całości przez Ajenta (albo nawet dwóch).
Ajent (albo nawet dwóch) z przyczyn technicznych (lub jakichkolwiek innych) nie podstawia autobusów na linię.
sugerujesz w swoim poście, że w takim przypadku (pomimo braku pozwoleń, papierów) ekspedycja na dw.Centralnym posiadając autobus rezerwowy MZA za sprawą ZTM-u (również brak pozwoleń, papierów, bo te są - jak piszesz - nie na organizatora tylko na przewoźnika) nie wyśle autobusu zastępczego oczekującego na dw.Centralnym na linie obsługiwana przez Ajenta ?
a ludzie w taką noc nie ujrzą autobusu nocnego hipotetycznej linii ?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- (KILLER 4739)
- Posty: 351
- Rejestracja: 24 sty 2009, 14:33
- Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin
-
- (KILLER 4739)
- Posty: 351
- Rejestracja: 24 sty 2009, 14:33
- Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin
-
- (KILLER 4739)
- Posty: 351
- Rejestracja: 24 sty 2009, 14:33
- Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin
Domniemanie raczej słuszne, ale mała uwaga: ekspedycja niewiele ma tu do powiedzenia. O uruchomieniu rezerwy za ajenta musiałaby zadecydować przecież centrala ZTM wraz z centralą MZA.pawcio pisze:Tak bym domniemywał. Jeżeli w ogóle ekspedycja MZA na Centralnym zajmuje się takimi liniami i nie będzie miała problemów ajentów z założenia w nosie.
noidea
- kiermobilis
- Posty: 36
- Rejestracja: 30 mar 2008, 17:30
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Kiedyś był i w nocy z niedziele na poniedziałek ponownie zaistniała taka sytuacja i sam ją kojarzysz.KILLER4739 pisze:Był kiedyś przypadek że MZA wyjechało za ITS na N64, był to pierwszy i ostatni taki przypadek.
O godzinie 0:10 jako dodatkowa rezerwa zostałem wysłany z R1 na Dw. Centralny aby obsadzić BWL/82 zamiast ITS Michalczewskiego, który to nie wysłał tej nocy na tą brygadę wozu
Kierowca komunikacji nocnej w Warszawie. Mobilis Sp. z o.o / MZA R-1 "Woronicza"
15/16-03-2010
87/N95+N14+N95+N14+N95 4765
55/N32+N36 1813
97/N43 4803
76/502+N88+N81 1805
243/166+N34+N81 1844
56/N36+N32 1117
3/N37 6370
92/N91+N41+N91+N41+N91 A107
111/N44 4487
226/N45+N62+N12 4950
58/156+N46 1868
2/N24 6304
82/N64+N25+N64+N25+N64 A408
1/N71 4927
1/N72 6305
122/N11+N61+N11 4900
48/N13+176 6394
113/N42 1809
228/162+N62+N45 6347
51/131+N81+N37 ?
71/N83+N33 4770
36/N85+N35 1404
137/N35+N85+N35 ?
138/N35+N85+N35 ?
39/N35+N85 ?
3/N43 6470
REZERWA CENTRALNY 6336
16/17-03-2010
87/N95+N14+N95+N14+N95 4867
55/N32+N36 1807
97/N43 4435
76/502+N88+N81 1815
243/166+N34+N81 4908
56/N36+N32 4797
3/N37 6335
92/N91+N41+N91+N41+N91 A107
111/N44 4803
226/N45+N62+N12 1844
58/156+N46 4743
2/N24 6404
82/N64+N25+N64+N25+N64 A414
1/N71 4936
1/N72 6383
122/N11+N61+N11 4900 (po raz 2.)
48/N13+176 6394 (po raz 2.)
113/N42 1816
228/162+N62+N45 4914
51/131+N81+N37 1110
71/N83+N33 4775
36/N85+N35 1110
137/N35+N85+N35 ?
138/N35+N85+N35 4868
39/N35+N85 1823
171/N01+N46+N01 1103
REZERWA CENTRALNY 4791
87/N95+N14+N95+N14+N95 4765
55/N32+N36 1813
97/N43 4803
76/502+N88+N81 1805
243/166+N34+N81 1844
56/N36+N32 1117
3/N37 6370
92/N91+N41+N91+N41+N91 A107
111/N44 4487
226/N45+N62+N12 4950
58/156+N46 1868
2/N24 6304
82/N64+N25+N64+N25+N64 A408
1/N71 4927
1/N72 6305
122/N11+N61+N11 4900
48/N13+176 6394
113/N42 1809
228/162+N62+N45 6347
51/131+N81+N37 ?
71/N83+N33 4770
36/N85+N35 1404
137/N35+N85+N35 ?
138/N35+N85+N35 ?
39/N35+N85 ?
3/N43 6470
REZERWA CENTRALNY 6336
16/17-03-2010
87/N95+N14+N95+N14+N95 4867
55/N32+N36 1807
97/N43 4435
76/502+N88+N81 1815
243/166+N34+N81 4908
56/N36+N32 4797
3/N37 6335
92/N91+N41+N91+N41+N91 A107
111/N44 4803
226/N45+N62+N12 1844
58/156+N46 4743
2/N24 6404
82/N64+N25+N64+N25+N64 A414
1/N71 4936
1/N72 6383
122/N11+N61+N11 4900 (po raz 2.)
48/N13+176 6394 (po raz 2.)
113/N42 1816
228/162+N62+N45 4914
51/131+N81+N37 1110
71/N83+N33 4775
36/N85+N35 1110
137/N35+N85+N35 ?
138/N35+N85+N35 4868
39/N35+N85 1823
171/N01+N46+N01 1103
REZERWA CENTRALNY 4791
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85
KM WPR: 1, 2
KM WPR: 1, 2
18/19-03-2010
87/N95+N14+N95+N14+N95 4791
55/N32+N36 1800
97/N43 4778
76/502+N88+N81 6412
243/166+N34+N81 4909
56/N36+N32 4797
3/N37 6370
92/N91+N41+N91+N41+N91 A119
111/N44 4290
226/N45+N62+N12 4907
58/156+N46 4803
2/N24 6381
82/N64+N25+N64+N25+N64 nie stawił się
1/N71 4930
1/N72 6410
122/N11+N61+N11 4916
48/N13+176 6394
113/N42 1803
228/162+N62+N45 1839
51/131+N81+N37 6470
71/N83+N33 4775
36/N85+N35 1814
138/N35+N85+N35 ?
137/N35+N85+N35 4435
39/N35+N85 1848
171/N01+N46+N01 1104
3/N43 1112
87/N95+N14+N95+N14+N95 4791
55/N32+N36 1800
97/N43 4778
76/502+N88+N81 6412
243/166+N34+N81 4909
56/N36+N32 4797
3/N37 6370
92/N91+N41+N91+N41+N91 A119
111/N44 4290
226/N45+N62+N12 4907
58/156+N46 4803
2/N24 6381
82/N64+N25+N64+N25+N64 nie stawił się
1/N71 4930
1/N72 6410
122/N11+N61+N11 4916
48/N13+176 6394
113/N42 1803
228/162+N62+N45 1839
51/131+N81+N37 6470
71/N83+N33 4775
36/N85+N35 1814
138/N35+N85+N35 ?
137/N35+N85+N35 4435
39/N35+N85 1848
171/N01+N46+N01 1104
3/N43 1112
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85
KM WPR: 1, 2
KM WPR: 1, 2
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk