Ĺťycie nocne - 2010

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 10 mar 2010, 10:58

w dalszym ciągu interesuje mnie powyższa kwestia. mam pewien niedosyt .
„pawico” zechciej się odnieść raz jeszcze w tej dyskusji, w której biorą udział pasażer i specjalista z ZTM-u (w oparciu o Twój post z 9.03.2010 z godz.21.49, w którym zacytowałeś całą istotę mojego) na poniższym przykładzie.

założenia:
1.ekspedycja na dw.Centralnym posiada autobus rezerwowy wraz z kierowcą podstawiony przez MZA gotowy do wykorzystania w każdym momencie w przypadku awarii innego autobusu.
2.hipotetyczna linia nocna Nxx odjeżdżająca do podwarszawskiej miejscowości Y z częstotliwością co 60 minut.

wariant pierwszy.
linia obsługiwana jest na przemian Ajent, MZA, Ajent, MZA.
nadchodzi czas odjazdu Ajenta, autobus odmawia współpracy (awaria).
jakich pozwoleń, papierów brakuje MZA aby autobus tej firmy mógł wykonać kurs zastępczy za Ajenta na wspólnie obsługiwanej linii ?

wariant drugi.
linia obsługiwana jest w całości przez Ajenta (albo nawet dwóch).
Ajent (albo nawet dwóch) z przyczyn technicznych (lub jakichkolwiek innych) nie podstawia autobusów na linię.
sugerujesz w swoim poście, że w takim przypadku (pomimo braku pozwoleń, papierów) ekspedycja na dw.Centralnym posiadając autobus rezerwowy MZA za sprawą ZTM-u (również brak pozwoleń, papierów, bo te są - jak piszesz - nie na organizatora tylko na przewoźnika) nie wyśle autobusu zastępczego oczekującego na dw.Centralnym na linie obsługiwana przez Ajenta ?
a ludzie w taką noc nie ujrzą autobusu nocnego hipotetycznej linii ?
.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 mar 2010, 11:09

tadeo pisze:wariant pierwszy.
linia obsługiwana jest na przemian Ajent, MZA, Ajent, MZA.
nadchodzi czas odjazdu Ajenta, autobus odmawia współpracy (awaria).
jakich pozwoleń, papierów brakuje MZA aby autobus tej firmy mógł wykonać kurs zastępczy za Ajenta na wspólnie obsługiwanej linii ?
Tak zwanego pozwolenia. Ale ponieważ MZA na tej linii kursuje, to i tak może pojechać. Papiery fizycznie daje się uzupełnić.
tadeo pisze:wariant drugi.
linia obsługiwana jest w całości przez Ajenta (albo nawet dwóch).
Ajent (albo nawet dwóch) z przyczyn technicznych (lub jakichkolwiek innych) nie podstawia autobusów na linię.
sugerujesz w swoim poście, że w takim przypadku (pomimo braku pozwoleń, papierów) ekspedycja na dw.Centralnym posiadając autobus rezerwowy MZA za sprawą ZTM-u (również brak pozwoleń, papierów, bo te są - jak piszesz - nie na organizatora tylko na przewoźnika) nie wyśle autobusu zastępczego oczekującego na dw.Centralnym na linie obsługiwana przez Ajenta ?
a ludzie w taką noc nie ujrzą autobusu nocnego hipotetycznej linii ?
Tak bym domniemywał. Jeżeli w ogóle ekspedycja MZA na Centralnym zajmuje się takimi liniami i nie będzie miała problemów ajentów z założenia w nosie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

KILLER4911
(KILLER 4739)
Posty: 351
Rejestracja: 24 sty 2009, 14:33
Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin

Post autor: KILLER4911 » 10 mar 2010, 11:16

gallus pisze:Był kiedyś przypadek że MZA wyjechało za ITS na N64, był to pierwszy i ostatni taki przypadek.
jaki ostatni sam jechalem na N01 za grodzia jeszcze z PKS-u nadzor mi deche boczna przywozil
żałoba po 4739 (BALBINA)

KILLER4911
(KILLER 4739)
Posty: 351
Rejestracja: 24 sty 2009, 14:33
Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin

Post autor: KILLER4911 » 10 mar 2010, 11:20

dzisiaj rezerwka i zobaczymy czy ktos zobaczy zmiany :D
żałoba po 4739 (BALBINA)

KILLER4911
(KILLER 4739)
Posty: 351
Rejestracja: 24 sty 2009, 14:33
Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin

Post autor: KILLER4911 » 11 mar 2010, 6:01

4739 -> Rez/Cent.
żałoba po 4739 (BALBINA)

Awatar użytkownika
eM
Posty: 686
Rejestracja: 30 sty 2009, 18:00
Lokalizacja: ZET R-5 Uuk

Post autor: eM » 11 mar 2010, 8:21

KILLER4739 pisze:dzisiaj rezerwka i zobaczymy czy ktos zobaczy zmiany :D
A co się zmieniło, bo chciałam, ale niestety nie mogłam do Ciebie przyjść? :grin:
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 11 mar 2010, 14:23

pawcio pisze:Tak bym domniemywał. Jeżeli w ogóle ekspedycja MZA na Centralnym zajmuje się takimi liniami i nie będzie miała problemów ajentów z założenia w nosie.
Domniemanie raczej słuszne, ale mała uwaga: ekspedycja niewiele ma tu do powiedzenia. O uruchomieniu rezerwy za ajenta musiałaby zadecydować przecież centrala ZTM wraz z centralą MZA.
noidea

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 14 mar 2010, 4:41

1843 N13
1112 N32
5778 N43
5547 N24
5544 N72
5507 N34
1106 N41
5330 N37
4914 N44
4922 N45
6345 N83
1800 N34
1808 N36
4946 N46
1115 N33

Awatar użytkownika
kiermobilis
Posty: 36
Rejestracja: 30 mar 2008, 17:30
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: kiermobilis » 15 mar 2010, 20:29

KILLER4739 pisze:Był kiedyś przypadek że MZA wyjechało za ITS na N64, był to pierwszy i ostatni taki przypadek.
Kiedyś był i w nocy z niedziele na poniedziałek ponownie zaistniała taka sytuacja i sam ją kojarzysz.
O godzinie 0:10 jako dodatkowa rezerwa zostałem wysłany z R1 na Dw. Centralny aby obsadzić BWL/82 zamiast ITS Michalczewskiego, który to nie wysłał tej nocy na tą brygadę wozu
Kierowca komunikacji nocnej w Warszawie. Mobilis Sp. z o.o / MZA R-1 "Woronicza"

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 17 mar 2010, 13:54

15/16-03-2010
87/N95+N14+N95+N14+N95 :arrow: 4765
55/N32+N36 :arrow: 1813
97/N43 :arrow: 4803
76/502+N88+N81 :arrow: 1805
243/166+N34+N81 :arrow: 1844
56/N36+N32 :arrow: 1117
3/N37 :arrow: 6370
92/N91+N41+N91+N41+N91 :arrow: A107 :spac2:
111/N44 :arrow: 4487
226/N45+N62+N12 :arrow: 4950
58/156+N46 :arrow: 1868
2/N24 :arrow: 6304
82/N64+N25+N64+N25+N64 :arrow: A408
1/N71 :arrow: 4927
1/N72 :arrow: 6305
122/N11+N61+N11 :arrow: 4900
48/N13+176 :arrow: 6394
113/N42 :arrow: 1809
228/162+N62+N45 :arrow: 6347
51/131+N81+N37 :arrow: ?
71/N83+N33 :arrow: 4770
36/N85+N35 :arrow: 1404
137/N35+N85+N35 :arrow: ?
138/N35+N85+N35 :arrow: ?
39/N35+N85 :arrow: ?
3/N43 :arrow: 6470
REZERWA CENTRALNY :arrow: 6336

16/17-03-2010
87/N95+N14+N95+N14+N95 :arrow: 4867
55/N32+N36 :arrow: 1807
97/N43 :arrow: 4435
76/502+N88+N81 :arrow: 1815
243/166+N34+N81 :arrow: 4908
56/N36+N32 :arrow: 4797
3/N37 :arrow: 6335
92/N91+N41+N91+N41+N91 :arrow: A107 :spac2:
111/N44 :arrow: 4803
226/N45+N62+N12 :arrow: 1844
58/156+N46 :arrow: 4743
2/N24 :arrow: 6404
82/N64+N25+N64+N25+N64 :arrow: A414
1/N71 :arrow: 4936
1/N72 :arrow: 6383
122/N11+N61+N11 :arrow: 4900 (po raz 2.)
48/N13+176 :arrow: 6394 (po raz 2.)
113/N42 :arrow: 1816
228/162+N62+N45 :arrow: 4914
51/131+N81+N37 :arrow: 1110
71/N83+N33 :arrow: 4775
36/N85+N35 :arrow: 1110
137/N35+N85+N35 :arrow: ?
138/N35+N85+N35 :arrow: 4868
39/N35+N85 :arrow: 1823
171/N01+N46+N01 :arrow: 1103
REZERWA CENTRALNY :arrow: 4791
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 21 mar 2010, 14:34

18/19-03-2010
87/N95+N14+N95+N14+N95 :arrow: 4791
55/N32+N36 :arrow: 1800
97/N43 :arrow: 4778
76/502+N88+N81 :arrow: 6412 8-(
243/166+N34+N81 :arrow: 4909
56/N36+N32 :arrow: 4797
3/N37 :arrow: 6370
92/N91+N41+N91+N41+N91 :arrow: A119 :shock:
111/N44 :arrow: 4290
226/N45+N62+N12 :arrow: 4907
58/156+N46 :arrow: 4803
2/N24 :arrow: 6381
82/N64+N25+N64+N25+N64 :arrow: nie stawił się
1/N71 :arrow: 4930
1/N72 :arrow: 6410
122/N11+N61+N11 :arrow: 4916
48/N13+176 :arrow: 6394
113/N42 :arrow: 1803
228/162+N62+N45 :arrow: 1839
51/131+N81+N37 :arrow: 6470
71/N83+N33 :arrow: 4775
36/N85+N35 :arrow: 1814
138/N35+N85+N35 :arrow: ?
137/N35+N85+N35 :arrow: 4435
39/N35+N85 :arrow: 1848
171/N01+N46+N01 :arrow: 1104
3/N43 :arrow: 1112
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 26 mar 2010, 19:27

Wczoraj/Dziś:
4863 :arrow: 58/156+N46
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
vip6744
Posty: 642
Rejestracja: 13 lis 2008, 16:10
Lokalizacja: Ursus - elita stolicy.

Post autor: vip6744 » 27 mar 2010, 9:37

26/27.03

7761 :arrow: 98/167 + N43 :dance:

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 27 mar 2010, 14:56

5540 widziany jako PT po godz. 03:00 na Prymasa Tysiąclecia za RZS :arrow: R-5, jakaś awaria?

5556
Posty: 2594
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 28 mar 2010, 10:10

wczoraj z 23:45:
6347 :arrow: N11
4949 :arrow: N71
A107 :arrow: N41

z 0:15:
A454 :arrow: 82/N64 (z popsutym przednim wyświetlaczem)
185 - najlepsza linia w mieście!

Zablokowany