KM podczas budowy II linii metra

Moderator: Wiliam

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 16 mar 2010, 10:25

Ojej! :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 16 mar 2010, 15:16

Bastian pisze:Ale mi nie chodzi nawet o jakiś bezpośredni dojazd. Raczej o swoisty "patronat" nad tą nieszczęsną dzielnicą...
Biedny Targówek. Nie doczeka się prędko dobrej komunikacji. Za to będzie miał najwięcej linii typu 20/30/30 i dowozówek do niczego (także w sensie dowożących donikąd).

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |16 Mar 2010|, 2010 15:38 ]
Korekta cytowania.

zap140
Posty: 55
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:35
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie

Post autor: zap140 » 16 mar 2010, 22:13

emyl pisze:
Glonojad pisze:Takie E-3 byłoby niewiele, jeśli w ogóle, szybsze od tramwaju.
Ale dojechałoby na Podgrodzie. Zwłaszcza, że teraz nie powiększysz infrastruktury tramwajowej pstrykając palcami. Natomiast jeśli chodzi o:
Glonojad pisze:Problemem jest raczej brak tras na osiedlu i to problem bardziej Targówka niż Bródna
Miałem na myśli raczej podróż komunikacją miejską, a wyjazd z Targówka nie stanowi teraz problemu ze względu na buspas na Radzymińskiej. Chodzi o to, że jeśli przez Targówek (np. Trocką) przerzucisz na przykład 500, które obsługuje inny rejon niż bródnowskie tramwaje, to znacząco wydłużysz jego czas dojazdu do metra, oraz wepchniesz weń także napalonych mieszkańców z blokowiska wzdłuż Trockiej oraz Radzymińskiej, bo bez przystanków pewnie się nie obejdzie.
Problemem jest, że będzie trzeba przez jakiś czas wozić i Bródno Wschodnie i Targówek tą samą trasą. No i co z tego, że oddajemy Most Śląsko-Dąbrowski zbiorkomowi? 500 będzie jeździło pasami skrajnymi, a 160/190 środkowymi? Tam po prostu nie ma miejsca. :D
I właśnie dlatego wydaje mi się, że należałoby na jakiś czas przeprosić się z 512 i 517, które przeniosłyby potok z Targówka na most Poniatowskiego. Wtedy też sensownie wykorzystamy buspasy na Zielenieckiej i Targowej, a na W-Z zwolnimy trochę miejsca dla 500, które może jednak JAKOŚ uda się zepchnąć na południe nie powodując zbyt silnego efektu dosiadania się.
A teraz dawać lincz :p
=D> Dobrze prawi, wlać mu wódki.

[ Dodano: |16 Mar 2010|, 2010 22:29 ]
Jarek pisze:Biedny Targówek. Nie doczeka się prędko dobrej komunikacji. Za to będzie miał najwięcej linii typu 20/30/30 i dowozówek do niczego (także w sensie dowożących donikąd).
Też nad tym boleję. Dlaczego np. na takim Tarchominie da się zobić czytelny układ komunikacyjny z mocnymi liniami, a na Bródnie nie? przecież gęstość zaludnienia jest na Bródnie większa i mówię tu o rejonach nieobsługiwanych przez szynę. Za to są potworki typu 118, 127, 156, 202, 204. Z relacji z innymi dzielnicami poza 414 jedynie dobre połączenie z Bielanami (112, 114, 156- czy połowa Bródna tam pracuje? czy musi istnieć dziesięć dowozówek do metra?). Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe czy Wawrem. I mowa tu nie o jakichś Regatach, ale najludniejszym osiedlu prawej Warszawy.
tam gdzie diabeł mówi dobranoc

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 mar 2010, 22:39

zap140 pisze: Dobrze prawi, wlać mu wódki.
Poproszę. :D
zap140 pisze:Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe czy Wawrem. I mowa tu nie o jakichś Regatach, ale najludniejszym osiedlu prawej Warszawy.
Pytanie, czy Bródno "chce" jeździć na Wawer. Przyznam, że mi by się jakaś porządna linia w okolice Węzła Marsa przydała. Ale podejrzewam, że przynajmniej do czasu wybudowania resztki obwodnicy Śródmieścia na takie połączenie nie ma co liczyć. W tym modelu ekonomiczniejsza jest podróż z przesiadkami. Chociaż faktycznie bawi mnie, że z balkonu widzę okolice Placu Szembeka, a jadę tam godzinę :p + Z samego Bródna na Pragę Południe dojazd jeszcze jako taki ujdzie, można się przecież pchać 145 (uh, pół godziny na przejeździe w Rembridge!<3) :dance:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36870
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 mar 2010, 22:40

zap140 pisze:Dlaczego np. na takim Tarchominie da się zobić czytelny układ komunikacyjny z mocnymi liniami, a na Bródnie nie? przecież gęstość zaludnienia jest na Bródnie większa i mówię tu o rejonach nieobsługiwanych przez szynę. Za to są potworki typu 118, 127, 156, 202, 204.
204 trudno nazwać potworkiem. A co do reszty potworków - każdego ktoś broni. Z Radą Dzielnicy na czele, jak podejrzewam...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

zap140
Posty: 55
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:35
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie

Post autor: zap140 » 16 mar 2010, 22:47

emyl pisze:
zap140 pisze: Dobrze prawi, wlać mu wódki.
Poproszę. :D
zap140 pisze:Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe czy Wawrem. I mowa tu nie o jakichś Regatach, ale najludniejszym osiedlu prawej Warszawy.
Pytanie, czy Bródno "chce" jeździć na Wawer. Przyznam, że mi by się jakaś porządna linia w okolice Węzła Marsa przydała. Ale podejrzewam, że przynajmniej do czasu wybudowania resztki obwodnicy Śródmieścia na takie połączenie nie ma co liczyć. W tym modelu ekonomiczniejsza jest podróż z przesiadkami. Chociaż faktycznie bawi mnie, że z balkonu widzę okolice Placu Szembeka, a jadę tam godzinę :p + Z samego Bródna na Pragę Południe dojazd jeszcze jako taki ujdzie, można się przecież pchać 145 (uh, pół godziny na przejeździe w Rembridge!<3) :dance:
145- dziękuję, w lecie wolę rower, można się przecisnąć przez Ząbki. W zimie- przesiadkę w tramwaj lub 125.
Wiesz, Wawer podałem przykładowo, jest tam chociażby kilka szpitali (Instytut Kardiologii, CZD, Szpital Kolejowy) a wiem że często tam jeżdżą studenci WUM ze Szpitala Bródnowskiego. Oczywiście nie upieram się przy tym krańcu.
Oj- trasa z Żaby do Grochowskiej potrzebna na wczoraj...
tam gdzie diabeł mówi dobranoc

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 mar 2010, 22:48

Bastian pisze:204 trudno nazwać potworkiem.
Hahaha, jest to dowozówka do S-9. :p
Bastian pisze:A co do reszty potworków - każdego ktoś broni. Z Radą Dzielnicy na czele, jak podejrzewam...
Otóż to. Na przykład 156, gdy proponowano skrócenie Stalowa - Podgrodzie, zostało obronione właśnie przez radę, która uchwaliła sobie stanowisko w tej sprawie.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 16 mar 2010, 22:48

zap140 pisze:Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe
Takiego połączenia bardzo brakuje, ale na razie go nie będzie, zresztą niektórzy widzą w linii z Wincentego czy Radzymińskiej na Ostrobramską wydumany dubel tramwajów z Rembielińskiej i Grochowskiej. To naprawdę nie moja wina.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

zap140
Posty: 55
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:35
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie

Post autor: zap140 » 16 mar 2010, 22:50

Bastian pisze: A co do reszty potworków - każdego ktoś broni. Z Radą Dzielnicy na czele, jak podejrzewam...
UD to swego czasu najsilniej bronił 500 na trasie do Centralnego. Skoro linia jeździ do Babki, to znaczy że jednak można tej hydrze łeb urwać.
tam gdzie diabeł mówi dobranoc

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 16 mar 2010, 22:52

Problemem spotkań z UD jest fakt, że nie są one prowadzone samodzielnie, że tak powiem...
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 mar 2010, 22:52

Emdegger pisze:Takiego połączenia bardzo brakuje, ale na razie go nie będzie, zresztą niektórzy widzą w linii z Wincentego czy Radzymińskiej na Ostrobramską wydumany dubel tramwajów z Rembielińskiej i Grochowskiej. To naprawdę nie moja wina.
A prawda jest taka, że z Targówka do Promenady przesiadasz się TRZY, jeśli nie cztery razy, jeśli na przykład 135 zwieje. W ogóle chyba najprościej pchać się do Centrum i łapać tam 525, chociaż jest to do okoła, to może się okazać, że w pewnych godzinach będzie szybciej ;-)
zap140 pisze:145- dziękuję, w lecie wolę rower, można się przecisnąć przez Ząbki. W zimie- przesiadkę w tramwaj lub 125.
Był to dowcip :D
zap140 pisze:Oj- trasa z Żaby do Grochowskiej potrzebna na wczoraj...
Płaczę nad tym, że nie ma alternatywy dla Targowej. Praga stała się klepsydrą, czy może raczej bombą zegarową ](*,)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36870
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 mar 2010, 22:52

Różne rzeczy można, ale nie przez najbliższe pół roku, o ile nie będzie wyraźnego pretekstu.
emyl pisze:Hahaha, jest to dowozówka do S-9. :p
Jest to podstawowa obsługa Derbów. Na Białołęckiej pustkami nie świeci.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

zap140
Posty: 55
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:35
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie

Post autor: zap140 » 16 mar 2010, 22:59

emyl pisze: Praga stała się klepsydrą, czy może raczej bombą zegarową ](*,)
Za kilka miesięcy z zegarowej bomby atomowej stanie się wodorową.
Dlaczego, kurtka, nie buduje się jeszcze przedłużenia ulicy Tysiąclecia, co pozwoliłoby przemierzyć relację Praga Pn- Pd bez użycia Targowej?!
tam gdzie diabeł mówi dobranoc

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 16 mar 2010, 22:59

emyl pisze:
Emdegger pisze:Takiego połączenia bardzo brakuje, ale na razie go nie będzie, zresztą niektórzy widzą w linii z Wincentego czy Radzymińskiej na Ostrobramską wydumany dubel tramwajów z Rembielińskiej i Grochowskiej. To naprawdę nie moja wina.
A prawda jest taka, że z Targówka do Promenady przesiadasz się TRZY, jeśli nie cztery razy, jeśli na przykład 135 zwieje. W ogóle chyba najprościej pchać się do Centrum i łapać tam 525, chociaż jest to do okoła, to może się okazać, że w pewnych godzinach będzie szybciej ;-)
Prawda to jest taka, że 135 zwozi cały potok z Pragi Północ na Ostrobramską, zaś przy samym RAWARZE wysiada rano po 30-40 osób, a dalej autobus zjeżdża na pusto, nie zahaczając nawet o CO, inne ważne miejsce zakładów pracy. Czas przejazdu z Bródna na Ostrobramską jest fatalnie zły, przy obecnych przesiadkach w tramwaj na Żabie, złapaniu autobusu z pl. Szembeka i przesiadce na Zamienieckiej w któryś z dwu najważniejszych zespołów na ciągu jest o kilkanaście minut większy niż przy bezpośrednim połączeniu, czas podróży z przesiadką w 135 jest niewiele mniejszy, ponieważ dochodzi wysoki czas oczekiwania. 145 to jakaś kpina chyba.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

zap140
Posty: 55
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:35
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie

Post autor: zap140 » 16 mar 2010, 23:00

Bastian pisze:
emyl pisze:Hahaha, jest to dowozówka do S-9. :p
Jest to podstawowa obsługa Derbów. Na Białołęckiej pustkami nie świeci.
Na Boga, ale czemu na Bródno? Potrzebna tu jak księdzu wibrator.
tam gdzie diabeł mówi dobranoc

ODPOWIEDZ