Wolfchen pisze:"Wspólny Bilet" wszedł nieco później,
Latem 2002 roku - tylko mało kto to pamięta. Potem miasto bezmyślnie zerwało umowę cofając się wstecz i niszcząc cały dorobek tego rozwiązania, który trzeba było zacząć budować od początku.
Wolfchen pisze:pokazał niewydoność KMów.
Pokazał ją dopiero 4 lata później, zamiast od razu. Te 4 lata bezmyślnoście przeciekły przez palce.
Wolfchen pisze:Ciekawe, co by się działo, gdyby na linii Pruszków - Sulejówek było te kilkanaście pociągów mniej. Ludzie byliby zachwyceni zapewne...
Nic nie stało na przeszkodzie, żeby je mieli. Tylko trzeba było się zabrać porządnie za budowę kolei miejskiej, utrzymując wspólny bilet, a nie od tyłka strony jak to zrobiono.
Wolfchen pisze:Jak widać, w KMach jest "ciekawiej"...
Jest tak samo. Tylko nie wszyscy zdają sobie sprawę jak to wygląda w naszym mieście. Beton i to zbrojony jest pielęgnowany z pietyzmem - pozwolę sobie nie podawać nazwisk i firm - zorientowani wiedzą o kogo chodzi.
Wolfchen pisze:MisiekK pisze:Równie dobrze i na takim samym poziomie linię S-2 obsłużą KM.
No, niezły żart...
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
Też bym tak mówił gdyby nie to, że codziennie widzę skołtuniony syf jaki prezentują pociągi kupione przez miasto dla SKM. Samo zamiatanie podłogi to nie wszystko. Warto raz na jakiś czas umyć burty, framugi drzwi, framugi okien i półki na bagaż. No i wyciąć reklamy zasłaniające wyświetlacze. Do tego dochodzi puszczanie pociągów usmarcowanych grafitti. I niestety tu SKM spada na łeb na szyję w kierunku poziomu obsługi KM (ba, pociągi KM zaczynają zapewniać lepsze warunki). ZTM powinien za to zacząć solić SKM kary.
SławekM pisze:ZTM gratulujemy przytwierdzenia rozkładu jazdy linii S9 na stacji Warszawa Praga na latarni, mimo że gablota stoi.
Gablota nie należy do ZTM, więc nie mógł tam nic umieścić. To jest jeden z idiotyzmów PKP.