Moderator: JacekM
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27505
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 30 maja 2006, 1:30
Karol pisze:zniknął np. pociąg Dorohusk-Lublin.
Nie było takiego pociągu w tym rozkładzie.
Karol pisze:Do Chełma podobno ma wrócić także Kolzam i w sezonie jeździć do Uhruska albo Włodawy...
W lutym chyba.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Karol
- Posty: 857
- Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
- Lokalizacja: Marysin Wawerski
Post
autor: Karol » 30 maja 2006, 2:17
Był pociąg Dorohusk-Lublin bo sam jechałem
Około 15 wyjazd z Chełma jako Chełm-Dorohusk i z Dorohuska powrót bezpośrednio do Lublina (być może do Dęblina). Może w rozkładzie nie było oznaczenia że dany kibel jedzie dalej-postój w Chełmie trwał jakieś 5-7 minut. Często pociągi Chełm-Dęblin nie były oznaczane, ale nic dziwnego skoro postój w Lublinie 60 minut.
Dawno temu był osobowy Dorohusk-Kielce
1999 rok.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27505
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 30 maja 2006, 2:20
Karol pisze:Około 15 wyjazd z Chełma jako Chełm-Dorohusk i z Dorohuska powrót bezpośrednio do Lublina
To, że dana jednostka jedzie w obiegu dalej, jeszcze nie znaczy, że jest to jeden pociąg... idąc tym tropem mieliśmy w zeszłym roku pociąg Radom - Ostrowiec Świętokrzyski, tylko nie wiadomo, czy był on kolmazowy, czy peerowy
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Karol
- Posty: 857
- Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
- Lokalizacja: Marysin Wawerski
Post
autor: Karol » 30 maja 2006, 2:54
Dla pasażera liczy się brak przesiadki i takie sytuacje powinny być oznaczane w rozkładach wiszących na stacjach. Tak samo zapowiadający pociągi powinni dokładnie podawać docelową stację (a nie tak jak kiedyś notorycznie w Jaszczowie-pani z nastawni znała tylko Lublin i Chełm a był pociąg tylko do Rejowca, dwa pociągi do Warszawy...)
PS. Z chęcią obejrzałbym skan rozkładu z cegły, konkretnie odcinek Lublin-Chełm z końca lat 80. (wtedy jeździły Lublin-Minkowice, Lublin-Trawniki, a w Rejowcu Zach. niemal każdy osobowy miał przystanek służbowy)
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27505
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 30 maja 2006, 3:13
Karol pisze:Dla pasażera liczy się brak przesiadki
Ale my nie jesteśmy pasażerami
Karol pisze:
PS. Z chęcią obejrzałbym skan rozkładu z cegły, konkretnie odcinek Lublin-Chełm z końca lat 80. (wtedy jeździły Lublin-Minkowice, Lublin-Trawniki, a w Rejowcu Zach. niemal każdy osobowy miał przystanek służbowy)
Może być co najwyżej 1993
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
bohunu
- Posty: 5753
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 01 cze 2006, 11:48
A ja mam pytanie - od kiedy IC 3502 NORWID zatrzymuje się w Legionowie?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: hafilip84 » 01 cze 2006, 12:39
IC??? czyli moge kupic bilet na pociag IC na odcinek Legionowo - Warszawa Wsch. na przyklad?
-
bohunu
- Posty: 5753
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 01 cze 2006, 12:41
Nie. Ale Warszawa Wsch. - Legionowo prędzej. Pryda się przy Latawcu, bo to z Krakowa. O ile staje rzeczywiście. Dzisiaj sprawdzę.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
bohunu
- Posty: 5753
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 01 cze 2006, 12:46
Tu masz odpowiedź dlaczego nie z Krakowa:
IC 3502 "Norwid" Kraków - Gdynia
Kod: Zaznacz cały
Przystanek Przyjazd Odjazd Nr poc.
Kraków Główny 16:00 IC 3502
Warszawa Zachodnia 18:39 18:40
Warszawa Centralna 18:45 18:50
Warszawa Wschodnia 18:57 19:05
Legionowo 19:34 19:34
Iława Główna 21:42 21:43
Malbork 22:28 22:29
Gdańsk Główny 23:09 23:12
Gdańsk Wrzeszcz 23:16 23:17
Gdańsk Oliwa 23:21 23:22
Sopot 23:26 23:27
Gdynia Główna Osob. 23:39
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
smoła
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 cze 2006, 15:37
Post
autor: smoła » 02 cze 2006, 21:50
Rozkład jazdy na trasie Warszawa -Gdynia jest do bani.Nie ma normalnych dziennych pociągów pospiesznych tylko trzeba jeździć ekspresami,które dużo kosztują a nie prawie lub wcale różnicy w czasie.Maksymalna rozkładowa prędkość dla obu rodzajów jest taka sama choć dość duża (jak na Polskę)-120 km/h
[ Dodano: 2006-06-02, 21:54 ]
Zabrakło jeszcze najlepszego pociągu na tej trasie rel.Kraków Pł.-Kołobrzeg .
W 2003r.odjazd Warszawa centr. 2:19 w nocy.
-
bohunu
- Posty: 5753
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
- Lokalizacja: dolina absurdu
Post
autor: bohunu » 02 cze 2006, 21:54
No teraz dojdzie jeszcze Słoneczny i Bikini
Poza tym cały czas przypominam, że o 10:55 jedzie pospieszny z Warszawy do Gdyni... (o którym mało kto wie...)
[ Dodano: 02 Cze 06 09:56 ]
poza sezonem 23:55 posp Kraków - Kołobrzeg...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
Karol
- Posty: 857
- Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
- Lokalizacja: Marysin Wawerski
Post
autor: Karol » 03 cze 2006, 1:44
Pospieszny do Gdyni przez Bydgoszcz-Laskowice Pom. (przy okazji Laskowice Pom. w poprzednim rozkładzie nie miało bezpośredniego połączenia z Warszawą) Nic dziwnego że nikt o nim nie wie...
A najciekawsze, że jedzie z Chełma...w sumie moje miasto ma pewną tradycję w tym temacie bo do ok. 1990 r. jeździł dzienny pociąg Chełm-Gdańsk.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27505
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 03 cze 2006, 1:47
A co, jak przez Laskowice, to nie do Gdyni?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Karol
- Posty: 857
- Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
- Lokalizacja: Marysin Wawerski
Post
autor: Karol » 03 cze 2006, 1:49
Dłuższa trasa, zmiana kierunku jazdy w Bydgoszczy....dla nas może i fajny pociąg, ale dla podróżującego nad morze taki średni...
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27505
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 03 cze 2006, 2:53
Zalezy, czym kieruje sie podrozujacy nad morze. Czas to nie jedyne kryterium oceny polaczenia...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories