Czyli jednemu tramwajowi odpowiada 100 samochodów? Mam wrażenie, że w Alejach w godzinach szczytu realne proporcje wyglądają jednak nieco inaczej.Majusi pisze:ale standartowo waga dla każdego T przyjmuje się 100 gdy dla każdego KI = 1
Sygnalizacja świetlna (skrzyżowania bez tramwajów!)
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czy dla Kercelaka po remoncie zmieniono program sygnalizacji w stosunku do tego z przed remontu?Glonojad pisze:Dlatego, że jakakolwiek zmiana organizacji ruchu powoduje konieczność opracowania nowego projektu organizacji ruchu, z programem sygnalizacyjnym o bezkolizyjnych relacjach skrętnych włącznie.mcdm pisze:CZemu zablokuję ruch tramwajowy?
Odblokuję wyjazd z Leszna...
To efekt czasu międzyzielonego - 14 m jezdni daje czas przejścia pieszego na poziomie ok. 12 s. I wtedy wszyscy mają czerwone. Kiedyś do międzyzielonego wliczano zielone dla pieszych migające oraz sygnał żółty (a uczono na kursach na prawo jazdy, że na obu sygnałach nie można już wchodzić/wjeżdżać na skrzyżowanie).Szeregowy_Równoległy pisze:Pytanie o pl. Wilsona: czy zjazd z placu w Mickiewicza, w kierunku pl. Inwalidów musi mieć czerwone tak długo? Jest kilkanaście sekund, o ile nie więcej, kiedy piesi mają czerwone i samochody również, chociaż z nikim to w żaden sposób nie koliduje.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36739
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie, bo nie zmieniono tam organizacji ruchu, tylko przywrócono stałą.tarantula01 pisze:Czy dla Kercelaka po remoncie zmieniono program sygnalizacji w stosunku do tego z przed remontu?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niestety, nie, a przydałoby się chociażby o pół cyklu do przodu przesunąć ofset.tarantula01 pisze:Czy dla Kercelaka po remoncie zmieniono program sygnalizacji w stosunku do tego z przed remontu?Glonojad pisze: Dlatego, że jakakolwiek zmiana organizacji ruchu powoduje konieczność opracowania nowego projektu organizacji ruchu, z programem sygnalizacyjnym o bezkolizyjnych relacjach skrętnych włącznie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W relacji zachód - wschód jest to losowe z uwagi na dopływ z dwóch kolizyjnych kierunków, więc wychodzi na 0.
W realcji wschód - zachód koordynacji o ile wiem nie ma wcale, cykle przy Żelaznej i Kercelaku mają różne długości.
Natomiast w relacji północ - południe czekanie jest murowane (koordynacja z Lesznem zrobiona według szkoły gierkowsko-gomułkowskiej, czyli pod samochody), a w przeciwnej w części przypadków (dwukrotnie krótszy cykl, z czego co drugi pod samochody - tramwaj przejedzie co najwyżej jeden, o ile nie zmienia zwrotki, drugi czeka zawsze).
No zawsze można by było zostawić "nieruszalne" skrzyżowanie a przesunąć sąsiadów, ale po co.
W realcji wschód - zachód koordynacji o ile wiem nie ma wcale, cykle przy Żelaznej i Kercelaku mają różne długości.
Natomiast w relacji północ - południe czekanie jest murowane (koordynacja z Lesznem zrobiona według szkoły gierkowsko-gomułkowskiej, czyli pod samochody), a w przeciwnej w części przypadków (dwukrotnie krótszy cykl, z czego co drugi pod samochody - tramwaj przejedzie co najwyżej jeden, o ile nie zmienia zwrotki, drugi czeka zawsze).
No zawsze można by było zostawić "nieruszalne" skrzyżowanie a przesunąć sąsiadów, ale po co.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jakoś nader często widzę tramwaje od Żelaznej najeżdżające od razu na pałkę.Glonojad pisze:W realcji wschód - zachód koordynacji o ile wiem nie ma wcale, cykle przy Żelaznej i Kercelaku mają różne długości.
Prawda to. Tu masz dwie minuty z głowy. Ale czy światła przy Lesznie nie są w jednym programie z Solidarności?Glonojad pisze:Natomiast w relacji północ - południe czekanie jest murowane (koordynacja z Lesznem zrobiona według szkoły gierkowsko-gomułkowskiej, czyli pod samochody),
I to jest dziwne, o tyle że światła przy Chłodnej nie są z eopki słusznie minionej.Glonojad pisze:w przeciwnej w części przypadków (dwukrotnie krótszy cykl, z czego co drugi pod samochody - tramwaj przejedzie co najwyżej jeden, o ile nie zmienia zwrotki, drugi czeka zawsze).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36739
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No widzisz, ja wprost przeciwnie. Być może rzeczywiście jest to zmienne.pawcio pisze:Jakoś nader często widzę tramwaje od Żelaznej najeżdżające od razu na pałkę.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Podejście do inżynierii ruchu przy nich zastosowane - jest.pawcio pisze:I to jest dziwne, o tyle że światła przy Chłodnej nie są z eopki słusznie minionej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Też się skłaniam do wersji zmiennej, zdarza się i czekanie i przejazd praktycznie od razu.Bastian pisze:No widzisz, ja wprost przeciwnie. Być może rzeczywiście jest to zmienne.pawcio pisze:Jakoś nader często widzę tramwaje od Żelaznej najeżdżające od razu na pałkę.
Hmm, co masz na myśli pisząc o dwukrotnie krótszym cyklu? Tam jest jakiś ukryty lewoskręt w relacji 171/190 (wlot od ronda Daszyńskiego zatrzymywany wcześniej niż ten od Arkadii)?Glonojad pisze:Natomiast w relacji północ - południe czekanie jest murowane (koordynacja z Lesznem zrobiona według szkoły gierkowsko-gomułkowskiej, czyli pod samochody), a w przeciwnej w części przypadków (dwukrotnie krótszy cykl, z czego co drugi pod samochody - tramwaj przejedzie co najwyżej jeden, o ile nie zmienia zwrotki, drugi czeka zawsze).
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie, chodziło mi o koordynację z Chłodną.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
W ostatnich dniach powstała faza lewoskrętu ze Żwirki w Pruszkowską. Powinno to odciążyć lewoskręt z wcześniejszego skrzyżowania. Nareszcie 172 nie będzie musiał czekać całego cyklu, tylko po zapaleniu się zielonego w kierunku Centrum to i on w lewo skręci. Po zapaleniu czerwonego na lewoskręcie zapala się zielone w kierunku lotniska i zapala się zielone dla przejścia dla pieszych w poprzek Pruszkowskiej.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Podobnie jak po zamknięciu wiaduktu na Andersa pojawiły się sygnalizatory kierunkowe do skrętu z Muranowskiej w lewo w Andersa. Mam cichą nadzieję, że tak zostanie na stałe, bo we wcześniejszej wersji skrzyżowanie było, delikatnie mówiąc, kolizyjne.