kontroler biletow-proces rekrutacyjny w ZTM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 13 lis 2008, 14:12

Paweł D. pisze:
Fikander pisze:Ja wrócę do tego - ja rozumiem, że chodzi o to, żeby delikwent miał opłacone składki ubezpieczeniowe, ale chyba nie musi być jednocześnie studentem i etatowcem (bo raczej mało czasu by mu zostało na łapanie bezbiletowców :P), czy też ZTM szuka igły w stogu siana? :P
Albo taki albo taki. To jest alternatywa nie koniunkcja.
No to jest źle skonstruowane ogłoszenie.

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lis 2008, 14:19

jacek pisze:Co za róznica :-k Zarówno kanarzy, jak i studenci, to nieroby, to dla ZTMu różnicy brak, pod wzgledem etatu :D
Tylko kto tu mówi o etacie?

PiotrS
Posty: 289
Rejestracja: 25 cze 2008, 8:44

Post autor: PiotrS » 22 maja 2010, 19:08

A czy ktoś z użytkowników wie jak wygląda proces rekrutacyjny i system pracy w Kolejach Mazowieckich i jaki system naliczania pensji jest...?

Awatar użytkownika
Pink
Oh by the way, which one's Pink?
Posty: 649
Rejestracja: 19 mar 2009, 13:59

Post autor: Pink » 22 maja 2010, 20:18

jacek pisze:
klarowny jan pisze:ponoć właśnie system zarabiania jest prowizyjny - od każdego wystawionego wezwania do zapłaty. Z pewnoscia forum czytaja kanarzy, zachecam do wypowiadania sie.
No pieknie, jeszcze kanarów mamy na tym froncie. :D
Tyle co mogę dodać od siebie w tym temacie :D
Wsiadło mi trzech na Kijowskiej w stronę Wschodniego i robiąc zamieszanie w autobusie, jeden z nich przewrocil sie na zakrecie przed samym dworcem i zaczął mnie pouczać jak mam jezdzić podczas ich obecnosci w kontrolowanym autobusie ](*,) Zaciagał przy tym dziwnym Podlaskim akcentem, po czym dostał odemnie taką litanie, że zacząl mnie straszyć swoimi skurczonymi Ochraniarzami. Na samej petli chcieli sie jeszcze ponapinać i pogadać, ale po moim wyjsciu z przybudowki na peron odwrócili sie na piecie i co zrobili :-$
Dwóch z nich zaczęło wygrzebywać kiepy ze śmietnika :D
Wiec o czym wy tu piszecie, o jakiej rekrutacji, o jakim szkoleniu, o jakich wymaganiach i wskazaniach, przecież kanarem moze zostać kazdy chochol, aby tylko umial czytać i pisać ](*,)
Kanarzy są na tym forum od dawna, nie wiem, czemu jesteś taki zdziwiony.

Może się mylę, ale zdaje się, że oto mamy (nie bezprecedensowy, niestety) przykład kierowcy, którego własny pojazd przewyższa inteligencją #-o Jesteś taki chojrak, że miotasz wozem jak workiem z kartoflami w dupie mając wszystko i wszystkich, a potem oczywiście kanarzy (przynajmniej dwóch) i ich ochroniarze, gdy Cię zobaczyli to narobili w portki i czym prędzej uciekli. Woooow! A wpadło ci do głowy, że nie zesrali się z paniki, tylko okazali się mądrzejsi? Pewnie nie. I potem jeszcze wypowiadasz jakieś opinie o studentach i innych ludziach, o których nie masz pojęcia ](*,)

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 22 maja 2010, 21:59

Po co odkopujesz posta sprzed prawie dwóch lat i odpisujesz zbanowanemu użytkownikowi?

Awatar użytkownika
Pink
Oh by the way, which one's Pink?
Posty: 649
Rejestracja: 19 mar 2009, 13:59

Post autor: Pink » 22 maja 2010, 23:10

Sorry, nie zauważyłem. Zmylił mnie ten poprzedni post :-k

Proszę moderatora o usunięcie mojego posta.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 24 maja 2010, 17:22

PiotrS pisze:A czy ktoś z użytkowników wie jak wygląda proces rekrutacyjny i system pracy w Kolejach Mazowieckich i jaki system naliczania pensji jest...?
1. Złożyć CV- jeżeli spełniasz wymogi to pkt 2
2. Rozmowa kwalifikacyjna
3. Pół- roczny kurs na konduktora/kierownika ( nie wiem na co teraz będą szkolić - są braki na tym i na tym stanowisku)
4. Potem do pracy- ciężkiej, trudnej, odpowiedzialnej.
5. Pensja - podstawowa z grupy + 15 % premii + różne dodatki ( dokładnie nie pamiętam jakie i ile tego jest. Nie pracuje w DRK więc dokładnie nie wiem. )
6. Praca oficjalnie w systemie turnusowy. W realu wygląda tak że robisz czasami 3 dniówki lub 2 noce pod rząd po 8 godzin. Grafik dla pracowników DRK układa się w/g jakiegoś programu komputerowego. Dojeżdżający z linii działdowskiej ,,błogosławią'' ten program ,,pobożnym'' słowem. Bywa że 3 dni są poza domem.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ