No to jest źle skonstruowane ogłoszenie.Paweł D. pisze:Albo taki albo taki. To jest alternatywa nie koniunkcja.Fikander pisze:Ja wrócę do tego - ja rozumiem, że chodzi o to, żeby delikwent miał opłacone składki ubezpieczeniowe, ale chyba nie musi być jednocześnie studentem i etatowcem (bo raczej mało czasu by mu zostało na łapanie bezbiletowców ), czy też ZTM szuka igły w stogu siana?
kontroler biletow-proces rekrutacyjny w ZTM
Moderator: JacekM
Kanarzy są na tym forum od dawna, nie wiem, czemu jesteś taki zdziwiony.jacek pisze:No pieknie, jeszcze kanarów mamy na tym froncie.klarowny jan pisze:ponoć właśnie system zarabiania jest prowizyjny - od każdego wystawionego wezwania do zapłaty. Z pewnoscia forum czytaja kanarzy, zachecam do wypowiadania sie.
Tyle co mogę dodać od siebie w tym temacie
Wsiadło mi trzech na Kijowskiej w stronę Wschodniego i robiąc zamieszanie w autobusie, jeden z nich przewrocil sie na zakrecie przed samym dworcem i zaczął mnie pouczać jak mam jezdzić podczas ich obecnosci w kontrolowanym autobusie Zaciagał przy tym dziwnym Podlaskim akcentem, po czym dostał odemnie taką litanie, że zacząl mnie straszyć swoimi skurczonymi Ochraniarzami. Na samej petli chcieli sie jeszcze ponapinać i pogadać, ale po moim wyjsciu z przybudowki na peron odwrócili sie na piecie i co zrobili
Dwóch z nich zaczęło wygrzebywać kiepy ze śmietnika
Wiec o czym wy tu piszecie, o jakiej rekrutacji, o jakim szkoleniu, o jakich wymaganiach i wskazaniach, przecież kanarem moze zostać kazdy chochol, aby tylko umial czytać i pisać
Może się mylę, ale zdaje się, że oto mamy (nie bezprecedensowy, niestety) przykład kierowcy, którego własny pojazd przewyższa inteligencją Jesteś taki chojrak, że miotasz wozem jak workiem z kartoflami w dupie mając wszystko i wszystkich, a potem oczywiście kanarzy (przynajmniej dwóch) i ich ochroniarze, gdy Cię zobaczyli to narobili w portki i czym prędzej uciekli. Woooow! A wpadło ci do głowy, że nie zesrali się z paniki, tylko okazali się mądrzejsi? Pewnie nie. I potem jeszcze wypowiadasz jakieś opinie o studentach i innych ludziach, o których nie masz pojęcia
1. Złożyć CV- jeżeli spełniasz wymogi to pkt 2PiotrS pisze:A czy ktoś z użytkowników wie jak wygląda proces rekrutacyjny i system pracy w Kolejach Mazowieckich i jaki system naliczania pensji jest...?
2. Rozmowa kwalifikacyjna
3. Pół- roczny kurs na konduktora/kierownika ( nie wiem na co teraz będą szkolić - są braki na tym i na tym stanowisku)
4. Potem do pracy- ciężkiej, trudnej, odpowiedzialnej.
5. Pensja - podstawowa z grupy + 15 % premii + różne dodatki ( dokładnie nie pamiętam jakie i ile tego jest. Nie pracuje w DRK więc dokładnie nie wiem. )
6. Praca oficjalnie w systemie turnusowy. W realu wygląda tak że robisz czasami 3 dniówki lub 2 noce pod rząd po 8 godzin. Grafik dla pracowników DRK układa się w/g jakiegoś programu komputerowego. Dojeżdżający z linii działdowskiej ,,błogosławią'' ten program ,,pobożnym'' słowem. Bywa że 3 dni są poza domem.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach