Chyba nie tyle do peronów, co do podłogi bez stopni poprzecznych. Tyle "wyszło" z konstrukcji pojazdu (wózek, średnica zestawów kołowych) i tyle jest.MeWa pisze:A ktoś może mi wytłumaczy nurtującą mnie rzecz: do jakich peronów zaplanowano ten pociąg, skoro na obecnej trasie potrzebne jest tego schodka?
Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1223
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Właśnie. Zaplanowano tak jak Newagowi wyszło... Flirt (to samo ELF) na swojej codziennej trasie ma perony wyżej, na równi i niżej niż podłoga; zawsze są to różnice akceptowalne. 19WE ma wszędzie niżej albo dużo niżej; a jakby miał np. zawinąć na zewnętrznych (przelotowych) torach stacji Otwock to już nikt nie wsiądzie (taka awaryjna sytuacja jest przecież bardzo realna na stacjach PKP).
Reasumując: taki przypadkowy produkt na jedną trasę.
Reasumując: taki przypadkowy produkt na jedną trasę.
A czemu w Otwocku na przelotowych peronach nikt by nie wsiadł w 19WE? Przecież tam są wysokie perony
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
ZTCP to 19WE ma wejście na wysokości 1157 mm PGS. W specyfikacji na leasing nie było mowy o tym, że ma być 760 mm, tylko pojawiło się stwierdzenie, iż docelowo mają obsługiwać perony 760 mm. Nie podoba mi się ten schodek, bo skoro ktoś przyjął wysokość 760 mm (moim zdaniem jest ona zła) to należy się do niej stosować, a nie każdy sobie. KM jakoś mogą.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Tam jest niskie zejście z peronu, ale podmiejskie zatrzymują się przed tym zejściem OIDP... Może dłuższe (czyli już żadne) dalekobieżne musiały podciągać dalej.zofey pisze:Po prostu widok krawężniczka przy torach za bardzo utkwił mi w pamięci.
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
Skład jechał przez Chabówkę:abubu pisze:Do Tłuszcza dotarła 4 SKM z Newagu.
http://www.youtube.com/watch?v=LhPFAc73gss
Raczej wszystkie. Szkoda, żeby nowy tabor się marnował na postoju. Niech lepiej zasłużone, stare składy odpoczywają..A te wypożyczone SKMki do kiedy są, bo teraz już chyba nadmiar składów jest, wszystkie starsze 2-składy puszczają w szczytach. Będą sie starych pozbywać czy do nowych tras zostawią?Neoś_998 pisze:SKMWA ma zamiar codziennie na miasto wypuszczać wszystkie cztery 19WE czy któraś będzie robiła za rezerwę
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
a może lepiej zagęścić rozkład? Zamiast tworzyć po fafnaście linii typu dyliżans może lepiej mniej ale o jakiejś zbożnej częstotliwości
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji