Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Może mi ktoś wyjaśnić czemu dziś KM51424 został skrócony do Warszawy Gdańskiej? Na jakich zasadach można skracać takie połączenia?
I jak to jest z uruchamianiem połączeń zastępczych. Czy w wypadku gdy np. z Dęblina miał wyruszyć skład ale przed Otwockiem zerwała się trakcja a isnieje możliwość techniczna (tabor) do uruchomienia połączenia zastępczego który by rozkładowo odjechał z Otwocka i dokończył obieg można uruchomić takie połączenie? Czy trzeba konsultacji z PLK itp?
I jak to jest z uruchamianiem połączeń zastępczych. Czy w wypadku gdy np. z Dęblina miał wyruszyć skład ale przed Otwockiem zerwała się trakcja a isnieje możliwość techniczna (tabor) do uruchomienia połączenia zastępczego który by rozkładowo odjechał z Otwocka i dokończył obieg można uruchomić takie połączenie? Czy trzeba konsultacji z PLK itp?
A miał czekać na odblokowanie torów po wykolejonym towarowym? http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... ienia.htmlkebe pisze:Może mi ktoś wyjaśnić czemu dziś KM51424 został skrócony do Warszawy Gdańskiej? Na jakich zasadach można skracać takie połączenia?
Ostatnio nie napisałem, ale to było chyba w zeszły poniedziałek widziałem 2 razy pojedyncze flirty jadące w kierunku Grodziska... Jeden był na pewno pojedynczy bo stałem wtedy w Ursusie, a drugi mi przemkną i dokładnie nie widziałem.zofey pisze:Flirty od grudnia jeździły 95% podwójnie, a od kilku tygodni tylko gdy w którąś stronę kółko przypada na masowy dojazd do Warszawy (50%). To mogą być właśnie efekty wczesnych wniosków ZM.
Po 26 czerwca będzie tego jeszcze więcej.malyniak pisze:Na linii tłuszczańskiej zauważyłem sporą ilość pociągów na pojedynczych jednostkach. W sobotę co najmniej 3 obiegi, na niektórych kursach zrobiło się tłoczno jak w dzień powszedni. Dzisiaj zaś na 7762 jechała "babcia" 0038, tutaj już luźno. To efekt pomiarów wykonywanych przez ZM, czy jakieś awarie?
Dokładnie tak samo wygląda zestawienie pociągu 12237 ze Wschodniej do Skarżyska Kamiennej. Eu07 + czołowy i środkowy (lub na odwrót). Jeździ już tak od paru tygodni jakoś, tak samo jak ten o 7:21 z Radomia do Wawy (widziane i jechane, na przykład we wtorek). Kiedyś te połączenia stały na min. 3 wagonach. Nie wiem skąd takie ograniczenia. I faktycznie jeśli się nie wsiądzie do pociągów na stacji początkowej (odpowiednio wcześnie), to dalej na trasie już trudno o miejsce siedzące Może to rzeczywiście ma związek z badaniami ZM... Jak tak dalej będą robić dużo dwu-wagonowych pociągów to im lokomotyw na składy zabraknie, i niektóre siódemki trzeba będzie później zostawić Porażka...
Moje linie: 111, 123, 148, 168, 213, 225, 311 509, N02, N03, N22, N72, N75