KM pisze:Czasowe zmiany rozkładu jazdy na linii Warszawa – Działdowo od dnia 25 czerwca 2010 r.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w związku z kolejną fazą modernizacji linii 9/E-65 Warszawa – Gdańsk w dniach od 25 czerwca do 31 sierpnia 2010 r. na linii KM 9 będzie obowiązywał tymczasowy rozkład jazdy pociągów.
Część pociągów będzie kursowała w zmienionych / skróconych relacjach, a część zostanie odwołana. Jednocześnie pociągi kursujące dotychczas do Iłowa zostaną wydłużone do stacji Działdowo, z zatrzymaniem na przystanku osobowym Narzym.
W zamian za odwołane pociągi na odcinku Legionowo – Działdowo, na podstawie biletów ważnych w pociągach Kolei Mazowieckich, będą Państwo mogli skorzystać:
• z przejazdu wybranymi pociągami TLK, uruchamianymi przez Spółkę PKP Intercity S.A.,
• z wprowadzonej zastępczej komunikacji autobusowej, kursującej według następującego rozkładu jazdy.
Dodatkowo na odcinku Legionowo – Warszawa bilety ważne w pociągach Kolei Mazowieckich będą honorowane w następujących pociągach linii S9: 6061, 6661, 6082, 6677, uruchamianych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.
Szczegółowy rozkład jazdy znajdziecie Państwo w zakładce „Rozkład jazdy pociągów KM”.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
Szkoda, że nie we wszystkich - zwykli przecież pasażerowie uwielbiają takie ciekawostki rozkładoweKM pisze:Dodatkowo na odcinku Legionowo – Warszawa bilety ważne w pociągach Kolei Mazowieckich będą honorowane w następujących pociągach linii S9: 6061, 6661, 6082, 6677, uruchamianych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.
Tym bardziej, że - albo mi się zdaje, albo dobrze czytam rozkład - zostaną nieźle pocięte kursy samych KMów...
Z planów wynikało, że jest trapez, perony (wciąż przy dwóch torach), potem głowica, torów robi się 4 plus krótkie żeberka. Nie ma całej grupy towarowej. Nie da się ukryć, że starczy, jak jeden z dodatkowych torów pójdzie jako ruchowy (np. na wyprzedzanie towara), a na drugim będzie jakaś grupa towarowa na postój (np. na wymianę grup na rozładunku), żeby nic już nie zostało, w szczególności gdy mowa o niejednym składzie.
EDIT: na moim chomiku zamieściłem (folder publiczne kolejowe dokumenty) dokładnie 1:1 paczkę RAR ze strony PKP PLK SA (335 MB), aby każdy chętny mógł sobie to ściągnąć, jeśli tego nie ma. W paczce również jest przeglądarka tych plików warstwowych (na podkładach planów schematycznych stacji naniesione są zmiany i wygląd "po").
EDIT: na moim chomiku zamieściłem (folder publiczne kolejowe dokumenty) dokładnie 1:1 paczkę RAR ze strony PKP PLK SA (335 MB), aby każdy chętny mógł sobie to ściągnąć, jeśli tego nie ma. W paczce również jest przeglądarka tych plików warstwowych (na podkładach planów schematycznych stacji naniesione są zmiany i wygląd "po").
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
w rozumieniu handlowym każdy przystanek jest stacją.kebe pisze:A jaka to jest definicja ruchowa a jaka handlowa ? Że niby coś jak Warszawa Śródmieście?fidzio pisze:Żadna bzdura, Stacja Iłowo zostanie kompleksowo zmodernizowa w coś co w rozumieniu handlowym jest stacją, a w rozumieniu ruchowym przystankiem osobowym
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Mógłby ktoś wrzuci schemat stacji Iłowo po modernizacji i jak można to też z przed..chester pisze:Z planów wynikało, że jest trapez, perony (wciąż przy dwóch torach), potem głowica, torów robi się 4 plus krótkie żeberka. Nie ma całej grupy towarowej. Nie da się ukryć, że starczy, jak jeden z dodatkowych torów pójdzie jako ruchowy (np. na wyprzedzanie towara), a na drugim będzie jakaś grupa towarowa na postój (np. na wymianę grup na rozładunku), żeby nic już nie zostało, w szczególności gdy mowa o niejednym składzie.
EDIT: na moim chomiku zamieściłem (folder publiczne kolejowe dokumenty) dokładnie 1:1 paczkę RAR ze strony PKP PLK SA (335 MB), aby każdy chętny mógł sobie to ściągnąć, jeśli tego nie ma. W paczce również jest przeglądarka tych plików warstwowych (na podkładach planów schematycznych stacji naniesione są zmiany i wygląd "po").
http://www.gazetapowiatowa.pl/index.php ... Itemid=195Gazeta Powiatowa pisze:Jak podróżować Kolejami Mazowieckimi i... nie zwariować. Z notatnika pasażera - Cz. 21
Od minionego piątku kolejny raz w tym roku zmienił się rozkład pociągów Kolei Mazowieckich. Rozkład ten jak zwykle wzbudził wiele kontrowersji wśród podróżujących przede wszystkim do stolicy. Już w zeszłym tygodniu w samym pociągu otrzymałem wiele wskazówek zawierających propozycje zmian oraz porcję listów. Zapewniam, że część z nich nie nadaje się w ogóle do zacytowania na łamach Gazety Powiatowej. Podróżujący są bardzo zdegustowani zmianami w rozkładzie, szczególnie ci, którzy dojeżdżają do Warszawy z miejscowości położonych od Chotomowa i dalej w stronę Iłowa.
– Myślałam, że poprzedni rozkład przedwakacyjny jest tragiczny. Niestety nowy pokazał, że strasznie się myliłam. Żeby dojechać z Janówka na godzinę 8.00, do pracy muszę jeździć pociągiem o godzinie 5.32!!! Następny zaś jest o 6.30 i 6.45. Dlaczego nikt nie pomyślał, żeby jeden z nich był w okolicach godziny 6.00? – pyta Mariola podróżująca z Janówka.
W podobnym tonie wypowiadają się mieszkańcy Chotomowa, którzy muszą jechać do pracy w stolicy zdecydowanie dalej niż do centrum. Im również nie odpowiada dwumiesięczna zmiana rozkładu. Na stronie internetowej Kolei Mazowieckich na zaistniałą sytuację jest jednoznaczna odpowiedź:
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z kolejną fazą modernizacji linii 9/E-65 Warszawa – Gdańsk w dniach od 25 czerwca do 31 sierpnia 2010 r. na linii KM 9 będzie obowiązywał tymczasowy rozkład jazdy pociągów.
Część pociągów będzie kursowała w zmienionych – skróconych relacjach, a część zostanie odwołana. Jednocześnie pociągi kursujące dotychczas do Iłowa zostaną wydłużone do stacji Działdowo, z zatrzymaniem na przystanku osobowym Narzym.
W zamian za odwołane pociągi na odcinku Legionowo – Działdowo, na podstawie biletów ważnych w pociągach Kolei Mazowieckich, będą Państwo mogli skorzystać:
– z przejazdu wybranymi pociągami TLK, uruchamianymi przez Spółkę PKP Intercity S.A.,
– z wprowadzonej zastępczej komunikacji autobusowej.
Dodatkowo na odcinku Legionowo – Warszawa bilety ważne w pociągach Kolei Mazowieckich będą honorowane w następujących pociągach linii S9: 6061, 6661, 6082, 6677, uruchamianych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.
Jak widać z powyższego, zarząd KM kpi sobie na całej linii z podróżujących na trasie Iłowo – Warszawa.
PASAŻER KM
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9