O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 cze 2010, 14:50

KM pisze:Czasowe zmiany rozkładu jazdy na linii Warszawa – Działdowo od dnia 25 czerwca 2010 r.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z kolejną fazą modernizacji linii 9/E-65 Warszawa – Gdańsk w dniach od 25 czerwca do 31 sierpnia 2010 r. na linii KM 9 będzie obowiązywał tymczasowy rozkład jazdy pociągów.

Część pociągów będzie kursowała w zmienionych / skróconych relacjach, a część zostanie odwołana. Jednocześnie pociągi kursujące dotychczas do Iłowa zostaną wydłużone do stacji Działdowo, z zatrzymaniem na przystanku osobowym Narzym.

W zamian za odwołane pociągi na odcinku Legionowo – Działdowo, na podstawie biletów ważnych w pociągach Kolei Mazowieckich, będą Państwo mogli skorzystać:
• z przejazdu wybranymi pociągami TLK, uruchamianymi przez Spółkę PKP Intercity S.A.,
• z wprowadzonej zastępczej komunikacji autobusowej, kursującej według następującego rozkładu jazdy.

Dodatkowo na odcinku Legionowo – Warszawa bilety ważne w pociągach Kolei Mazowieckich będą honorowane w następujących pociągach linii S9: 6061, 6661, 6082, 6677, uruchamianych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.

Szczegółowy rozkład jazdy znajdziecie Państwo w zakładce „Rozkład jazdy pociągów KM”.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8876
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 cze 2010, 22:45

KM pisze:Dodatkowo na odcinku Legionowo – Warszawa bilety ważne w pociągach Kolei Mazowieckich będą honorowane w następujących pociągach linii S9: 6061, 6661, 6082, 6677, uruchamianych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.
Szkoda, że nie we wszystkich - zwykli przecież pasażerowie uwielbiają takie ciekawostki rozkładowe :/
Tym bardziej, że - albo mi się zdaje, albo dobrze czytam rozkład ;) - zostaną nieźle pocięte kursy samych KMów...

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 19 cze 2010, 7:10

W ogóle nie wiem dlaczego bilety KM nie mogą być honorowane w SKM. To są jednostkowe przypadki...

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 20 cze 2010, 21:16

ashir pisze:
KM pisze:Jednocześnie pociągi kursujące dotychczas do Iłowa zostaną wydłużone do stacji Działdowo, z zatrzymaniem na przystanku osobowym Narzym.
Hurrraaa!
No proszę! Czyżby KM dostały okazję na odwrót od mało ekonomicznej decyzji?
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2010, 21:18

To się okaże we wrześniu... Oby przynajmniej część pociągów została... (-o<
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 cze 2010, 21:23

To nie dlatego, że chcą, tylko że muszą. Stacja w Iłowie idzie do likwidacji.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2010, 21:25

MichalJ pisze:Stacja w Iłowie idzie do likwidacji.
Bzdura. Za PLK:
Kompleksowa modernizacja stacji Iłowo, Działdowo, Gralewo, Rybno Pomorskie (LCS Działdowo)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 20 cze 2010, 21:32

Żadna bzdura, Stacja Iłowo zostanie kompleksowo zmodernizowa w coś co w rozumieniu handlowym jest stacją, a w rozumieniu ruchowym przystankiem osobowym :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 cze 2010, 21:37

Z dokumentacji, którą swego czasu pobrałem z PLK, wynikało, iż jest możliwe wysadzenie pasażerów i przejazd na tor postojowy... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 cze 2010, 23:42

pytanie, czy ta się w ramach oszczędności nie zmieniła...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

kebe

Post autor: kebe » 20 cze 2010, 23:49

fidzio pisze:Żadna bzdura, Stacja Iłowo zostanie kompleksowo zmodernizowa w coś co w rozumieniu handlowym jest stacją, a w rozumieniu ruchowym przystankiem osobowym :)
A jaka to jest definicja ruchowa a jaka handlowa ? Że niby coś jak Warszawa Śródmieście?

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 21 cze 2010, 0:34

Z planów wynikało, że jest trapez, perony (wciąż przy dwóch torach), potem głowica, torów robi się 4 plus krótkie żeberka. Nie ma całej grupy towarowej. Nie da się ukryć, że starczy, jak jeden z dodatkowych torów pójdzie jako ruchowy (np. na wyprzedzanie towara), a na drugim będzie jakaś grupa towarowa na postój (np. na wymianę grup na rozładunku), żeby nic już nie zostało, w szczególności gdy mowa o niejednym składzie.

EDIT: na moim chomiku zamieściłem (folder publiczne :arrow: kolejowe dokumenty) dokładnie 1:1 paczkę RAR ze strony PKP PLK SA (335 MB), aby każdy chętny mógł sobie to ściągnąć, jeśli tego nie ma. W paczce również jest przeglądarka tych plików warstwowych (na podkładach planów schematycznych stacji naniesione są zmiany i wygląd "po").
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 cze 2010, 11:31

kebe pisze:
fidzio pisze:Żadna bzdura, Stacja Iłowo zostanie kompleksowo zmodernizowa w coś co w rozumieniu handlowym jest stacją, a w rozumieniu ruchowym przystankiem osobowym :)
A jaka to jest definicja ruchowa a jaka handlowa ? Że niby coś jak Warszawa Śródmieście?
w rozumieniu handlowym każdy przystanek jest stacją.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 22 cze 2010, 16:40

chester pisze:Z planów wynikało, że jest trapez, perony (wciąż przy dwóch torach), potem głowica, torów robi się 4 plus krótkie żeberka. Nie ma całej grupy towarowej. Nie da się ukryć, że starczy, jak jeden z dodatkowych torów pójdzie jako ruchowy (np. na wyprzedzanie towara), a na drugim będzie jakaś grupa towarowa na postój (np. na wymianę grup na rozładunku), żeby nic już nie zostało, w szczególności gdy mowa o niejednym składzie.

EDIT: na moim chomiku zamieściłem (folder publiczne :arrow: kolejowe dokumenty) dokładnie 1:1 paczkę RAR ze strony PKP PLK SA (335 MB), aby każdy chętny mógł sobie to ściągnąć, jeśli tego nie ma. W paczce również jest przeglądarka tych plików warstwowych (na podkładach planów schematycznych stacji naniesione są zmiany i wygląd "po").
Mógłby ktoś wrzuci schemat stacji Iłowo po modernizacji i jak można to też z przed..

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 30 cze 2010, 21:36

Gazeta Powiatowa pisze:Jak podróżować Kolejami Mazowieckimi i... nie zwariować. Z notatnika pasażera - Cz. 21

Od minionego piątku kolejny raz w tym roku zmienił się rozkład pociągów Kolei Mazowieckich. Rozkład ten jak zwykle wzbudził wiele kontrowersji wśród podróżujących przede wszystkim do stolicy. Już w zeszłym tygodniu w samym pociągu otrzymałem wiele wskazówek zawierających propozycje zmian oraz porcję listów. Zapewniam, że część z nich nie nadaje się w ogóle do zacytowania na łamach Gazety Powiatowej. Podróżujący są bardzo zdegustowani zmianami w rozkładzie, szczególnie ci, którzy dojeżdżają do Warszawy z miejscowości położonych od Chotomowa i dalej w stronę Iłowa.


– Myślałam, że poprzedni rozkład przedwakacyjny jest tragiczny. Niestety nowy pokazał, że strasznie się myliłam. Żeby dojechać z Janówka na godzinę 8.00, do pracy muszę jeździć pociągiem o godzinie 5.32!!! Następny zaś jest o 6.30 i 6.45. Dlaczego nikt nie pomyślał, żeby jeden z nich był w okolicach godziny 6.00? – pyta Mariola podróżująca z Janówka.

W podobnym tonie wypowiadają się mieszkańcy Chotomowa, którzy muszą jechać do pracy w stolicy zdecydowanie dalej niż do centrum. Im również nie odpowiada dwumiesięczna zmiana rozkładu. Na stronie internetowej Kolei Mazowieckich na zaistniałą sytuację jest jednoznaczna odpowiedź:

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z kolejną fazą modernizacji linii 9/E-65 Warszawa – Gdańsk w dniach od 25 czerwca do 31 sierpnia 2010 r. na linii KM 9 będzie obowiązywał tymczasowy rozkład jazdy pociągów.

Część pociągów będzie kursowała w zmienionych – skróconych relacjach, a część zostanie odwołana. Jednocześnie pociągi kursujące dotychczas do Iłowa zostaną wydłużone do stacji Działdowo, z zatrzymaniem na przystanku osobowym Narzym.

W zamian za odwołane pociągi na odcinku Legionowo – Działdowo, na podstawie biletów ważnych w pociągach Kolei Mazowieckich, będą Państwo mogli skorzystać:

– z przejazdu wybranymi pociągami TLK, uruchamianymi przez Spółkę PKP Intercity S.A.,

– z wprowadzonej zastępczej komunikacji autobusowej.

Dodatkowo na odcinku Legionowo – Warszawa bilety ważne w pociągach Kolei Mazowieckich będą honorowane w następujących pociągach linii S9: 6061, 6661, 6082, 6677, uruchamianych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.

Jak widać z powyższego, zarząd KM kpi sobie na całej linii z podróżujących na trasie Iłowo – Warszawa.

PASAŻER KM
http://www.gazetapowiatowa.pl/index.php ... Itemid=195
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ODPOWIEDZ