Wyjazdy i zjazdy
Co do informacji o krańcu to jak najbardziej jest ona potrzebna. Miałem już taką sytuację kiedy na al. Niepodległości podjeżdżała 26 i musiałem pytać czy jedzie na Jelonki czy na Grochów. Co do informacji o czasie to nie wypowiem się, gdyż nie wiem jak to wygląda z technicznego punktu widzenia. Ogólnie rzecz biorąc, patrząc jako pasażer, im więcej szczegółów tym lepiej. Słaba frekwencja w kursach wyjazdowych/zjazdowych wynika zazwyczaj z niewiedzy pasażera na temat danego kursu.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
Jestem za jak będa to wyjazdy/zjazdy z tablicami trasowymi na całą drogę.
Linie 6xx np. jak było 130 do kleszczowej z Powsina to powinno jechac z tablicą z przystankami aż do Zajezdni Kleszczowa
Linie 6xx np. jak było 130 do kleszczowej z Powsina to powinno jechac z tablicą z przystankami aż do Zajezdni Kleszczowa
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
Skoro już wspomniano o linii 130, to czemu na okres skrócenia (?) do Beresteckiej kursy zjazdowe na zakład przy Kleszczowej zostały w rozkładzie normalnie oznaczone jak zwykły kurs do Beresteckiej natomiast kierowcy muszą zakładać boczne dechy z napisem zjazd do zajezdni i ostatnim przystankiem... Berestecka?
Trochę to niekonsekwentne, gdyż obecna trasa zjazdowa jest normalną trasą linii 130.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Też dziwne ale jak stałą podstawowa trasa się rózni jednym przystankiem czy końcówką to widocznie MZA musi informować, ale takie 130 z oznakowaniem jest ok bo póxniej znowu bedzie podstawowa i zjazdowa musi byc
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
- maciek.dab859
- Posty: 1022
- Rejestracja: 14 sty 2008, 13:43
Bo mogłeś dojechać do przystanku "Woronicza 10", a trasa podstawowa tego nie przewidywała. W rozkładach dla motorniczych była to osobna tabelka.Szeregowy_Równoległy pisze:Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Propo zjazdów w rozkładach, jestem za, ale najpierw powinni wpisać obecne "ukryte" zjazdy, oczywiście chodzi mi o autobusowe. Np. 415 w okolicach godz. 8 rano ma zjazdy do Płowieckiej z
Politechniki a w rozkładach ich nie ma. Powinny być! Precz z ukrytymi zjazdani! ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![Obrazek](http://s19.postimg.org/oey9tb59f/renfe_130_001.jpg)
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...