Ale łączenie 127 i 158 w jedną linię nie ma sensu Wszystko rozchodzi się o różne potrzeby końcówek i środka trasy. W moim przekonaniu - o czym już swego czasu pisałem - powinno się to wszystko rozbić na 3 linie: Witolin - Śródmieście, Nowe Włochy - Ochota oraz Śródmieście - Reduta.ness pisze:Polaczyc je ze 127. Prawa koncowka 127 out, brygady z niej na wzmocnienie czegos na wincentego-starzynskiego.
517 poki co wyciac do ptk.
382(182) podciagnac na razie do reduty.
Przyszlosciowo jak zrobia s8 + s2 do pulawskiej (niby za 2 lata) i tranzyt wypadnie z rzs czy lopuszanska/aleje, skasowac jeden pas do lewoskretu na rzs (dzis sa 2 plus tunel) i machnac buspas w relacji na wprost (na smiglowca to samo by sie przydalo).
Wtedy 382(182) gdzies na ursus, a przynajmniej na skorosze, 517 i 187 out.
Buspas to bardzo dobry pomysł. Zresztą w momencie oddania do użytku S8 Kontopa - Powązki pas dla komunikacji powinien się również pojawiać na Prymasa 1000-lecia oraz na BW1920