Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
pawcio
- Posty: 25438
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 09 lip 2010, 7:49
ness pisze:Skad zes to brodno wyciagnal?
Postuluje kasacje prawej koncowki 127 co zostaje? centrum-reduta-wlochy i to jest imo porownywalne do witolin+majdanska&kinowa-centrum czyli przeciwleglej koncowki 158.
To mialem na mysli piszac obie koncowki.
OK. Tak to zupełnie inna rozmowa.
Kleszczu pisze:Ale czy Ty chcesz dać linię na SU15/SU18 co 7,5 minuty w DP na Nowe Włochy
A gdzieś Ty znalazł 7,5 minuty na 158?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 09 lip 2010, 10:36
pawcio pisze:ness pisze:Skad zes to brodno wyciagnal?
Postuluje kasacje prawej koncowki 127 co zostaje? centrum-reduta-wlochy i to jest imo porownywalne do witolin+majdanska&kinowa-centrum czyli przeciwleglej koncowki 158.
To mialem na mysli piszac obie koncowki.
OK. Tak to zupełnie inna rozmowa.
Kleszczu pisze:Ale czy Ty chcesz dać linię na SU15/SU18 co 7,5 minuty w DP na Nowe Włochy
A gdzieś Ty znalazł 7,5 minuty na 158?
Z połączenia 127 i 158 na odcinku centrum - Reduta powinna kursować linia jeśli nawet nie co 7,5 to najmniej co 10 minut
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
pawcio
- Posty: 25438
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 09 lip 2010, 13:05
Z 7,5 to chyba przesadziłeś, ale 10 nikomu by nie zaszkodziła. A na pewno zżarłaby mniej brygad niż 517.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 09 lip 2010, 17:02
Moze ktos wie jak bedzie wygladać obsługa linii Z44?
-
bartoni722
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 09 lip 2010, 17:03
I Z17? Napewno będzie "Woronicza" a ja bym chciał na Z44 np. "Stalową" lub "Ostrobramską".
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 09 lip 2010, 17:14
bartoni722 pisze:I Z17? Napewno będzie "Woronicza" a ja bym chciał na Z44 np. "Stalową" lub "Ostrobramską".
Chyba najwiecej wolnych wozów ma teraz Ostra i Woronicza, ale jak ktos ma jakies konkrety to dawać.
-
bartoni722
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 09 lip 2010, 17:16
I jeszcze jak ktoś ma Z-9 to poproszę. Zgaduję, że napewno "Ostrobramska", ale czy też inne zakłady?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 09 lip 2010, 17:32
Z-17 to juz wiadomo ze Woronicza i Kleszczowa.
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 10 lip 2010, 4:44
Z-9
DS: R-10: 3c
Z17
DP: R-7:2c R-11:2c+3d=5
DS: R-7:2c R-11:1c
Z44
DP: R-7:3d+1m=4, R-10:4c, R-11:4d
DS: R-6:2c R-7:1c R-11:2c
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 11 lip 2010, 20:39
pawcio pisze:Z 7,5 to chyba przesadziłeś, ale 10 nikomu by nie zaszkodziła. A na pewno zżarłaby mniej brygad niż 517.
Ile brygad by nie zżarła to przeguby co 10 minut we Włochach to strata pieniędzy
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 12 lip 2010, 12:10
Obsługa dwóch linii zastępczych na Służewcu z uwagi ich wysoką częstotliwość wymagać będzie aż 19 autobusów w dni powszednie i 8 w dni wolne. Obsługa rozkłada się następująco:
Z17 - przez cały tydzień Woronicza wystawia tu 2 przegubowe Solarisy, do których Kleszczowa dołoży przegubowe Ikarusy: 2 całki i 3 dodatki w dni powszednie i jedną całkę w dni wolne.
Z44 - w dni powszednie wszystkie 4 całki obsłuży Ostrobramska, a dodatkami podzielą się Kleszczowa (4 Ikarusy) i Woronicza (3 U18), której przypadnie także jedyny maraton. W święto po dwie całki wystawią Redutowa i Kleszczowa, a piątą - Woronicza.
Jedynie zajezdnia Stalowa nie będzie zaangażowana w obsługę tych zetek. Konieczność wystawienia tylu przegubowców nie pozostanie bez wpływu na inne linie. Największe zmiany będą na Kleszczowej, która odda dwa dodatki na 184 i trzy na 189 na Redutową. W miejsce przegubów na kilkanaście brygad wyjadą solówki - Woronicza wystawi krótsze wozy na 138 i 174, a także na dodatki na 193, Ostrobramska - na 415, a Kleszczowa - na dodatki na 105, 172 i 512, podobnie skrócone zostają poranne dodatki z Redutowej na 136. Wydłużone za to zostają trzy popołudniowe dodatki na 182. Część "ucałodziennionych" niedawno dodatków znów wróci do kursowania wyłącznie w godzinach szczytu (m.in. 186, 188 i 523). Znikają też wtyczki na 189 - całodzienna z Woronicza, dodatek z Redutowej i świąteczna z Kleszczowej. Wobec tych wszystkich zmian umknąć może nowy popołudniowy dodatek na linii 301 z zajezdni Woronicza, wprowadzony zapewne z uwagi na znaczne opóźnienia tej linii.
zaczerpnięte z przegubowca
-
pawcio
- Posty: 25438
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 12 lip 2010, 13:19
Kleszczu pisze:pawcio pisze:Z 7,5 to chyba przesadziłeś, ale 10 nikomu by nie zaszkodziła. A na pewno zżarłaby mniej brygad niż 517.
Ile brygad by nie zżarła to przeguby co 10 minut we Włochach to strata pieniędzy
Wolisz tą stratę we Włochach czy na Targówku?
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 12 lip 2010, 17:04
pawcio pisze:Kleszczu pisze:
Ile brygad by nie zżarła to przeguby co 10 minut we Włochach to strata pieniędzy
Wolisz tą stratę we Włochach czy na Targówku?
Najchętniej to ani tu, ani tam
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 12 lip 2010, 18:11
Przegubowiec pisze: Wobec tych wszystkich zmian umknąć może nowy popołudniowy dodatek na linii 301 z zajezdni Woronicza, wprowadzony zapewne z uwagi na znaczne opóźnienia tej linii.
O jakie opóźnienia chodzi i z czym związane? Od dziś tak wielkie korki są na tej linii?
Czas przejazdu Z17 też "kosmiczny". Ledwo 3 min między Sasankami a Taśmową podczas gdy Mediolan ma 5 min i nie za każdym razem starcza...
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 13 lip 2010, 11:45
marko80 pisze:podobnie skrócone zostają poranne dodatki z Redutowej na 136.
Z 12 metrów do ilu...
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.