Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
pawcio
- Posty: 25438
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 09 lip 2010, 7:49
ness pisze:Skad zes to brodno wyciagnal?
Postuluje kasacje prawej koncowki 127 co zostaje? centrum-reduta-wlochy i to jest imo porownywalne do witolin+majdanska&kinowa-centrum czyli przeciwleglej koncowki 158.
To mialem na mysli piszac obie koncowki.
OK. Tak to zupełnie inna rozmowa.
Kleszczu pisze:Ale czy Ty chcesz dać linię na SU15/SU18 co 7,5 minuty w DP na Nowe Włochy
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
A gdzieś Ty znalazł 7,5 minuty na 158?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 09 lip 2010, 10:36
pawcio pisze:ness pisze:Skad zes to brodno wyciagnal?
Postuluje kasacje prawej koncowki 127 co zostaje? centrum-reduta-wlochy i to jest imo porownywalne do witolin+majdanska&kinowa-centrum czyli przeciwleglej koncowki 158.
To mialem na mysli piszac obie koncowki.
OK. Tak to zupełnie inna rozmowa.
Kleszczu pisze:Ale czy Ty chcesz dać linię na SU15/SU18 co 7,5 minuty w DP na Nowe Włochy
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
A gdzieś Ty znalazł 7,5 minuty na 158?
Z połączenia 127 i 158 na odcinku centrum - Reduta powinna kursować linia jeśli nawet nie co 7,5 to najmniej co 10 minut ![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
pawcio
- Posty: 25438
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 09 lip 2010, 13:05
Z 7,5 to chyba przesadziłeś, ale 10 nikomu by nie zaszkodziła. A na pewno zżarłaby mniej brygad niż 517.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 09 lip 2010, 17:02
Moze ktos wie jak bedzie wygladać obsługa linii Z44?
-
bartoni722
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 09 lip 2010, 17:03
I Z17? Napewno będzie "Woronicza" a ja bym chciał na Z44 np. "Stalową" lub "Ostrobramską".
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 09 lip 2010, 17:14
bartoni722 pisze:I Z17? Napewno będzie "Woronicza" a ja bym chciał na Z44 np. "Stalową" lub "Ostrobramską".
Chyba najwiecej wolnych wozów ma teraz Ostra i Woronicza, ale jak ktos ma jakies konkrety to dawać.
-
bartoni722
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 09 lip 2010, 17:16
I jeszcze jak ktoś ma Z-9 to poproszę. Zgaduję, że napewno "Ostrobramska", ale czy też inne zakłady?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 09 lip 2010, 17:32
Z-17 to juz wiadomo ze Woronicza i Kleszczowa.
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 10 lip 2010, 4:44
Z-9
DS: R-10: 3c
Z17
DP: R-7:2c R-11:2c+3d=5
DS: R-7:2c R-11:1c
Z44
DP: R-7:3d+1m=4, R-10:4c, R-11:4d
DS: R-6:2c R-7:1c R-11:2c
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 11 lip 2010, 20:39
pawcio pisze:Z 7,5 to chyba przesadziłeś, ale 10 nikomu by nie zaszkodziła. A na pewno zżarłaby mniej brygad niż 517.
Ile brygad by nie zżarła to przeguby co 10 minut we Włochach to strata pieniędzy ![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 12 lip 2010, 12:10
Obsługa dwóch linii zastępczych na Służewcu z uwagi ich wysoką częstotliwość wymagać będzie aż 19 autobusów w dni powszednie i 8 w dni wolne. Obsługa rozkłada się następująco:
Z17 - przez cały tydzień Woronicza wystawia tu 2 przegubowe Solarisy, do których Kleszczowa dołoży przegubowe Ikarusy: 2 całki i 3 dodatki w dni powszednie i jedną całkę w dni wolne.
Z44 - w dni powszednie wszystkie 4 całki obsłuży Ostrobramska, a dodatkami podzielą się Kleszczowa (4 Ikarusy) i Woronicza (3 U18), której przypadnie także jedyny maraton. W święto po dwie całki wystawią Redutowa i Kleszczowa, a piątą - Woronicza.
Jedynie zajezdnia Stalowa nie będzie zaangażowana w obsługę tych zetek. Konieczność wystawienia tylu przegubowców nie pozostanie bez wpływu na inne linie. Największe zmiany będą na Kleszczowej, która odda dwa dodatki na 184 i trzy na 189 na Redutową. W miejsce przegubów na kilkanaście brygad wyjadą solówki - Woronicza wystawi krótsze wozy na 138 i 174, a także na dodatki na 193, Ostrobramska - na 415, a Kleszczowa - na dodatki na 105, 172 i 512, podobnie skrócone zostają poranne dodatki z Redutowej na 136. Wydłużone za to zostają trzy popołudniowe dodatki na 182. Część "ucałodziennionych" niedawno dodatków znów wróci do kursowania wyłącznie w godzinach szczytu (m.in. 186, 188 i 523). Znikają też wtyczki na 189 - całodzienna z Woronicza, dodatek z Redutowej i świąteczna z Kleszczowej. Wobec tych wszystkich zmian umknąć może nowy popołudniowy dodatek na linii 301 z zajezdni Woronicza, wprowadzony zapewne z uwagi na znaczne opóźnienia tej linii.
zaczerpnięte z przegubowca
-
pawcio
- Posty: 25438
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 12 lip 2010, 13:19
Kleszczu pisze:pawcio pisze:Z 7,5 to chyba przesadziłeś, ale 10 nikomu by nie zaszkodziła. A na pewno zżarłaby mniej brygad niż 517.
Ile brygad by nie zżarła to przeguby co 10 minut we Włochach to strata pieniędzy ![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Wolisz tą stratę we Włochach czy na Targówku?
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 12 lip 2010, 17:04
pawcio pisze:Kleszczu pisze:
Ile brygad by nie zżarła to przeguby co 10 minut we Włochach to strata pieniędzy ![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Wolisz tą stratę we Włochach czy na Targówku?
Najchętniej to ani tu, ani tam
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 12 lip 2010, 18:11
Przegubowiec pisze: Wobec tych wszystkich zmian umknąć może nowy popołudniowy dodatek na linii 301 z zajezdni Woronicza, wprowadzony zapewne z uwagi na znaczne opóźnienia tej linii.
O jakie opóźnienia chodzi i z czym związane? Od dziś tak wielkie korki są na tej linii?
Czas przejazdu Z17 też "kosmiczny". Ledwo 3 min między Sasankami a Taśmową podczas gdy Mediolan ma 5 min i nie za każdym razem starcza...
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 13 lip 2010, 11:45
marko80 pisze:podobnie skrócone zostają poranne dodatki z Redutowej na 136.
Z 12 metrów do ilu...
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.