A co tu ma do rzeczy 186? Chodzi mi o 157, do wydłużenia którego doprowadziłeś.dzidek pisze:Owszem jest na miejscu i jeśli sugerujesz mi wycofanie z znacznej części Ochoty linii 186 (...)Bastian pisze: To pytanie w twoich ustach (palcach ) jest co najmniej nie na miejscu.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36758
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Sąsiedzi do dziś są wdzięczni, że mają linię do CH Reduta! Jest jednak pewna różnica Gdy walczyłem o przywrócenie skróconej 157 do Reduty wiedziałem, że znajdzie się jakieś normalne miejsce do zakrańcowania linii i była to jedyna relacja osiedla Rakowiec z sklepami przy Beresteckiej. Co do 130 to linia jest ogromnym dublem 158 i 127 (szczególnie teraz na objazdowej trasie) które bez problemu są w stanie zastąpić 130 na wspomnianym odcinku. A skoro linia już musi pozostać na tyłach Blue City to jakby przez miesiąc objazdu została skrócona nikomu nic by się nie stało. Co innego stałe skrócenie trasy a co innego tymczasowa zmiana. Przynajmniej przystanki przy Beresteckiej nie byłby blokowane. Chyba, że ludzie z 130 obawiali się, że jeśli pozwolą na tymczasowe skrócenie 130 do Zachodniego to linia tam już pozostanie na stałe?Bastian pisze:Chodzi mi o 157, do wydłużenia którego doprowadziłeś.
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
przecież wczoraj od zamknięcia Dźwigowej do końca kursowania linia kursowała objazdem[/quote]dzidek pisze: Szkoda, że wg części pracowników ZTM linia 106 kursuje objazdem.strona ZTM.WAW.PL pisze:Z powodu awaryjnego zamknięcia przez ZDM ul. Dźwigowej na odcinku od ul. Wałowickiej do ul. Połczyńskiej - do odwołania - linie 106, 129, 189, 194, 716, N01 zostają skierowane na trasy objazdowe
Spoko tylko, że wczoraj jak 106 kursowało objazdem to komunikatu na stronie ZTM nie było, został wrzucony dziś gdy linię zawieszono Pojawiła się także szczegółowa informacja dotycząca zamknięcia Dźwigowej i w niej jest komunikat o zawieszeniu 106 od sobotyNR pisze:.strona ZTM.WAW.PL pisze:Z powodu awaryjnego zamknięcia przez ZDM ul. Dźwigowej na odcinku od ul. Wałowickiej do ul. Połczyńskiej - do odwołania - linie 106, 129, 189, 194, 716, N01 zostają skierowane na trasy objazdowe
przecież wczoraj od zamknięcia Dźwigowej do końca kursowania linia kursowała objazdem
W kwestii Dźwigowej mam pewne pytanie... W jaki sposób prawidłowo realizowane powinny być włączenia "po trasie" na linii 125 od Ciepłowni Wola w kierunku Międzylesia? Wyjazd objazdem przez RZS do Ciepłowni i "wielkie koło po zawrotkę" (Połczyńską- Szeligowską- Lazurową- Człuchowską- Powstańców Śląskich) czy może włącznie dopiero od PKP Kasprzaka?
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
brak specjalnych rozkładów, czyli od Ciepłowni WolaMr_Kolesław pisze:W kwestii Dźwigowej mam pewne pytanie... W jaki sposób prawidłowo realizowane powinny być włączenia "po trasie" na linii 125 od Ciepłowni Wola w kierunku Międzylesia? Wyjazd objazdem przez RZS do Ciepłowni i "wielkie koło po zawrotkę" (Połczyńską- Szeligowską- Lazurową- Człuchowską- Powstańców Śląskich) czy może włącznie dopiero od PKP Kasprzaka?
Tego się domyślam, ale wie ktoś może jak to zrealizować w praktyce?NR pisze:brak specjalnych rozkładów, czyli od Ciepłowni Wola
Byłem kilkanaście minut temu w tunelu. Kilka fotek "na gorąco":
Zasadniczo są tylko te dwa widoczne miejsca - oczywiście na horyzoncie nie było żadnego pracownika ZRiKD/ZDM ani maszyn drogowych...
Ciekawe objazdy się nam szykują na wrzesień
Życie Warszay pisze:4 i 5 września Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych całkowicie zamknie skrzyżowanie ul. Żwirki i Wigury z 17 Stycznia. W ciągu dwóch dni drogowcy, którzy za prawie 77 mln zł przebudowują ul. 17 Stycznia i Cybernetyki oraz wytyczają wiadukt nad torami linii radomskiej PKP, mają na skrzyżowaniu wymienić nawierzchnię.
Na wieść o planach drogowców w Państwowych Portach Lotniczych zapanował lekki popłoch. – Lotnisko zostanie zamknięte częściowo – przypomina dyrektor Radosław Żuk z Portów Lotniczych. – Dopuścimy przecież lądowanie niektórych samolotów. Przez lotnisko będzie przewijać się ponad 3 tys. pasażerów dziennie.
Jak to zrobią? Ul. Żwirki i Wigury na pewno odpada. Drogowcy zamkną ją na odcinku od ul. Astronautów aż do lotniskowych terminali.
– Pasażerowie będą musieli jechać do centrum przez ul. Poleczki, Puławską, Rzymowskiego i Marynarską. Tymi samymi ulicami dojadą też do portu, żeby odlecieć z Warszawy – mówi Tomasz Kunert.
Według Radosława Żuka, to będzie duże utrudnienie dla pasażerów. Porty Lotnicze liczą na kampanię informacyjną ze strony władz miasta. Według nieoficjalnych informacji, obawiają się też, że gniew pasażerów skieruje się w stronę zarządcy lotniska, bo większość korzystających z objazdów skojarzy zamknięcie ul. Żwirki i Wigury z remontem pasów startowych.
Jadący objazdem przez ul. Poleczki spotkają się z kawalkadą ciężarówek dowożących non stop asfaltobeton dla remontowanego pasa startowego. Jak wyliczył wykonawca, dwie pracujące pełną parą wytwórnie mas bitumicznych wymuszą konieczność dostarczania na lotnisko ok. 550 ton tego materiału w ciągu godziny. Dyrektor Ryszard Sikora z Budimeksu stwierdził dwa tygodnie temu, że dla dobra inwestycji konieczne będzie zapewnienie drożności dwóch dróg dojazdowych do lotniska (np. w razie karambolu na ul. Poleczki ruch zostałby natychmiast przekierowany na Żwirki i Wigury).
Jak zapewnić dwa dojazdy przy zamkniętej ul. Żwirki i Wigury? Dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, że powstał wariant awaryjny. Ciężarówki będą jeździły al. Krakowską i 17 Stycznia, a stąd skręcały na płytę przez bramę przeciwpożarową przy biurowcu Sonata. To oznacza dodatkowe zagrożenie. Straż ochrony lotniska obawia się, że przy okazji budowlanego rozgardiaszu na teren portu może dostać się ktoś niepowołany. Dlatego zostanie tu ustawiony tymczasowy punkt graniczny, a wszyscy wjeżdżający będą szczegółowo kontrolowani.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
A ja obstawiam, ze linia 475 wróci, ale jako 902Domino2001 pisze:Obstawiam, że na ten czas wróci linia 475 do metra ze zwiększoną częstotliwością.
[ Dodano: |23 Sie 2010|, 2010 09:58 ]
Tia. W II RP Gdynię i COP zbudowali, a tutaj problem jednego głupiego tunelu jest nierozwiązywalny.Bernard pisze:Podobno chcą sprawdzić czy się znowu nie zapadnie. Jeśli tak się stanie nie trzeba będzie ryć asfaltu.
Popatrz, jaka franca!
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
MZ pisze: Nie mogli tego zaasfaltować? Przecież ta kostka przy tym ruchu, w tym także pod ciężarem autobusów, niedługo zacznie się zapadać.
Już się powoli zapadaBernard pisze:Podobno chcą sprawdzić czy się znowu nie zapadnie. Jeśli tak się stanie nie trzeba będzie ryć asfaltu.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
- Posty: 12162
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk