Ja takim jechałem już 2 tygodnie temu na Otwockiej. Tez wszystko działało. A na DVD leciał ten sam program, co w scaniach.przewoz pisze:Niewiele się różni od wspinaczki do byle wagonu z niby peronów na niektórych liniach... Kiedyś w Żmigrodzie wysiadałem z kibla na peron ziemny. W zasadzie kilka centymetrów ponad główkę szyny. To dopiero atrakcja była.
A miałem się pochwalić, jechałem (niedawno) AKMką, w której prawie wszystko działało.
Maszynista używał ED (rzadkość), poza wyświetlaniem trasy działały zapowiedzi (jeszcze większa rzadkość), choć wyciszone, to działały
Tylko ten DVD nic ciekawego nie wyświetlał poza wygaszaczem..
A dziś 1584 chyba pomazany na członie silnikowym. Widoczne próby zmycia, ale jakoś tak nie poszło im...
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jest jednak pewna różnica, jeśli wspinasz się DO wagonu, ze schodkami i poręczami, a jeśli masz wysiąść na peron, pokonując prawie półmetrową różnicę wysokości. Poza tym - jest jednak pewna różnica między Warszawą a Żmigrodem, a przynajmniej powinna być. Jakby liczba pasażerów, ranga miasta itp duperele.przewoz pisze:Niewiele się różni od wspinaczki do byle wagonu z niby peronów na niektórych liniach... Kiedyś w Żmigrodzie wysiadałem z kibla na peron ziemny. W zasadzie kilka centymetrów ponad główkę szyny. To dopiero atrakcja była.
Zakup wagonów z wejściem tak niskim nie miał w tym przypadku absolutnie żadnego sensu i doskonale o tym wiesz. Kupiono to, co akurat bombardier miał w ofercie - a akurat taką konfigurację z niezrozumiałych dla mnie powodów kupują Niemcy - żeby nie pyskował w przetargu na ezt.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To ma sens jak się ma trochę niższe perony, a koleje są rzeczywiście dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych którzy z nich korzystają. Dzięki temu rampa dla niepełnosprawnych zajmuje o wiele mniej miejsca - nie tylko w samym wagonie, ale też na peronie. Ta w Bombardierze zasadniczo nie wychodzi za daleko na peron...Glonojad pisze: a akurat taką konfigurację z niezrozumiałych dla mnie powodów kupują Niemcy
Jak zrobią 550 pgs, to będzie w sam raz.Wolfchen pisze:Chociaż jestem ciekaw, jak miło będzie, jak zrobią od nowa perony...
Zgoda, że bez sensu było kupowanie wagonów z różnymi wysokościami wejść. Teraz się przyzwyczaiłem do Flirtów, które mają te swoje 800mm i stopień, w razie potrzeby... Teraz już chyba i KM się nauczyły, że zamawiać trzeba tak, żeby było uniwersalnie.
http://www.zw.com.pl/artykul/507788_Het ... owszu.html
Hetman będzie pędził po Mazowszu
InterCity ma "Husarza", a w Kolejach Mazowieckich będą jeździły "Hetmany". Taką nazwę wymyślili pasażerowie dla nowych lokomotyw Traxx firmy Bombardier.
Konkurs na nazwę dla nowych lokomotyw ogłoszono miesiąc temu. Miała być chwytliwa, wpadająca w ucho, prosta i łatwa do wymówienia oraz zapamiętania. Spośród ponad 100 nadesłanych propozycji najbardziej spodobała się nazwa "Hetman", którą zaproponowały dwie osoby. Obydwie zostaną nagrodzone.
Pasażerowie mieli także wpływ na wygląd lokomotyw. Będą one pomalowane według projektu Dominiki Niksy, absolwentki architektury krajobrazu w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Jej prace także wybrano w drodze konkursu, na który pasażerowie nadesłali ponad 150 prac.
"Hetmany" pojawią się na Mazowieckich torach w połowie przyszłego roku. Lokomotywy Bombardiera należą do najnowocześniejszych na świecie. Będą wykorzystywane do obsługi piętrowych wagonów typu push- pull. Dzięki temu pociągi te będą mogły jeździć z prędkością 160 km/h.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Mają kupić podobno 11 czy 12 sztuk. Nie wiem czy to co leciało na Tłuszcz to testowy czy już zakup. Jeżeli zakup to na ostatnia chwile. VT już na styk jeżdżą
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach