Wnioskując po doświadczeniach z S1 <-> S10, to pewnie S2 <-> S20ashir pisze:A ta linia będzie miała jakiś numer?Neoś_998 pisze:Podobno SKMWA będzie obsługiwać połączenie z Odolanami
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: JacekM
Tyle to w jedną stronę będzie jechać po tych rewelacyjnych torach... Mijać też toto nie za bardzo gdzie się ma aż do WOB.Wolfchen pisze:Zobaczymy, co ile będzie klasa robiła obrót. obstawiam nie częściej, jak 20 minut
http://www.rynek-kolejowy.pl/18108/Remo ... _ruchu.htmRemont na linii Warszawa - Grodzisk: Znamy organizację ruchu
Tymczasowy rozkład jazdy na czas remontu przejść podziemnych w Ursusie i Włochach jest prawie ukończony. Dokładne godziny odjazdu pociągów poznamy prawdopodobnie na początku przyszłego tygodnia.
Fot. Rynek Kolejowy Fot. Rynek Kolejowy
W rozmowie z "Rynkiem Kolejowym" prezes SKM Warszawa Leszek Walczak poinformował, że trwają ostatnie korekty rozkładu jazdy na czas remontu. Spotkanie robocze przewoźników z PKP PLK w tej sprawie odbyło się w miniony piątek i pozostały do ustalenia tylko szczegóły. Przypomnijmy, ze prace mają potrwać od 20 września do 24 listopada.
Znana jest już organizacja ruchu na czas remontu. Pasażerów czekają duże zmiany. W godzinach szczytu, pociągi pojadą nie remontowanym akurat torem tylko w jednym kierunku - w godzinach 6 - 10 w stronę Warszawy, a od 15 do 18 w stronę Grodziska. Pozwoli to dowieźć większość ludzi do pracy bez dużych utrudnień.
Jak poinformował nas Leszek Walczak, w szczycie porannym pociągi SKM rozpoczną jazdę w Grodzisku, do którego, podobnie jak składy Kolei Mazowieckich, dotrą z Dworca Zachodniego torem dalekobieżnym bez pasażerów. Na całej trasie - z Grodziska do Warszawy rano i z Warszawy do Grodziska po południu pasażerowie skorzystają zarówno - jak dotychczas - z KM, jak i z jeżdżącej obecnie tylko do Pruszkowa SKM. ZTM nie zdecydował jeszcze, jaka będzie cena biletu na odcinku Pruszków - Grodzisk.
Podróżnicy jadący "pod prąd" będą mieli zapewnione dwie alternatywy: bezpośredni pociąg do Skierniewic po torze dalekobieżnym i komunikację zastępczą.
Układ komunikacji zastępczej ma być następujący: rano pociągi na linii średnicowej skończą bieg na Dworcu Zachodnim, z którego uruchomiony zostanie przez SKM pociąg wahadłowy do stacji Warszawa Odolany. Ma jeździć co 40 minut. Na Odolanach podróżni przesiądą się do autobusu, który zawiezie ich na stację Ursus. Stamtąd pociąg wahadłowy Kolei Mazowieckich przewiezie pasażerów po wolnym od utrudnień odcinku remontowanego toru aż do Grodziska. Po południu przejazdy te zostaną odwrócone.
Prezes SKM Warszawa obiecuje, że pociągi i autobusy zastępcze zostaną ze sobą skomunikowane, by maksymalnie skrócić czas koniecznych przesiadek. Rozkład poznamy na początku przyszłego tygodnia choć nie wykluczone, ze nastąpi to wcześniej. Zarząd Transportu Miejskiego zapowiedział kampanię informacyjną w mediach i mapki połączeń zastępczych.
No ale chociaż węzeł przy Łopuszańskiej ominie.Premo pisze:Ale przecież i tak chcą ludzi do autobusu wcisnąć tylko dokładając im przesiadkę do wahadła