Nowy kurs na przewĂłz osĂłb
Znajomy ostanio ciężko, ale dostał coś z wolnego na ADelfino pisze:Zależy gdzie i kiedy. Na Stalowej teraz z wolnego nie pojeździsz, ale w wakacje można było jeździć dzień w dzień. MZA w sumie nie zależy na zatrudnianiu nwych bo po co, skoro jelenie będą jeździć z wolnego jakby co
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Ogłoszeń nie ma ale przyjęcia są.Pawel_ pisze:A w Mobilisie szukają ludzi?
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Umowa zlecenie miesiąc dwa, potem wnioskujesz o umowę normalną chyba że chcesz zasilać.Pawel_ pisze:Na pełen etat?Patryk2222 pisze:Ogłoszeń nie ma ale przyjęcia są.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
Nie no... Generalnie praca GLANC Zatrudnią na 1/4 etatu, z wolnego to sobie może pojedziesz ze 2 razy w miesiącu jak będziesz non stop trzymał rękę na pulsie. A do tego te swoje 1/4 etatu będziesz siedział na ławie Z dzisiejszych informacji... Na R-5 wg. podziału ( zestawienie kierowców + wozów + brygad ) jest na rano + 9, popołudniu +11 więc powodzenia !!! Mam znajomego na R13 tam jest całkiem podobnie. Jedynie Kleszczowa jeszcze jako tako. Mobilis też ma w sumie całkiem sporo bo kierowcy z MZA tam zasilają i już na początku miesiąca stoją w kolejeczce po godzinki. PKS też raczej ma sporo ludzi... Poza tym niestety jak sobie zerkniecie w Gazetę Wyborczą ilu jest kierowców z kilkuletnim stażem pracy i szukającym pracy to przejrzycie na oczki.Patryk2222 pisze:Ja byłem w zeszłym tygodniu to zatrudniali wszystkich, było ok 40 miejsc po 10 na Stalową, Redutową, Woronicza i Ostrobramską. Wszystkie oferty na 1/4 etatu.Marvin pisze:Z działu rekrutacji MZA z zeszłego tygodnia: zatrudniają na 1/4 etatu na Woronicza, tylko osoby po szkoleniu w ich OSK. Jak na wiosnę mieli otwartą rekrutację, też zatrudniali tylko na 1/4 i chyba nie ma widoków na to, żeby to się prędko zmieniło.
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
Bo tak jest tylko że z braku laku to i kit dobry. Ci co pracowali w innych firmach i zarabiali po 4.000 na rączkę i stracili pracę to gdzie mają pójść żeby po pierwsze: przezimować i na spokojnie sobie szukać innej pracy.Delfino pisze:Więc ludzie walą do tej pracy drzwiami i oknami, a związki dalej twierdzą, że złe warunki, mała płaca itd.?
Nie no... Generalnie praca GLANC Zatrudnią na 1/4 etatu, z wolnego to sobie może pojedziesz ze 2 razy w miesiącu jak będziesz non stop trzymał rękę na pulsie. A do tego te swoje 1/4 etatu będziesz siedział na ławie Z dzisiejszych informacji... Na R-5 wg. podziału ( zestawienie kierowców + wozów + brygad ) jest na rano + 9, popołudniu +11 więc powodzenia !!! Mam znajomego na R13 tam jest całkiem podobnie. Jedynie Kleszczowa jeszcze jako tako. Mobilis też ma w sumie całkiem sporo bo kierowcy z MZA tam zasilają i już na początku miesiąca stoją w kolejeczce po godzinki. PKS też raczej ma sporo ludzi... Poza tym niestety jak sobie zerkniecie w Gazetę Wyborczą ilu jest kierowców z kilkuletnim stażem pracy i szukającym pracy to przejrzycie na oczki.
i co w związku z tym
gieoceławu
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
GCW pisze:Nie no... Generalnie praca GLANC Zatrudnią na 1/4 etatu, z wolnego to sobie może pojedziesz ze 2 razy w miesiącu jak będziesz non stop trzymał rękę na pulsie. A do tego te swoje 1/4 etatu będziesz siedział na ławie Z dzisiejszych informacji... Na R-5 wg. podziału ( zestawienie kierowców + wozów + brygad ) jest na rano + 9, popołudniu +11 więc powodzenia !!! Mam znajomego na R13 tam jest całkiem podobnie. Jedynie Kleszczowa jeszcze jako tako. Mobilis też ma w sumie całkiem sporo bo kierowcy z MZA tam zasilają i już na początku miesiąca stoją w kolejeczce po godzinki. PKS też raczej ma sporo ludzi... Poza tym niestety jak sobie zerkniecie w Gazetę Wyborczą ilu jest kierowców z kilkuletnim stażem pracy i szukającym pracy to przejrzycie na oczki.
i co w związku z tym
Nie wiem czy wiesz ile kosztuje obecnie prawo jazdy + KW... a takie zarobki to możesz bez wydawania takiej kasy zarobić w pizzeri jako dostawca, bo jak Ci spadnie placek z pizzą to zapłacisz tylko za ten placek. A wyobraź sobie że jedna pomyłka za kółkiem może Cię kosztować zarzuty prokuratora... więc proszę Cię nie polemizuj jak małe dziecko.
Drivter1234 pisze:GCW pisze:
i co w związku z tym
Nie wiem czy wiesz ile kosztuje obecnie prawo jazdy + KW... a takie zarobki to możesz bez wydawania takiej kasy zarobić w pizzeri jako dostawca, bo jak Ci spadnie placek z pizzą to zapłacisz tylko za ten placek. A wyobraź sobie że jedna pomyłka za kółkiem może Cię kosztować zarzuty prokuratora... więc proszę Cię nie polemizuj jak małe dziecko.
ależ ja wiem to doskonale i nie chcę polemizować , ale jak sam widzisz dla niektórych zarobki są odpowiednie i się człowiek nie narobi
gieoceławu
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
Poczekaj jak się dobierze do nich ITD... Jak byś nie wiedział to może to sporo kosztować dyspozytora ale i kierowcę bo za czas pracy odpowiada także kierowca więc powodzenia. P.S. Dodam że przegięcie czasu pracy pomiędzy jednym a drugim dniem ( czyli jeżeli nie masz 11 godzin przerwy ) to KAŻDA MINUTA TO KOSZT 50 ZŁ !!! Powodzenia.... Ja miałem spotkanie z kierownikiem i ostrą rozmowę bo raz mi zabrakło 10 minut... Żeby było jaśniej podam przykład: Wyjazd rano na dodatek o np. 5 rano. Jeździsz do 10 rano. Potem popołudniu drugi dodatek od 14 do 18. Trzeba doliczyć OC czyli do zjazdu 20 minut. tak więc koniec pracy o 18:20. Czyli nie masz prawa wyjechać wcześniej następnego dnia niż o godzinie 5:35. Jeżeli wyjazd będzie o 4 rano to masz 95 minut liczone po 50 zł. przegięcia. Suma ??? Sami policzcie.Pawel_ pisze:Dużo? To ciekawe dlaczego widzę co jakiś czas niektórych driverów, co robią dwie zmiany... chociażby na 199.Drivter1234 pisze:PKS też raczej ma sporo ludzi...
To nie jest problem, by rozpisać godziny...Drivter1234 pisze:Poczekaj jak się dobierze do nich ITD... Jak byś nie wiedział to może to sporo kosztować dyspozytora ale i kierowcę bo za czas pracy odpowiada także kierowca więc powodzenia. P.S. Dodam że przegięcie czasu pracy pomiędzy jednym a drugim dniem ( czyli jeżeli nie masz 11 godzin przerwy ) to KAŻDA MINUTA TO KOSZT 50 ZŁ !!! Powodzenia.... Ja miałem spotkanie z kierownikiem i ostrą rozmowę bo raz mi zabrakło 10 minut...