Nowy kurs na przewĂłz osĂłb

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 07 wrz 2010, 19:13

A w Mobilisie szukają ludzi? ;]

Walas
Posty: 17114
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 07 wrz 2010, 22:00

Delfino pisze:Zależy gdzie i kiedy. Na Stalowej teraz z wolnego nie pojeździsz, ale w wakacje można było jeździć dzień w dzień. MZA w sumie nie zależy na zatrudnianiu nwych bo po co, skoro jelenie będą jeździć z wolnego jakby co :)
Znajomy ostanio ciężko, ale dostał coś z wolnego na A ;-)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Delfino
Posty: 934
Rejestracja: 03 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Delfino » 07 wrz 2010, 22:07

Nie no wiadomo, że jak się będzie molestować Ruch i dyspozytorów non-stop, to raz na jakiś czas coś tam wpadnie, bo ktoś się rozchoruje, a grafiki już porobione :)

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 08 wrz 2010, 14:48

Pawel_ pisze:A w Mobilisie szukają ludzi? ;]
Ogłoszeń nie ma ale przyjęcia są.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 08 wrz 2010, 15:01

Patryk2222 pisze:
Pawel_ pisze:A w Mobilisie szukają ludzi? ;]
Ogłoszeń nie ma ale przyjęcia są.
Na pełen etat? :>

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 08 wrz 2010, 15:23

Pawel_ pisze:
Patryk2222 pisze:Ogłoszeń nie ma ale przyjęcia są.
Na pełen etat? :>
Umowa zlecenie miesiąc dwa, potem wnioskujesz o umowę normalną chyba że chcesz zasilać.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 09 wrz 2010, 16:30

Patryk2222 pisze:
Marvin pisze:Z działu rekrutacji MZA z zeszłego tygodnia: zatrudniają na 1/4 etatu na Woronicza, tylko osoby po szkoleniu w ich OSK. Jak na wiosnę mieli otwartą rekrutację, też zatrudniali tylko na 1/4 i chyba nie ma widoków na to, żeby to się prędko zmieniło.
Ja byłem w zeszłym tygodniu to zatrudniali wszystkich, było ok 40 miejsc po 10 na Stalową, Redutową, Woronicza i Ostrobramską. Wszystkie oferty na 1/4 etatu.
Nie no... Generalnie praca GLANC :/ Zatrudnią na 1/4 etatu, z wolnego to sobie może pojedziesz ze 2 razy w miesiącu jak będziesz non stop trzymał rękę na pulsie. A do tego te swoje 1/4 etatu będziesz siedział na ławie :/ Z dzisiejszych informacji... Na R-5 wg. podziału ( zestawienie kierowców + wozów + brygad ) jest na rano + 9, popołudniu +11 więc powodzenia !!! Mam znajomego na R13 tam jest całkiem podobnie. Jedynie Kleszczowa jeszcze jako tako. Mobilis też ma w sumie całkiem sporo bo kierowcy z MZA tam zasilają i już na początku miesiąca stoją w kolejeczce po godzinki. PKS też raczej ma sporo ludzi... Poza tym niestety jak sobie zerkniecie w Gazetę Wyborczą ilu jest kierowców z kilkuletnim stażem pracy i szukającym pracy to przejrzycie na oczki.

Awatar użytkownika
Delfino
Posty: 934
Rejestracja: 03 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Delfino » 09 wrz 2010, 16:37

Więc ludzie walą do tej pracy drzwiami i oknami, a związki dalej twierdzą, że złe warunki, mała płaca itd.? :)

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 09 wrz 2010, 16:41

Delfino pisze:Więc ludzie walą do tej pracy drzwiami i oknami, a związki dalej twierdzą, że złe warunki, mała płaca itd.? :)
Bo tak jest tylko że z braku laku to i kit dobry. Ci co pracowali w innych firmach i zarabiali po 4.000 na rączkę i stracili pracę to gdzie mają pójść żeby po pierwsze: przezimować i na spokojnie sobie szukać innej pracy.

GCW
Posty: 90
Rejestracja: 15 lip 2007, 11:49

Post autor: GCW » 09 wrz 2010, 16:44

Nie no... Generalnie praca GLANC :/ Zatrudnią na 1/4 etatu, z wolnego to sobie może pojedziesz ze 2 razy w miesiącu jak będziesz non stop trzymał rękę na pulsie. A do tego te swoje 1/4 etatu będziesz siedział na ławie :/ Z dzisiejszych informacji... Na R-5 wg. podziału ( zestawienie kierowców + wozów + brygad ) jest na rano + 9, popołudniu +11 więc powodzenia !!! Mam znajomego na R13 tam jest całkiem podobnie. Jedynie Kleszczowa jeszcze jako tako. Mobilis też ma w sumie całkiem sporo bo kierowcy z MZA tam zasilają i już na początku miesiąca stoją w kolejeczce po godzinki. PKS też raczej ma sporo ludzi... Poza tym niestety jak sobie zerkniecie w Gazetę Wyborczą ilu jest kierowców z kilkuletnim stażem pracy i szukającym pracy to przejrzycie na oczki.

i co w związku z tym :?:
gieoceławu

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 09 wrz 2010, 16:49

Drivter1234 pisze:PKS też raczej ma sporo ludzi...
Dużo? To ciekawe dlaczego widzę co jakiś czas niektórych driverów, co robią dwie zmiany... chociażby na 199.

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 09 wrz 2010, 16:50

GCW pisze:
Nie no... Generalnie praca GLANC :/ Zatrudnią na 1/4 etatu, z wolnego to sobie może pojedziesz ze 2 razy w miesiącu jak będziesz non stop trzymał rękę na pulsie. A do tego te swoje 1/4 etatu będziesz siedział na ławie :/ Z dzisiejszych informacji... Na R-5 wg. podziału ( zestawienie kierowców + wozów + brygad ) jest na rano + 9, popołudniu +11 więc powodzenia !!! Mam znajomego na R13 tam jest całkiem podobnie. Jedynie Kleszczowa jeszcze jako tako. Mobilis też ma w sumie całkiem sporo bo kierowcy z MZA tam zasilają i już na początku miesiąca stoją w kolejeczce po godzinki. PKS też raczej ma sporo ludzi... Poza tym niestety jak sobie zerkniecie w Gazetę Wyborczą ilu jest kierowców z kilkuletnim stażem pracy i szukającym pracy to przejrzycie na oczki.

i co w związku z tym :?:

Nie wiem czy wiesz ile kosztuje obecnie prawo jazdy + KW... a takie zarobki to możesz bez wydawania takiej kasy zarobić w pizzeri jako dostawca, bo jak Ci spadnie placek z pizzą to zapłacisz tylko za ten placek. A wyobraź sobie że jedna pomyłka za kółkiem może Cię kosztować zarzuty prokuratora... więc proszę Cię nie polemizuj jak małe dziecko.

GCW
Posty: 90
Rejestracja: 15 lip 2007, 11:49

Post autor: GCW » 09 wrz 2010, 16:54

Drivter1234 pisze:
GCW pisze:
i co w związku z tym :?:

Nie wiem czy wiesz ile kosztuje obecnie prawo jazdy + KW... a takie zarobki to możesz bez wydawania takiej kasy zarobić w pizzeri jako dostawca, bo jak Ci spadnie placek z pizzą to zapłacisz tylko za ten placek. A wyobraź sobie że jedna pomyłka za kółkiem może Cię kosztować zarzuty prokuratora... więc proszę Cię nie polemizuj jak małe dziecko.

ależ ja wiem to doskonale i nie chcę polemizować , ale jak sam widzisz dla niektórych zarobki są odpowiednie i się człowiek nie narobi :-k
gieoceławu

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 09 wrz 2010, 16:55

Pawel_ pisze:
Drivter1234 pisze:PKS też raczej ma sporo ludzi...
Dużo? To ciekawe dlaczego widzę co jakiś czas niektórych driverów, co robią dwie zmiany... chociażby na 199.
Poczekaj jak się dobierze do nich ITD... Jak byś nie wiedział to może to sporo kosztować dyspozytora ale i kierowcę bo za czas pracy odpowiada także kierowca więc powodzenia. P.S. Dodam że przegięcie czasu pracy pomiędzy jednym a drugim dniem ( czyli jeżeli nie masz 11 godzin przerwy ) to KAŻDA MINUTA TO KOSZT 50 ZŁ !!! Powodzenia.... Ja miałem spotkanie z kierownikiem i ostrą rozmowę bo raz mi zabrakło 10 minut... Żeby było jaśniej podam przykład: Wyjazd rano na dodatek o np. 5 rano. Jeździsz do 10 rano. Potem popołudniu drugi dodatek od 14 do 18. Trzeba doliczyć OC czyli do zjazdu 20 minut. tak więc koniec pracy o 18:20. Czyli nie masz prawa wyjechać wcześniej następnego dnia niż o godzinie 5:35. Jeżeli wyjazd będzie o 4 rano to masz 95 minut liczone po 50 zł. przegięcia. Suma ??? Sami policzcie.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 09 wrz 2010, 16:56

Drivter1234 pisze:Poczekaj jak się dobierze do nich ITD... Jak byś nie wiedział to może to sporo kosztować dyspozytora ale i kierowcę bo za czas pracy odpowiada także kierowca więc powodzenia. P.S. Dodam że przegięcie czasu pracy pomiędzy jednym a drugim dniem ( czyli jeżeli nie masz 11 godzin przerwy ) to KAŻDA MINUTA TO KOSZT 50 ZŁ !!! Powodzenia.... Ja miałem spotkanie z kierownikiem i ostrą rozmowę bo raz mi zabrakło 10 minut...
To nie jest problem, by rozpisać godziny... ;]

ODPOWIEDZ