Szeregowy_Równoległy pisze:Dlaczego jeżdżę w Mobilisie, to moja prywatna sprawa. Jakby ci to przekazać... guzik cię to obchodzi czemu tam jeżdżę. Masz prawo do swojej opinii na temat wozów Mobilisu, masz prawo do preferowania wysokiego Ikarusa zamiast niskiego Solarisa, masz również prawo do autokompromitacji, czyli zrobienia z siebie idioty publicznie. Rozumiem, że nie masz dzieci, że nie masz problemów z poruszaniem się, że niczym rącza kozica wskakujesz do Ikarusa, niemniej nie wszyscy tak mają. Są ludzie, którzy potrzebują niskiej podłogi. Standardem w dzisiejszych czasach w komunikacji miejskiej jest niska podłoga. Jest to potrzebne, i nie podlega dyskusji. A to, że MZA robi sobie z ludzi jaja wysyłając kurdupla na 523 to już oddzielny temat. Tak wykpiwany przez ciebie Mobilis praktycznie nie wysyła wozów mniejszych niż planowe. Większe tak, ale nie mniejsze. I za każdy wypadek niezgodności wozu z planem, o ile wóz wysłany nie spełnia wymagań planowego, Mobilis jest karany. MZA chyba nie, sądząc po tym, co wysyłają.
Walory estetyczne w postaci zarysowań bądź błyszczącego lakieru nie przekładają się na komfort podróżowania. Kapiąca z dachu woda owszem.
Tak, tylko że niektóre nowe np Solarisy SU12 z Mobilisu, wyglądają gożej niż 7-mio letnie MANy ITS. MZA nie ma co porównywać, bo tam w miarę sukcesywnie jest to naprawiane.
Trzeba tylko mieć nadzieję, że ZTM nie da obsługi 175 Mobilisowi.
Dla Mobilisu idealne byłyby: 112, 145, 189, 509, 511 i podmiejskie [choćby dodatki]