Dziwadła - 2010

Moderator: vernalisadonis

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 paź 2010, 20:19

radeom pisze:3907 -> 156
:arrow: Wóz #3357 na 07/156 (B)
:arrow: Wóz #3907 na 09/156 (B) - raczej wykluczam, by było to następne 1/156 o czasie, bo spóźnienie 15 minut na tej linii to norma.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 04 paź 2010, 20:38

Ferest pisze:No to was położy: 566x (3 lub 5) na dodatku na 807. :dance: =D> :boohoo:
A czy przypadkiem któryś BWL-owy dodatek 707/733/807 (bodaj brygada 052) nie stał się od października przegubowy?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 paź 2010, 20:39

bartoni722 pisze:
Pingwim pisze:8857 :arrow: 3/197 ](*,) ](*,) ](*,) W wozie max 10 osób
Podmieniony na 1301.
Własnie się zdziwiłem bo jechałem po południu 3/197 i już był 1301.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 04 paź 2010, 20:48

6410 :arrow: 053/722+730 A
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 04 paź 2010, 20:53

Emil pisze:#3350 08B/120 :shock:

Info od Walasa.
Zaraz będzie fotka :D .
Proszę:
Obrazek
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Ferest
Posty: 43
Rejestracja: 28 lip 2010, 10:22
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: Ferest » 04 paź 2010, 20:54

altar pisze:
Ferest pisze:No to was położy: 566x (3 lub 5) na dodatku na 807. :dance: =D> :boohoo:
A czy przypadkiem któryś BWL-owy dodatek 707/733/807 (bodaj brygada 052) nie stał się od października przegubowy?
Tego to ja nie wiem, ale jutro rano na Okęciu spróbuję coś więcej zaobserwować. Jeżeli to prawda to przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 04 paź 2010, 21:00

bartoni722 pisze:
Pingwim pisze:8857 :arrow: 3/197 ](*,) ](*,) ](*,) W wozie max 10 osób
Podmieniony na 1301.
8857 widziałem na 9/112 kursem o 13:56 z Os. Potok->CH Marki
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 04 paź 2010, 21:07

Bernard pisze:6410 :arrow: 053/722+730 A
planowe

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 paź 2010, 21:10

Dęboszczak pisze:
Bernard pisze:6410 :arrow: 053/722+730 A
planowe
Według maxa powinien być niskopodłogowy wóz.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 paź 2010, 21:19

Ja też czegoś nie rozumiem. Według maximum wysokopodłogowy dodatek to ten włączony do planu 730. Na 722 jest niski. Że oba są BWL-kami to się robi nieco śmiesznie. Ale według pisma dyspozycyjnego do 722 przynależy 053/722+730, a do 730 054/722+730. Co by wskazywało, że to 054 może być wysokie, a 054 musi być niskie. Więc pytania brzmią: jak jest naprawdę i jak miało być według założeń twórcy rozkładu?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 paź 2010, 21:22

Tak wogóle to ty masz chyba błąd w maxie. Bo, czy nie powinny być 2 dodatki. :-k

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 paź 2010, 21:24

Mam zgodnie z prawdziwym. A w nim błędów to raczej nie ma. Przez dwa lata znalazłem ze dwie sztuki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 paź 2010, 21:31

5577 :D 222
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 04 paź 2010, 21:33

pawcio pisze:Ja też czegoś nie rozumiem. Według maximum wysokopodłogowy dodatek to ten włączony do planu 730. Na 722 jest niski. Że oba są BWL-kami to się robi nieco śmiesznie. Ale według pisma dyspozycyjnego do 722 przynależy 053/722+730, a do 730 054/722+730. Co by wskazywało, że to 054 może być wysokie, a 054 musi być niskie. Więc pytania brzmią: jak jest naprawdę i jak miało być według założeń twórcy rozkładu?
054 jest niskie, dlatego piszę, że 053 planowo wysokie

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 paź 2010, 21:35

To w takim razie są podmienione w pismach dyspozycyjnych i w maximum.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany