Wypadki i awarie - 2010
Moderator: vernalisadonis
O 11:26 (zaraz za przystankiem most poniatowkiego urynów zach.)awaria skrzyni biegów w 5703(2/185)coś zaczęło łomotac a jak przestało to już nie ruszyłem. Po 30 minutach przyjechało iveco, ale zaraz odjechało bo niebylo wstanie nic zdziałać.
w oczekiwaniu na tatre widziałem holowane przez keraxa w kierunku żoliborza 8437
O 12.50 odjazd w kierunku R3
[ Dodano: |15 Paź 2010|, 2010 20:56 ]
Dzis gdzieś na olesinie zakopał sie jakis ikarus solówka. Ponoc kiero pomylił droge i chciał zawrócic na jakies polance noi zakopał sie po osie.
Info od panów z Tatry którzy wyciągali tą zbłąkaną owieczke
w oczekiwaniu na tatre widziałem holowane przez keraxa w kierunku żoliborza 8437
O 12.50 odjazd w kierunku R3
[ Dodano: |15 Paź 2010|, 2010 20:56 ]
Dzis gdzieś na olesinie zakopał sie jakis ikarus solówka. Ponoc kiero pomylił droge i chciał zawrócic na jakies polance noi zakopał sie po osie.
Info od panów z Tatry którzy wyciągali tą zbłąkaną owieczke
Obecnie wóz 8403
Ok. 12:10 stał popsuty tramwaj typu 105N2k (numeru niestety nie pamiętam) linii 22 na przystanku Rondo Radosława 09 Żerań FSO. Zanim już stało kilka składów.
I jeszcze jedna ciekawostka, częściowo również być może awaria.
Dzisiaj jechałem wozem A249 na 1/409 o 12:05 CH Arkadia Powązki IV Brama wóz jechał nie więcej niż 20 km/h ogólnie cały czas się toczył. Nie jest to dla mnie nic dziwnego, bo słyszałem, że taka awaria się zdarza, że autobus nie może więcej jechać. Ale spowrotem działy się dziwne rzeczy wsiadłem w ten sam autobus o 13:37 Powązki IV Brama CH Arkadia. Już autobus się nie toczył. Co więcej autobus cały czas grzał (nawet 70 km/h). Na przystanki wieżdżał z prędkością ok. 50-60 km/h. Ledwo wychamowywał. Na rondzie radosława przeciął wszystkie pasy zajeżdżając drogę ciężarówce ledwo wyhamowała. Najlepiej było jak kierowczyni skręciła z Słomińskiego do pętli CH Arkadia. Strasznie nim zaczeło zarzucać raz w lewo raz w prawo (oczywiście cały czas grzejąc). Efekt był taki, że wylądowaliśmy częścią przodu autobusu (z prawym kołem) na chodniku, częścią normalnie w zatoczce, częścią na ulicy (lewym tylnim kołem). Wyglądało to tak jakby straciła prowadzenie nad autobusem. Po tym wydarzeniu jedynie zjechała lewym kołem z chodnika i wsiadł jakiś mężczyzna (możliwe, że zmiennik) i zamknęli się w autobusie. Jeszcze kierowca włączył awaryjne. Już nie będę pisał o ruszaniu i potem zamknięciu drzwi, bo to norma (w ITSie chyba nie ma żadnych blokad ) i o tym, że nie mogłem ustać jak ona jechała. Ktoś wie co się mogło stać? Nie zakładam najgorszej opcji, że coś z kierowcą było nie tego.
I jeszcze jedna ciekawostka, częściowo również być może awaria.
Dzisiaj jechałem wozem A249 na 1/409 o 12:05 CH Arkadia Powązki IV Brama wóz jechał nie więcej niż 20 km/h ogólnie cały czas się toczył. Nie jest to dla mnie nic dziwnego, bo słyszałem, że taka awaria się zdarza, że autobus nie może więcej jechać. Ale spowrotem działy się dziwne rzeczy wsiadłem w ten sam autobus o 13:37 Powązki IV Brama CH Arkadia. Już autobus się nie toczył. Co więcej autobus cały czas grzał (nawet 70 km/h). Na przystanki wieżdżał z prędkością ok. 50-60 km/h. Ledwo wychamowywał. Na rondzie radosława przeciął wszystkie pasy zajeżdżając drogę ciężarówce ledwo wyhamowała. Najlepiej było jak kierowczyni skręciła z Słomińskiego do pętli CH Arkadia. Strasznie nim zaczeło zarzucać raz w lewo raz w prawo (oczywiście cały czas grzejąc). Efekt był taki, że wylądowaliśmy częścią przodu autobusu (z prawym kołem) na chodniku, częścią normalnie w zatoczce, częścią na ulicy (lewym tylnim kołem). Wyglądało to tak jakby straciła prowadzenie nad autobusem. Po tym wydarzeniu jedynie zjechała lewym kołem z chodnika i wsiadł jakiś mężczyzna (możliwe, że zmiennik) i zamknęli się w autobusie. Jeszcze kierowca włączył awaryjne. Już nie będę pisał o ruszaniu i potem zamknięciu drzwi, bo to norma (w ITSie chyba nie ma żadnych blokad ) i o tym, że nie mogłem ustać jak ona jechała. Ktoś wie co się mogło stać? Nie zakładam najgorszej opcji, że coś z kierowcą było nie tego.
Są blokady zarówno w przegubach jak i solówkach.ashir pisze:Już nie będę pisał o ruszaniu i potem zamknięciu drzwi, bo to norma (w ITSie chyba nie ma żadnych blokad )
Dziś:
A139(1/734) kolizja z osobówką po wjechaniu na petlę Żerań FSO o godz. 17:10kolega na GG pisze:8888 kolejna stłuczko/obcierka o 10 stał na buspasie na TŁ, zaraz za przystankiem Rozbrat w kierunku Centrum w towarzystwie osobówki, zapewne w oczekiwaniu NR. Wóz obtarty z lewego boku, tuż przed przegubem. Coś pechowy ten 8888
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Za dużo widziałem solówek ITSu bez blokady, żeby nie stwierdzić, że głupoty piszesz.Walas pisze:Są blokady zarówno w przegubach jak i solówkach.
Bo kierowcy je zdejmująSzeregowy_Równoległy pisze:Za dużo widziałem solówek ITSu bez blokady, żeby nie stwierdzić, że głupoty piszesz.Walas pisze:Są blokady zarówno w przegubach jak i solówkach.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To napisz: często kierowcy te blokady zdejmują. Swoją drogą odkąd jeden z ITSu na Hallera skarżył mi się, że w kwestii hamowania to u niego tylko przednie koła hamują, tylne nie, nie ma retardera, absu, a ręczny i przystankowy nie działają to nic w ich wydaniu mnie nie zdziwi. Nie wierzyłem, więc dał się przejechać. Nie kłamał
Jak ITS nie dba o wozy, to taki jest rezultat. W prawie we wszystkich solówkach nie ma lampek (tych z przodu przy kierowcy), często są po urywane poręcze (w szczególności przy drzwiach), czasami nie ma ich wogóle, zdażyło mi się widzieć zwisające z dachu listwy, mogłem wsadzić rękę tam gdzie znajduje się pokrętło (czasami jego resztki), widziałem pod półtorakiem tym z przodu po lewej stronie ten do tyłu ogromną dziurę, a tam były chyba jakieś kabelki, ogólnie nie zachwycający widok. Krótko podsumowując w ITSie panuje sodoma i gomora.Szeregowy_Równoległy pisze:To napisz: często kierowcy te blokady zdejmują. Swoją drogą odkąd jeden z ITSu na Hallera skarżył mi się, że w kwestii hamowania to u niego tylko przednie koła hamują, tylne nie, nie ma retardera, absu, a ręczny i przystankowy nie działają to nic w ich wydaniu mnie nie zdziwi. Nie wierzyłem, więc dał się przejechać. Nie kłamał
Solówki to tylko do 2012 roku, więc mam nadzieję że jeszcze te 2 lata wytrzymają. Ale przeguby to niektóre są w dobrym, niektóre w złym stanie. Zależy też to od tego czy właściciel dba o wóz(odpisuje co jest popsute itp itd).ashir pisze:Jak ITS nie dba o wozy, to taki jest rezultat. W prawie we wszystkich solówkach nie ma lampek (tych z przodu przy kierowcy), często są po urywane poręcze (w szczególności przy drzwiach), czasami nie ma ich wogóle zdażyło mi się widzieć zwisające z dachu listwy, mogłem wsadzić rękę tam gdzie znajduje się pokrętło (czasami jego resztki), widziałem pod półtorakiem tym z przodu po lewj stronie ten do tyłu ogromną dziurę,a tam były chyba jakieś kabelki, ogólnie nie zachwycający widok. Krótko podsumowując w ITSie panuje sodoma i gomora.Szeregowy_Równoległy pisze:To napisz: często kierowcy te blokady zdejmują. Swoją drogą odkąd jeden z ITSu na Hallera skarżył mi się, że w kwestii hamowania to u niego tylko przednie koła hamują, tylne nie, nie ma retardera, absu, a ręczny i przystankowy nie działają to nic w ich wydaniu mnie nie zdziwi. Nie wierzyłem, więc dał się przejechać. Nie kłamał
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ja Słyszałem o 2012 roku solo, a przegub 2015rokashir pisze:A nie do 2013 roku?Walas pisze:Solówki to tylko do 2012 roku, więc mam nadzieję że jeszcze te 2 lata wytrzymają. Ale przeguby to niektóre są w dobrym, niektóre w złym stanie. Zależy też to od tego czy właściciel dba o wóz(odpisuje co jest popsute itp itd).
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jaja sobie robisz? To, czy hamulce są sprawne czy nie ma być zależne od właściciela wozu? A jak właściciel pójdzie na trzy miesiące zwolnienia to wóz może się rozsypać? Z brakami w kołach zacząć jeździć? Nie, wóz ma być w elementarnym stopniu sprawny. O ile rozumiem, że żarówki się przepalają, to nie rozumiem, jak można jeździć bez hamulców. I jest to wina kierowców, bo godzą się na jazdę tymi trupami, tak jakby nie mieli świadomości, że w razie wypadku to oni pójdą siedzieć, a nie ludzie odpowiedzialni w ITS za stan taboru.Walas pisze:Solówki to tylko do 2012 roku, więc mam nadzieję że jeszcze te 2 lata wytrzymają. Ale przeguby to niektóre są w dobrym, niektóre w złym stanie. Zależy też to od tego czy właściciel dba o wóz(odpisuje co jest popsute itp itd).
To cekawe czemu kierowcy w ITSie mają umowy do 2015 roku Bo jeszcze nis łyszałem o żadnym żeby miał do 2016.ashir pisze:To źle słyszałeś. Solówki jeźdżą w ramach kontraktu na lata 2003-2013, a przegubowce 2006-2016.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1