Wolno, jeśli pozwala zarządca terenu (TW).MichalJ pisze:A niby czym? Jeśli to nie jest jezdnia, to w ogóle autobusem tam nie wolno wjechać.
Tam jest jezdnia (tam, gdzie jest ).MichalJ pisze:Na Nowowiejskiej też tor nie jest w jezdni?
Moderator: Wiliam
Wolno, jeśli pozwala zarządca terenu (TW).MichalJ pisze:A niby czym? Jeśli to nie jest jezdnia, to w ogóle autobusem tam nie wolno wjechać.
Tam jest jezdnia (tam, gdzie jest ).MichalJ pisze:Na Nowowiejskiej też tor nie jest w jezdni?
Misiu, jak się jedzie, to się czyta znaki drogowe. Czego ci trzeba więcej? Na Nowowiejskiej w jedną stronę można pojechać, w drugą jest zakaz wjazdu. To za mało?MichalJ pisze:I po czym to się niby poznaje?
Co nie jest zabronione jest dozwolone. Jak zarządca ma fanaberię to i parking tam może wyznaczyćBastian pisze: Otwarta zostaje jedna kwestia: czy można wyznaczyć buspas na torowisku niewydzielonym z jezdni? Tego nie wiem. Na razie nie słyszałem o takim rozwiązaniu w warunkach warszawskich, nie wiem, czy jest możliwe.
Tak, w odmianie P3-b (jednostronnie przekraczalna krotka). A co do wjazdow to i wysepka sie zmiesci, 1) TTA jest bardzo szeroki, 2) mozna chapnac dodatkowo miejsce z pasa wlaczania za Nowym Przejazdem. Prosciej i bezinwazyjnie mozna tez zalegalizowac wjazd dla ZTM znakiem pionowym.Bastian pisze:Stosuje się coś takiego przy oddzielaniu pasów w tym samym kierunku? Bo nie widziałem.
tragedia....marekb pisze:Proponuję:
517 URSUS KENIGA- most Poniatowskiego - GOCŁAW [częstotliwość: 7/15/12; obsługa: R10, R11, R7 ]
( od Ronda Waszyngtona trasą 507 na Gocław; kasacja E5 i 507 )
527 SKARBKA z GÓR - al. Solidarności - Powstańców Śląskich - GÓRCZEWSKA [częstotliwość: 7/15/12; obsługa: ITS, R11, R6, R13 ]
(kasacja: 506)
140 CH MARKI - Radzymińska - REMBERTÓW KOLONIA [częstotliwość: 30/30/30; obsługa: ITSk, R13]
512 ZACISZE - most Poniatowskiego - SZCZĘŚLIWICE [częstotliwość: 8/15/15; obsługa: R13, R11 ]
202 BRÓDNO PODGRODZIE- Wysockiego - KUPIECKA [częstotliwość: 40/60/40-60; obsługa: MOB, ITSk]
156 ZAJEZDNIA STALOWA- rondo ŻABA- METRO MŁOCINY [częstotliwość: 12/20/20; obsługa: R6, R13 ]
(kasacja 212)
101 TARGÓWEK -Handlowa- most Poniatowskiego - DW ZACHODNI [częstotliwość: 15/20/20; obsługa: R13, R11, R6 ]
(wycofanie 517 z TARGÓWKA)
406 STARE BEMOWO-most Gdański-ODROWĄŻA -BAZYLIAŃSKA- BRÓDNO PODGRODZIE
[częstotliwość: 12a 15b/-/-; obsługa: R13, R11, R7 ]
(kasacja: 506)
Ale oficjalnie są to trasy czasowo zmienione, chyba decha nie jest wyrocznią. Poza tym trasy stałej nie da się zmienić. A co do 406 nie można tracić nadzieji. Linia 46 w zeszłym roku była zawieszona przez prawie 7 miesięcy Wszyscy byli przekonani, że nie wróci, ale wróciła.SławekM pisze:170 też uznano... Jeszcze 527 i będzie komplet.JacekM pisze:Patrząc na to, że pozostałe zmiany wprowadzone "do 29.10" zostały uznane jako stałe (180, 409), to 406 raczej nie wróci.
To namów ZDM...Delfino pisze:Co nie jest zabronione jest dozwolone. Jak zarządca ma fanaberię to i parking tam może wyznaczyć
I co na tym znaku?mw158979 pisze:Prosciej i bezinwazyjnie mozna tez zalegalizowac wjazd dla ZTM znakiem pionowym.