Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 21 paź 2010, 23:30

Powinno się uruchomiś jakąś linię łączącą Targówek z Rembertowem przez Strażacką. Proponuję coś takiego: REMBERTÓW-AON - Chruściela - Strażacka - Zabraniecka - Rzeczna - Kraśnicka - Radzymińska, a potem albo do DW. WILEŃSKIEGO albo do CH MARKI.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 paź 2010, 23:32

UZASADNIENIE!
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

nowy90
Zbanowany
Posty: 220
Rejestracja: 01 paź 2010, 15:26

Post autor: nowy90 » 22 paź 2010, 6:10

dublowanie SKM-ki i jeszcze korek przy chełmżyńskiej...

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 22 paź 2010, 10:12

Uzasadnienie? Spróbuj sobie pojechać z Rembertowa na Targówek. Co wybierasz: 199 przez Ząbki czy SKM i przesiadki na Pradze z pociągu na autobus?
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 paź 2010, 10:23

Czotyk pisze:Uzasadnienie? Spróbuj sobie pojechać z Rembertowa na Targówek. Co wybierasz: 199 przez Ząbki czy SKM i przesiadki na Pradze z pociągu na autobus?
Byłeś na Chełmżyńskiej? Częste zamykanie tam przejazdu nie służy 145 i 168...

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 paź 2010, 10:47

Toteż nowa linia nie jechałaby przez przejazd...

Skąd się wie, jaki jest popyt na linie, której nie ma?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 paź 2010, 10:52

MichalJ pisze:Toteż nowa linia nie jechałaby przez przejazd...
Ale stałaby i tak.
MichalJ pisze:Skąd się wie, jaki jest popyt na linie, której nie ma?
Z barku wniosków do ZTM.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 paź 2010, 11:01

Bastian pisze:Z barku wniosków do ZTM.
Tu się nie zgodzę. Kilka sztuk było ;)

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 22 paź 2010, 11:06

Czotyk pisze:Uzasadnienie? Spróbuj sobie pojechać z Rembertowa na Targówek. Co wybierasz: 199 przez Ząbki czy SKM i przesiadki na Pradze z pociągu na autobus?
Zależy, ostatnio musiałem wybierac czy jechac spod AON na Zabę bezpośrednio 199 (odjazd za 10 minut)czy tez z przesiadkami, zdecydowalem się jednak na przesiadki (był szczyt więc pociągi czesto a drogi zakorkowane) i byłem na Żabie 15 minut przed rozkładowym 199 ktore zapewne zlapałoby jeszcze jakies opóźnienie na Zolnierskiej czy w Ząbkach.
Oczywiście gdybym jechal w święto czy poza szczytem wybrałbym 199, wtedy na pociągi nie bardzo mozna liczyc.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 22 paź 2010, 11:19

199 nie łapie jakichś kolosalnych opóźnień, aczkolwiek raz na ruski rok zdarzy się opóźnienie - typu 10 minut - jakie miało miejsce w ubiegłą sobotę z Pratulińskiej :arrow: Rembertów AON.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 paź 2010, 11:23

person pisze:
Bastian pisze:Z barku wniosków do ZTM.
Tu się nie zgodzę. Kilka sztuk było ;)
No dobra, z braku zmasowanej fali wniosków ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 22 paź 2010, 12:20

Dęboszczak pisze:
marekb pisze:Proponuję:
517 URSUS KENIGA- most Poniatowskiego - GOCŁAW [częstotliwość: 7/15/12; obsługa: R10, R11, R7 ]
( od Ronda Waszyngtona trasą 507 na Gocław; kasacja E5 i 507 )
527 SKARBKA z GÓR - al. Solidarności - Powstańców Śląskich - GÓRCZEWSKA [częstotliwość: 7/20/20; obsługa: ITS, R11, R6, R13 ]
(kasacja: 506)
140 CH MARKI - Radzymińska - REMBERTÓW KOLONIA [częstotliwość: 30/30/30; obsługa: ITSk, R13]
512 ZACISZE - most Poniatowskiego - SZCZĘŚLIWICE [częstotliwość: 8/15/15; obsługa: R13, R11 ]
202 BRÓDNO PODGRODZIE- Wysockiego - KUPIECKA [częstotliwość: 40/60/40-60; obsługa: MOB, ITSk]
156 ZAJEZDNIA STALOWA- rondo ŻABA- METRO MŁOCINY [częstotliwość: 12/20/20; obsługa: R6, R13 ]
(kasacja 212)
101 TARGÓWEK -Handlowa- most Poniatowskiego - DW ZACHODNI [częstotliwość: 15/20/20; obsługa: R13, R11, R6 ]
(wycofanie 517 z TARGÓWKA)
406 STARE BEMOWO-most Gdański-ODROWĄŻA -BAZYLIAŃSKA- BRÓDNO PODGRODZIE
[częstotliwość: 12a 15b/-/-; obsługa: R13, R11, R7 ]
(kasacja: 506)
tragedia....
Co powiesz na obecne:140, 156, 202, 212 ? To jest dopiero tragedia. 517 co 20 minut na Targówku #-o
101 też, poza "ładnym" numerkiem to porażka :!:
140 -linia co 30-40 minut z trasą zakręconą ](*,)
156 -od Zajezdni Stalowa do przystanku Myszkowska wozi kierowców z R13. Zapełnia się od Myszkowskiej :^o
202 linia "turystyczna/socjalna" Komu przeszkadza by pojechała na KUPIECKĄ? Z Odrowąża na Suwalską dojazd jest, z Targówka -156. Boli, że byłoby bezpośrednie połączenie Targówka, Zacisza z KUPIECKĄ :?:
212 - o tej linii pisać nie trzeba ;-)
527 -dziwi mnie że ludzi ze Skrabka z Gór i okolic do metra dowozi się przez Targówek i most Śląsko-Dąbrowski. Lecz skoro ma tak być, przy ograniczonej przepustowości TTA, uważam że linia 527 powinna pojechać dalej niz OKOPOWA. 506 utyka na objazdach, to może warto zamiast 506, 527 wyciągnąc na GÓRCZEWSKĄ. Jestem zdania, że tam gdzie ruch autobusów jest ograniczony przez przepustowość (most Śląsko Dąbrowski, Krakowskie Przedmieście), powinno się zapwenić dojazd do tych miejsc z obu stron. Nie powinno być tak, że 195 kończy już na pl. PIŁSUDSKIEGO, a 527 na OKOPOWEJ.
Osobiście jestem zdania, że najlepiej byłoby, by po remoncie Trasy Toruńskiej, dojazd z Metra do SKRABKA Z GÓR był zapewniony przez most GROTA linią przyśpieszoną.
517 na TARGÓWKU na największe zapełnienie w godzinach szczytu. Odkąd mamy 160, handel ze Stadionu Dziesięciolecia się przeniósł, linia ta "straciła pasażerów". Może warto by np. zamiast 101, na TARGÓWEK pojechało 460 przez most Poniatowskiego :-k
Wówczas 512 przez Poniatowskiego co 15 minut, tabor Wielkopojemny, 460 z TARGÓWKA przez HANDLOWĄ-most Poniatowskiego do CENTRALNEGO też co 15 minut i koordynacja na wspólnym odcinku, tak by zapewnić częstotliwość obu linii co 7-8 minut?
marekb

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 paź 2010, 12:31

Bastian pisze: No dobra, z braku zmasowanej fali wniosków ;)
Na 202 była zmasowana fala wniosków? ;-)

Problem ze Strażacką może być jeszcze taki, że ludzie nie mają świadomości, że może tędy bliżej...
(Ciekawe, czy nie będzie wniosków na nocny do zajezdni :) )

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 paź 2010, 12:35

Skąd wiesz, jaka była masa wnioskodawcy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 22 paź 2010, 13:29

Skoro 517 straciło pasażerów z prawobrzeżnej Warszawy to może coś takiego:
512 - likwidacja
517 URSUS-NIEDŹWIADEK - centrum - trasa 512 - ZACISZE
157 - zwiększenie częstotliwości na odcinku pokrywającym się z 512. (Może jakieś kursy skrócone SZCZĘŚLIWICE - ... - Al. Jerozolimskie - któraś z pętli w Śródmieściu; np. DW. CENTRALNY, E. PLATER)
i jakieś poprawienie 101, żeby zastąpił jakoś na Pradze 517
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

ODPOWIEDZ