![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
Solarisy U18 - dostawa 2010+2011
W Londynie takie komunikaty zdarzają się średnio co 1-2 przystaneki. Zdecydowanie poprawia to informacje w zapełnionym do granic CitaroG przy Trafalgar Sq.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 ![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Niby te nowe bonusowe solarisy prawie oprócz tapicerki nic się nie różnią ale ja zauważyłem małą choć istotną różnicę. Otóż do oświetlenia wnętrza zastosowano leprze jaśniejsze świetlówki linowe (droższe o około 10 zł. od najzwyklejszych na sztuce) dzięki temu wnętrze nabrało cieplejszej barwy.
I teraz jakoś się dało zanotować bądź co bądź identiko jak w MAN-nie przyciski otwierania drzwi gdzie "drzwi"podświetla się na zielono, a "stop" na czerwono. W MAN-nie od początku się dało a solarisie dopiero teraz.
I teraz jakoś się dało zanotować bądź co bądź identiko jak w MAN-nie przyciski otwierania drzwi gdzie "drzwi"podświetla się na zielono, a "stop" na czerwono. W MAN-nie od początku się dało a solarisie dopiero teraz.
rura wydechowa jest na dolefluger pisze:Niby te nowe bonusowe solarisy prawie oprócz tapicerki nic się nie różnią
W mobilisowych A0xx (U8,6 i U12) już tak było.I teraz jakoś się dało zanotować bądź co bądź identiko jak w MAN-nie przyciski otwierania drzwi gdzie "drzwi"podświetla się na zielono, a "stop" na czerwono. W MAN-nie od początku się dało a solarisie dopiero teraz.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Różnią się jeszcze czymś - w najnowszych solarisach z R-10 przycisk wyłączający CG nie zamyka także drzwi, jak we wcześniejszych wersjach. Kierowca musi wyłączyć CG i potem zamknąć drzwi innym przyciskiem, tak jak w MAN-ach. A we wcześniejszych wersjach kończenie CG również zamykało drzwi (tak było chyba choćby w najstarszych solarisach z Ostrobramskiej i Woronicza).
To chyba nie do końca tak. Wraz z wyłączeniem CG zamykają się wszystkie drzwi z wyjątkiem pierwszych. Chyba że różnie jest w różnych egzemplarzach.fraktal pisze:Różnią się jeszcze czymś - w najnowszych solarisach z R-10 przycisk wyłączający CG nie zamyka także drzwi, jak we wcześniejszych wersjach. Kierowca musi wyłączyć CG i potem zamknąć drzwi innym przyciskiem, tak jak w MAN-ach.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)