Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 03 gru 2010, 22:02

gregory5576 pisze:
MisiekK pisze:Od kiedy 126 jeździ na Czajkę???
Ma podjazdy, ciekawe ,że nie wiesz. To co dla jaj jest na wyświetlaczach "przez czajkę" :D
144 przez Czajkę
126 przez Polfę.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 gru 2010, 11:42

Bernard pisze:144 przez Czajkę
Przez Polfę również. ;-)

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 04 gru 2010, 11:51

ashir pisze:
Bernard pisze:144 przez Czajkę
Przez Polfę również. ;-)
Jednym kursem bodajże o 22:10.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 04 gru 2010, 12:33

Powinni przywrócić 404. Rozumiem, że na 90% trasy pokrywał się ze 186 ale to była włśanie jego przyśpieszona wersja (może zmienić oznaczenie na 486 :-k ). Na trasie AK mógłby przeplatać się z 414. Częstotliwość 414 to obecnie 15 min a z 404 obydwa miałyby co 20 czyli na AK co 10. 186 obecnie w szczycie kursuje co 7 min. Zmiejszyć do 10 i wpleść pomiędzy 404 i 414.
A to co dzieje się teraz z E-8 to moim zdaniem jego powolna śmierć.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 gru 2010, 12:36

Czotyk pisze:Powinni przywrócić 404.
Aleś wypalił. Tej linii nawet Tarantula nie bronił po zrobieniu swoich ankiet.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 04 gru 2010, 12:42

Jeździłem nią gdy musiałem się dostać na Tarchomin i była pełna. Głównie chodzi o omijanie PKP Wola, Prądzyńskiego, PKP Koło i Gen. Maczka które 186 ma.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 gru 2010, 12:52

A ile czasowo 404 zyskiwało w porównaniu ze 186 dzięki omijaniu przystanków na Prymasa?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 gru 2010, 12:55

Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 04 gru 2010, 13:21

Czotyk pisze: Częstotliwość 414 to obecnie 15 min a z 404 obydwa miałyby co 20 czyli na AK co 10. 186 obecnie w szczycie kursuje co 7 min. Zmiejszyć do 10 i wpleść pomiędzy 404 i 414.
Ale bys uszczęśliwił Bródno....

To teraz zadanie domowe:
Wydrukuj sobie czasy przejazdow 186 i archiwalny 404 (np stąd: http://ztm.bohun.pl/ ), potem weź kartke i dlugopis. Po czym napisz nam jak wyobrazasz sobie "wplecenie" między siebie rozkladów dwóch linii o róznym czasie przejazdu, zeby sie gdzis nie spotkały? Bo ja robię zawodowo różnorakie rozkłady jazdy od mniej więcej 15 lat i nie umiem. :(

A w ogóle o jakiej koordynacji tu mowa? Przejedź sie trasa AK w szczycie. W takich warunkach linie co 20 min, stojące każda w innym korku (nawet idealnie skoordynowane na papierze) - to 40 minutowe oczekiwanie na ich stado.

Przypominam z teorii transportu, że czas oczekiwania wlicza się do czasu podróży. Naprzyspieszałbys ludziom powrót do domu, że az strach.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 04 gru 2010, 14:52

Czotyk pisze:ździłem nią gdy musiałem się dostać na Tarchomin i była pełna. Głównie chodzi o omijanie PKP Wola, Prądzyńskiego, PKP Koło i Gen. Maczka które 186 ma.

Zgoda 404 było wykorzystane w 1000% nawet, ale teraz jest modne robienie skrótów(127,517) może zrobić to ze 186,na trasie TARCHOMIN-ORDONA lub DW.ZACHODNI :?: Lub 136 na trasie DW.ZACHODNI TARCHOMIN.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 04 gru 2010, 15:46

gregory5576 pisze:136 na trasie DW.ZACHODNI TARCHOMIN.
:shock: 186 z relacji Ochota-Służewiec zabrali a ty chcesz jeszcze 136 zabrać? I obie linie dać w relacje Białołęka-Ochota?

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 04 gru 2010, 16:00

Stockholmare pisze::shock: 186 z relacji Ochota-Służewiec zabrali a ty chcesz jeszcze 136 zabrać? I obie linie dać w relacje Białołęka-Ochota?

Nie nie zabrać tylko nie które dodatki na tej trasie reszta bez zmian, na innych liniach można zrobić warianty, a na 186 nie czy ta linia jest w czymś gorsza ,czy mniej obciążona jak 127,czy 517, raczej ma większe obciążenie jak 127. A 136 dać na trasie Tarchomin- Ursynów to lekka przesada. :D

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 04 gru 2010, 16:07

186 chyba na Ochocie ma prawie że idealną trasę. Jedyne co by można zmienić na lepsze to od Biwty w Grójecką i na Naruciaka, ale są dwa ale:
-Pawińskiego i Dickensa zaraz będą protestować,
-na Narutowicza to chyba już miejsca nie ma.
Bo przystanek Bitwy Warszawskiej wydaje mi się dla tej linii jednym z najważniejszych przystanków przesiadkowych.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 04 gru 2010, 16:15

Stockholmare pisze: 186 chyba na Ochocie ma prawie że idealną trasę. Jedyne co by można zmienić na lepsze to od Biwty w Grójecką i na Naruciaka, ale są dwa ale:
-Pawińskiego i Dickensa zaraz będą protestować,
-na Narutowicza to chyba już miejsca nie ma.
Bo przystanek Bitwy Warszawskiej wydaje mi się dla tej linii jednym z najważniejszych przystanków przesiadkowych.

Dlatego zaproponowałem wariant 136-u

[ Dodano: |4 Gru 2010|, 2010 16:21 ]
Zresztą na odcinku Kasprzaka - Grójecka lekko "wspomaga" 154 :D

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 gru 2010, 17:04

Stockholmare pisze:186 chyba na Ochocie ma prawie że idealną trasę. Jedyne co by można zmienić na lepsze to od Biwty w Grójecką i na Naruciaka, ale są dwa ale:
I co by było w tym lepszego?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Zablokowany