Zmiany obsługowe - grudzień 2010
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A nie możnaby po prostu marko80 zbanować?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Też uważam że 510 nadaje się do kasacji. Za dużo tego dobrego. Dla niepełnosprawnych jakaś linia dowożąca do 17 (np. Nowodwory-Żeromskiego (przesiadka w 17 do Centrum)-Podleśna-Hłaski - MM07 (przesiadka z 17 bez latania pod ziemią) - Al.AK - Nowodwory) skomunikowana z wozami niskopodłogowymi na 17. W zupełności wystarczy.
I po co wtedy taka linia? Ktoś wyraźnie zabrania Ci jej skasować, więc chcesz ją za wszelką cenę uwalić. Kategorycznie żądam pomiarów napełnień w 17 oraz 510 dla udowodnienia Twoich światłych teorii.Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.
Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie. Gorszego ciągu tramwajowego niż JPII w naszym mieście chyba się znaleźć nie da.
noidea
Ja bym jeszcze dodał: I kiedy 17 dojedzie na Tarchomin!Adam G. pisze:Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Jakie żądania , no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce, w 17 tłoku nie ma.Adam G. pisze:I po co wtedy taka linia? Ktoś wyraźnie zabrania Ci jej skasować, więc chcesz ją za wszelką cenę uwalić. Kategorycznie żądam pomiarów napełnień w 17 oraz 510 dla udowodnienia Twoich światłych teorii.Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.
Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie. Gorszego ciągu tramwajowego niż JPII w naszym mieście chyba się znaleźć nie da.
A czemu akurat Anielewicza a nie R Babka?Dęboszczak pisze: Jakie żądania , no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce, w 17 tłoku nie ma.
Zreszta z tego co pamiętam jak jechałem 510 to Neoplan nie miał miejsc siedzących od Centralnego , na JPII był tłok a od Arkadii był niezabieralny. Pewnie od tamtego czasu mocno popsuliscie linie ale to nie znaczy że nie ma pasażerow ktorzy chieliby nia jeździć.
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
ale to bez sensu, natomiast przeguby na 510 są bardzo potrzebne, ludzie tym jezdza. Na siłe wpychanie wszystkich do źle działającego tramwaju nie ma sensu a takowym jest 17.Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.marko80 pisze: ZTM juz teraz jest w stanie zapewnic obsługe przegubową na 510 bez zabierania taboru z jakiejkolwiek linii 4 przegubowe wtyczki z 509 + 4 brygady z Z-3 = dokładnie 8 brygad na 510, stalowa mogłaby to robic samodzielnie bez pomocy redutowej, ale ludzie z ZTMu maja swoja polityke wedle której z 17 masz sie przesiasc na 508 lub e-4 na metrze marymont i dlatego 510 nie musi byc przegubowe, choc od zawsze powtarzam ze to duzy błąd.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak jest! Bezpośrednia linia na Patelnię dla każdego sioła!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów