O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26932
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 gru 2010, 23:47

Chcę wierzyć, że to ze względu na chęć dopuszczenia jak największej liczby producentów - odpowiednika RailJeta nikt, póki co, nie ma (nawet Bombardier).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 15 gru 2010, 23:19

Nie wiem, może to już było, to krzyczcie wtedy, niemniej umknęło mi.

Dlaczego "łódzkie" ED74 przeniosły się na inne trasy? Co obsługuje trasę na Łódź? Normalne TLK (lok+kilka wagonów), czy coś zostawili?
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 15 gru 2010, 23:43

Tyrystor pisze:Dlaczego "łódzkie" ED74 przeniosły się na inne trasy?
1) Remont trasy do Łodzi i konieczność wzmocnienia obsługi.
2) Koniec okresu przywiązania ED74 do projektu unijnego.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 15 gru 2010, 23:47

1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
2) OK.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 gru 2010, 23:50

Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
Na tej samej zasadzie, co zabranie solówek i wypuszczenie przegubów jest wzmocnieniem obsługi :>
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 15 gru 2010, 23:53

Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
liczbę wagonów możesz pomnażać.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 15 gru 2010, 23:56

fik pisze:
Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
Na tej samej zasadzie, co zabranie solówek i wypuszczenie przegubów jest wzmocnieniem obsługi :>
MeWa pisze:
Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
liczbę wagonów możesz pomnażać.
A tak to rozumieć :) OK. Dzięki za wyjaśnienia :!:
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 16 gru 2010, 7:49

Tyrystor pisze:(...)Co obsługuje trasę na Łódź? Normalne TLK (lok+kilka wagonów), czy coś zostawili?
Zawsze jeździły wagony na Wawa-Łódź. Poprostu wcześniej były poprzetykane edytami, a teraz nie są
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 gru 2010, 8:32

Na jednym obiegu na Łodzi ED dalej jeżdżą, ale to raczej poza szczytem.
Reszta buszuje po kraju, choć wydaje się, że mają raczej mało pracy...

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 16 gru 2010, 8:47

Jedna do Białegostoku została wyprzedzona w Rembertowie przez Siedlce Express. Więc chyba to było Kraków-Białystok z opóźnieniem 30 minut.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 16 gru 2010, 16:48

ale np puszczanie ED74 z krakowa do kołobrzegu to szczyt bezczelnosci ze strony PICu i brak poszanowania pasazera. Wiem ze TLK dawna krakowianka kursuje na ED74.

Awatar użytkownika
3383
Posty: 61
Rejestracja: 12 lis 2010, 10:31
Lokalizacja: Praga Północ

Post autor: 3383 » 16 gru 2010, 22:09

marko80 pisze:Wiem ze TLK dawna krakowianka kursuje na ED74.
Widziałeś ?
Pytam, bo ja widziałem Krakowiankę normalnie na wagonach ...

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 gru 2010, 22:18

Krakowianka jeździ na wagonach. Za to na ED na przykład Białystok - CMK - Kraków...

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 17 gru 2010, 7:55

Ten niby zabawny InterRegio Łuków-Bielsko to jedyna w miarę sensowna oferta powrotu na Śląsk na weekend, czy ja źle szukam? Poza tym widzę tylko TLK około 14:30 z WC, międzynarodowy o 20:30 i masę EIC (cena...). ](*,)

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 17 gru 2010, 10:08

przewoz pisze:Krakowianka jeździ na wagonach. Za to na ED na przykład Białystok - CMK - Kraków...
w rozkładzie tabelowym PICu była informacja ze krakowianka ma jechac na ED74, ale widocznie zmienili, Białystok - CMK - Kraków to jeszcze ujdzie, trasa nie jest tak długa.

ODPOWIEDZ