Moderator: JacekM
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 13 gru 2010, 23:47
Chcę wierzyć, że to ze względu na chęć dopuszczenia jak największej liczby producentów - odpowiednika RailJeta nikt, póki co, nie ma (nawet Bombardier).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Tyrystor
- Posty: 1833
- Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
- Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
-
Kontakt:
Post
autor: Tyrystor » 15 gru 2010, 23:19
Nie wiem, może to już było, to krzyczcie wtedy, niemniej umknęło mi.
Dlaczego "łódzkie" ED74 przeniosły się na inne trasy? Co obsługuje trasę na Łódź? Normalne TLK (lok+kilka wagonów), czy coś zostawili?
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 15 gru 2010, 23:43
Tyrystor pisze:Dlaczego "łódzkie" ED74 przeniosły się na inne trasy?
1) Remont trasy do Łodzi i konieczność wzmocnienia obsługi.
2) Koniec okresu przywiązania ED74 do projektu unijnego.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Tyrystor
- Posty: 1833
- Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
- Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
-
Kontakt:
Post
autor: Tyrystor » 15 gru 2010, 23:47
1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
2) OK.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 15 gru 2010, 23:50
Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
Na tej samej zasadzie, co zabranie solówek i wypuszczenie przegubów jest wzmocnieniem obsługi
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 15 gru 2010, 23:53
Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
liczbę wagonów możesz pomnażać.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Tyrystor
- Posty: 1833
- Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
- Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
-
Kontakt:
Post
autor: Tyrystor » 15 gru 2010, 23:56
fik pisze:Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
Na tej samej zasadzie, co zabranie solówek i wypuszczenie przegubów jest wzmocnieniem obsługi
MeWa pisze:Tyrystor pisze:1) Wzmocnienie obsługi przez zabranie ED74? Coś mi tu nie gra...
liczbę wagonów możesz pomnażać.
A tak to rozumieć
OK. Dzięki za wyjaśnienia
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
Michał W.
- Posty: 818
- Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Michał W. » 16 gru 2010, 7:49
Tyrystor pisze:(...)Co obsługuje trasę na Łódź? Normalne TLK (lok+kilka wagonów), czy coś zostawili?
Zawsze jeździły wagony na Wawa-Łódź. Poprostu wcześniej były poprzetykane edytami, a teraz nie są
-
przewoz
- Posty: 6157
- Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58
Post
autor: przewoz » 16 gru 2010, 8:32
Na jednym obiegu na Łodzi ED dalej jeżdżą, ale to raczej poza szczytem.
Reszta buszuje po kraju, choć wydaje się, że mają raczej mało pracy...
-
zofey
- Posty: 1570
- Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec
Post
autor: zofey » 16 gru 2010, 8:47
Jedna do Białegostoku została wyprzedzona w Rembertowie przez Siedlce Express. Więc chyba to było Kraków-Białystok z opóźnieniem 30 minut.
-
marko80
- Posty: 2429
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 16 gru 2010, 16:48
ale np puszczanie ED74 z krakowa do kołobrzegu to szczyt bezczelnosci ze strony PICu i brak poszanowania pasazera. Wiem ze TLK dawna krakowianka kursuje na ED74.
-
3383
- Posty: 61
- Rejestracja: 12 lis 2010, 10:31
- Lokalizacja: Praga Północ
Post
autor: 3383 » 16 gru 2010, 22:09
marko80 pisze:Wiem ze TLK dawna krakowianka kursuje na ED74.
Widziałeś ?
Pytam, bo ja widziałem Krakowiankę normalnie na wagonach ...
-
przewoz
- Posty: 6157
- Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58
Post
autor: przewoz » 16 gru 2010, 22:18
Krakowianka jeździ na wagonach. Za to na ED na przykład Białystok - CMK - Kraków...
-
zofey
- Posty: 1570
- Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec
Post
autor: zofey » 17 gru 2010, 7:55
Ten niby zabawny InterRegio Łuków-Bielsko to jedyna w miarę sensowna oferta powrotu na Śląsk na weekend, czy ja źle szukam? Poza tym widzę tylko TLK około 14:30 z WC, międzynarodowy o 20:30 i masę EIC (cena...).
-
marko80
- Posty: 2429
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 17 gru 2010, 10:08
przewoz pisze:Krakowianka jeździ na wagonach. Za to na ED na przykład Białystok - CMK - Kraków...
w rozkładzie tabelowym PICu była informacja ze krakowianka ma jechac na ED74, ale widocznie zmienili, Białystok - CMK - Kraków to jeszcze ujdzie, trasa nie jest tak długa.