O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 gru 2010, 10:58

,,Krakowianka'' jeździ na wagonach. Jestem akurat w Opolu i wczoraj ja widziałem jak jechała do Kołobrzegu. No chyba ze widziałem coś innego z tabliczkami ,,Krakowianki''- takie cuda zdarzają się w prestiżu.

Aha- TLK Białystok - Wrocław -16108/9- z okazji zimy w zestawieniu 2B +1A. I loteria z grzaniem - jeden przedział grzeje, drugi nie grzeje.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 17 gru 2010, 11:38

rufio198 pisze:,,Krakowianka'' jeździ na wagonach. Jestem akurat w Opolu i wczoraj ja widziałem jak jechała do Kołobrzegu. No chyba ze widziałem coś innego z tabliczkami ,,Krakowianki''- takie cuda zdarzają się w prestiżu.

Aha- TLK Białystok - Wrocław -16108/9- z okazji zimy w zestawieniu 2B +1A. I loteria z grzaniem - jeden przedział grzeje, drugi nie grzeje.
ale to normalka, ze TLKi mają takie zestawienia i to na tak długich trasach max 3-4 wagony. A w ogole to skandalem jest, że większosc pociągów nocnych nie ma 1 klasy, tylko same 2 klasy ewentualnie Bc + WL, ale co z tego np taki flagowy pociąg spółki PKP PR który kiedy jezdził jako posp "Karkonosze" Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra, to przeciez raczej nie do pomyślenia było zeby było takie zestawienie jak teraz, pamietam ze jezdziły 2 A + 9 B + 2Bc+1WL a teraz co jest 5 razy B + Bc + Wl bez wagonu A, no sorry ale ktoś w końcu powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialnosci za to co PIC wyprawia z pociągami międzywojewódzkimi, ci ludzie co zdecydowali o oddaniu pociągów pospiesznych do spółki PKP IC to moim zdaniem juz dawno w kryminale powinni siedzieć.

TOMEK
Posty: 2496
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 17 gru 2010, 16:10

zofey pisze:Ten niby zabawny InterRegio Łuków-Bielsko to jedyna w miarę sensowna oferta powrotu na Śląsk na weekend, czy ja źle szukam? Poza tym widzę tylko TLK około 14:30 z WC, międzynarodowy o 20:30 i masę EIC (cena...). ](*,)
A czemu tego IR nie ma w tabelach SRJP :?:

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 17 gru 2010, 16:32

Jest w wyszukiwarkach i w rozkładzie interregio. W tabelkach jest za to sporo pociągów które są tylko w nich.

Awatar użytkownika
3383
Posty: 61
Rejestracja: 12 lis 2010, 10:31
Lokalizacja: Praga Północ

Post autor: 3383 » 17 gru 2010, 16:36

TOMEK pisze: A czemu tego IR nie ma w tabelach SRJP :?:
Jest, jest ... IR Skrzyczne - tabela 540 oraz 100
Dla ułatwienia kolor niebieski.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 18 gru 2010, 8:38

Zapotrzebowanie na ten pociąg szacuję na:
- codziennie, a nie raz w tygodniu
- w wybranych kursach 3 jednostki

Naprawdę nie ma nic poza tym Warszawa-Katowice bez niesamowitego zdzierstwa?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 18 gru 2010, 11:18

IR na Wwa - Katowice w tych godzinach to trochę czasem za późno. Na 3 EZT też raczej nie ma co liczyć, tyle ludzi nie jeździ.
Przez CMK to w ogóle kiepsko z tanią ofertą. Dopiero przez ale Częstochowę jest kilka teelek, no ale weź tu jedź 5 godzin vs 3...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26933
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 gru 2010, 11:48

Prawidlowo, dluzszy czas, nizsza cena.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36869
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 gru 2010, 12:46

No właśnie, wczoraj czytałem o nowej zimowej promocji IC: za tę samą kasę możesz jechać dwa razy dłużej ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Sadorg
Posty: 12
Rejestracja: 27 gru 2009, 12:49
Lokalizacja: SK/WJ

Post autor: Sadorg » 18 gru 2010, 13:58

zofey pisze:Zapotrzebowanie na ten pociąg szacuję na:
- codziennie, a nie raz w tygodniu
- w wybranych kursach 3 jednostki

Naprawdę nie ma nic poza tym Warszawa-Katowice bez niesamowitego zdzierstwa?
Jeździł (jako IR Spodek) przez cały tydzień - w DP (oprócz piątku) popyt nie był oszałamiający. W nowym rozkładzie ponoć jeździ jako 2xEN57 - wydaje się to wystarczające, w starym rozkładzie 1xEN57 zabierał wszystkich chętnych, choć faktycznie bywało ciasno.

W Katowic via CMK wieczorem masz jeszcze Chopina - jest w rozsądnej cenie, komfort jazdy jest znacznie lepszy niż w IR, tylko faktycznie jest dośc późno w K-ce. Jest jeszcze TLK, ale ona przydaje się przy powrotach do stolicy bardziej (16:51 z Katowic) - do Katowic OIDP jedzie ok 13-tej.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 18 gru 2010, 16:54

Sadorg pisze:W Katowic via CMK wieczorem masz jeszcze Chopina - jest w rozsądnej cenie, komfort jazdy jest znacznie lepszy niż w IR, tylko faktycznie jest dośc późno w K-ce.
Do tego bywa poważnie przepełniony ;) Chyba za każdym razem, gdy jechałem nim gdzieś za granicę, musiałem zganiać ze swojego miejsca ludzi jadących do Katowic, którzy ostatecznie w znacznej ilości kończyli na stojąco :)
noidea

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 18 gru 2010, 18:25

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

podrozny113
Posty: 202
Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06

Post autor: podrozny113 » 18 gru 2010, 20:24

=D> Doskonałe!

Awatar użytkownika
Sadorg
Posty: 12
Rejestracja: 27 gru 2009, 12:49
Lokalizacja: SK/WJ

Post autor: Sadorg » 18 gru 2010, 23:07

Adam G. pisze:
Sadorg pisze:W Katowic via CMK wieczorem masz jeszcze Chopina - jest w rozsądnej cenie, komfort jazdy jest znacznie lepszy niż w IR, tylko faktycznie jest dośc późno w K-ce.
Do tego bywa poważnie przepełniony ;) Chyba za każdym razem, gdy jechałem nim gdzieś za granicę, musiałem zganiać ze swojego miejsca ludzi jadących do Katowic, którzy ostatecznie w znacznej ilości kończyli na stojąco :)
Zgadza się, w piątki miejsca siedzące na Centralnym są tylko dla najszybszych ;-)
Ale ostatnio jechałem w czwartek, to akurat było tyle chętnych, że wszystkie siedzące zajęte i nikt nie stał (przynajmniej w wagonie austriackim).

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 22 gru 2010, 18:39

czy jeżdżą jeszcze jakieś EIC, na których są wagony... powiedzmy, że niepasujące do rangi pociągu? :)
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

ODPOWIEDZ