O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
,,Krakowianka'' jeździ na wagonach. Jestem akurat w Opolu i wczoraj ja widziałem jak jechała do Kołobrzegu. No chyba ze widziałem coś innego z tabliczkami ,,Krakowianki''- takie cuda zdarzają się w prestiżu.
Aha- TLK Białystok - Wrocław -16108/9- z okazji zimy w zestawieniu 2B +1A. I loteria z grzaniem - jeden przedział grzeje, drugi nie grzeje.
Aha- TLK Białystok - Wrocław -16108/9- z okazji zimy w zestawieniu 2B +1A. I loteria z grzaniem - jeden przedział grzeje, drugi nie grzeje.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
ale to normalka, ze TLKi mają takie zestawienia i to na tak długich trasach max 3-4 wagony. A w ogole to skandalem jest, że większosc pociągów nocnych nie ma 1 klasy, tylko same 2 klasy ewentualnie Bc + WL, ale co z tego np taki flagowy pociąg spółki PKP PR który kiedy jezdził jako posp "Karkonosze" Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra, to przeciez raczej nie do pomyślenia było zeby było takie zestawienie jak teraz, pamietam ze jezdziły 2 A + 9 B + 2Bc+1WL a teraz co jest 5 razy B + Bc + Wl bez wagonu A, no sorry ale ktoś w końcu powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialnosci za to co PIC wyprawia z pociągami międzywojewódzkimi, ci ludzie co zdecydowali o oddaniu pociągów pospiesznych do spółki PKP IC to moim zdaniem juz dawno w kryminale powinni siedzieć.rufio198 pisze:,,Krakowianka'' jeździ na wagonach. Jestem akurat w Opolu i wczoraj ja widziałem jak jechała do Kołobrzegu. No chyba ze widziałem coś innego z tabliczkami ,,Krakowianki''- takie cuda zdarzają się w prestiżu.
Aha- TLK Białystok - Wrocław -16108/9- z okazji zimy w zestawieniu 2B +1A. I loteria z grzaniem - jeden przedział grzeje, drugi nie grzeje.
IR na Wwa - Katowice w tych godzinach to trochę czasem za późno. Na 3 EZT też raczej nie ma co liczyć, tyle ludzi nie jeździ.
Przez CMK to w ogóle kiepsko z tanią ofertą. Dopiero przez ale Częstochowę jest kilka teelek, no ale weź tu jedź 5 godzin vs 3...
Przez CMK to w ogóle kiepsko z tanią ofertą. Dopiero przez ale Częstochowę jest kilka teelek, no ale weź tu jedź 5 godzin vs 3...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26933
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Prawidlowo, dluzszy czas, nizsza cena.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36869
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No właśnie, wczoraj czytałem o nowej zimowej promocji IC: za tę samą kasę możesz jechać dwa razy dłużej
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Jeździł (jako IR Spodek) przez cały tydzień - w DP (oprócz piątku) popyt nie był oszałamiający. W nowym rozkładzie ponoć jeździ jako 2xEN57 - wydaje się to wystarczające, w starym rozkładzie 1xEN57 zabierał wszystkich chętnych, choć faktycznie bywało ciasno.zofey pisze:Zapotrzebowanie na ten pociąg szacuję na:
- codziennie, a nie raz w tygodniu
- w wybranych kursach 3 jednostki
Naprawdę nie ma nic poza tym Warszawa-Katowice bez niesamowitego zdzierstwa?
W Katowic via CMK wieczorem masz jeszcze Chopina - jest w rozsądnej cenie, komfort jazdy jest znacznie lepszy niż w IR, tylko faktycznie jest dośc późno w K-ce. Jest jeszcze TLK, ale ona przydaje się przy powrotach do stolicy bardziej (16:51 z Katowic) - do Katowic OIDP jedzie ok 13-tej.
Do tego bywa poważnie przepełniony Chyba za każdym razem, gdy jechałem nim gdzieś za granicę, musiałem zganiać ze swojego miejsca ludzi jadących do Katowic, którzy ostatecznie w znacznej ilości kończyli na stojącoSadorg pisze:W Katowic via CMK wieczorem masz jeszcze Chopina - jest w rozsądnej cenie, komfort jazdy jest znacznie lepszy niż w IR, tylko faktycznie jest dośc późno w K-ce.
noidea
Zgadza się, w piątki miejsca siedzące na Centralnym są tylko dla najszybszychAdam G. pisze:Do tego bywa poważnie przepełniony Chyba za każdym razem, gdy jechałem nim gdzieś za granicę, musiałem zganiać ze swojego miejsca ludzi jadących do Katowic, którzy ostatecznie w znacznej ilości kończyli na stojącoSadorg pisze:W Katowic via CMK wieczorem masz jeszcze Chopina - jest w rozsądnej cenie, komfort jazdy jest znacznie lepszy niż w IR, tylko faktycznie jest dośc późno w K-ce.
Ale ostatnio jechałem w czwartek, to akurat było tyle chętnych, że wszystkie siedzące zajęte i nikt nie stał (przynajmniej w wagonie austriackim).
czy jeżdżą jeszcze jakieś EIC, na których są wagony... powiedzmy, że niepasujące do rangi pociągu?