214 z Nowodworów do S9 w Płudach

Moderator: Wiliam

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 25 lut 2011, 22:54

Glonojad pisze:A może to chodzi o "udowodnienie", że "częsta dowozówka do kolei nie napełni się tak jak np. 510"...
Tak czy siak, kazda proba wyjasnienia tego kuriozum prowadzi do wniosku. Ze moratorium powinno wrocic do czasu az frakcje w ZTM sie skutecznie nie powybijaja .

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 25 lut 2011, 23:37

Bedziecie tak marudzic to szare eminencje w ZTM zlikwiduja buspas na modlinskiej, ospoznia most polnocny i 214 bedzie musialo jezdzic co 5 (szt) na te wygwizdowo :]

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7871
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 lut 2011, 12:27

Lukasz436 pisze:Ale jazda z tym 214. Inne linie mogą tylko pomarzyć o takim rozkładzie.
Jest mały drobiazg: od 1 marca ilość pociągów na linii zmniejsza się o 1/3 :)

Połowa kursów DONIKĄD.
ness pisze:Bedziecie tak marudzic to szare eminencje w ZTM zlikwiduja buspas na modlinskiej, ospoznia most polnocny
Aż tacy mocni to nie są. A Most Północny już ma conajmniej pół roku opóźnienia, linia tramwajowa ma opóźnienie nieprzewidywalne, bo jak dotąd nie ogłoszono przetargu na budowę pomimo nudzącej się od wakacji decyzji środowiskowej.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 26 lut 2011, 12:47

Przede wszystkim na nowej linii tramwajowej sygnalizacja swietlna jest projektowana w sposób bardzo antytramwajowy. Przy Myśliborskiej nie będzie mozliwy przejazd tramwaju bez zatrzymania, które średnio wynosić ma 55-70s. A dalej ma być tylko gorzej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8985
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 lut 2011, 12:56

MisiekK pisze:Jest mały drobiazg: od 1 marca ilość pociągów na linii zmniejsza się o 1/3
Połowa kursów DONIKĄD.
Widzę tylko jedną zaletę zwiększenia ilości kursów - w przypadku opóźnienia pociągu (jednotor na Pradze może dać w kość) pasażer nie będzie czekał iluś tam minut w polu, bo "skomunikowany" autobus odjechał o czasie.
Tym niemniej wciąż jestem ciekaw co tak naprawdę myślą o tej linii (jeszcze do niedawna?) gorący zwolennicy jej powstania. Jeszcze nie przeczytałem choćby słowa samokrytyki...

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2312
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 26 lut 2011, 13:14

Jarek pisze:Przede wszystkim na nowej linii tramwajowej sygnalizacja swietlna jest projektowana w sposób bardzo antytramwajowy. Przy Myśliborskiej nie będzie mozliwy przejazd tramwaju bez zatrzymania, które średnio wynosić ma 55-70s. A dalej ma być tylko gorzej.
Jarku - nie dobijaj... Byłem teraz w Istambule i tramwaj potrafi całe miasto przejechać na priorytecie a u nas się nie da.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 lut 2011, 14:13

Jarek pisze:Przy Myśliborskiej nie będzie mozliwy przejazd tramwaju bez zatrzymania, które średnio wynosić ma 55-70s. A dalej ma być tylko gorzej.
:shock: Przecież w ten sposób, to ludziom daje się na srebrnej tacy argumenty przeciwko likwidacji czerwońców, które jadąc TMP na Młociny byłyby szybsze od tramwaju o dobre 10 minut (liczę od Winnicy, zakładając wszędzie taką "cudowną" sygnalizację).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27029
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lut 2011, 15:23

Spokojnie, przy jednojezdniowej Światowida warunki ruchu samochodów (w tym i autobusów) będą tylko coraz gorsze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 26 lut 2011, 17:20

Na razie nic nie wskazuje, by tramwaj mógł być konkurencyjny z 508. Autobus przyspieszony jadacy Myśliborską do TMP powinien być co najmniej o 5 minut szybszy.
W poniedziałek jest spotkanie z projektantami sygnalizacji skrzyżowań na Tarchominie, którzy już deklarują "nie da się". Ale zobaczymy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27029
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lut 2011, 17:26

Jarek pisze:Na razie nic nie wskazuje, by tramwaj mógł być konkurencyjny z 508. Autobus przyspieszony jadacy Myśliborską do TMP powinien być co najmniej o 5 minut szybszy.
Jak nie utknie w korku. Wyjazd z Myśliborskiej na TMP będzie przeciążony, na Światowida lepiej nie będzie, bo niby czemu.

Dalej - przystanki. 508 będzie musiało mieć wszystkie te, które będzie miał tramwaj, bo ten ostatni ma je zaprojektowane w sensownych lokalizacjach, z reguły co 500 - 600 metrów. Oczywiście, zawsze można zrobić E-4, E-8, E-9, E-10 i EWT (specjalnie dla Tarantuli), stające pod jedną klatką każdy.... można też porównywać prędkość podróży z taksówką, czemu nie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Ikarus78
Posty: 31
Rejestracja: 04 lut 2011, 10:12
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Ikarus78 » 27 lut 2011, 12:16

Od 1 Marca 214 częstotliwość co 10 minut ( widocznie ztm uznał że linia cieszy się dużą popularnością ](*,)

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 lut 2011, 12:19

Czy ich już kompletnie poje***o? Linia-muchowóz pożre kolejne wozy zapewne.

Awatar użytkownika
SU45-206
Posty: 140
Rejestracja: 17 lip 2008, 17:05

Post autor: SU45-206 » 27 lut 2011, 12:36

Ikarus78 pisze:Od 1 Marca 214 częstotliwość co 10 minut ( widocznie ztm uznał że linia cieszy się dużą popularnością ](*,)
już był o tym mówione na poprzedniej stronie.
ashir 25 Lutego o 17:53 pisze:Puszczenie 214 co 10 minut to już niezła przesada. 8-(

ashir
Posty: 28112
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 lut 2011, 13:32

Domasq12 pisze:Linia-muchowóz pożre kolejne wozy zapewne.
Przecież liczba brygad zostaje bez zmian, czyli w DP 3c +1d, a w DŚ 3c (ewentualnie zostanie dołożona jedna brygada, gdyby postoje okazały się za krótkie). (-X

bartoni722
Posty: 12182
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 27 lut 2011, 13:47

Jak narazie linia powinna być obsługiwana Alpino, bo 7 osób to najwięcej przez te dwa przystanki. A z przesiadki maksymalnie korzysta 5 osób w DS.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ