[RJ] O rozkĹadzie jazdy pociÄ gĂłw 2011
Moderator: JacekM
Od 01. do 30.06 poc 14012/41012 ,,Vltawa'' będzie kursowała droga okrężną przez Koluszki, Skierniewice, Czachówek, Piaseczno
W związku z robotami na CMK i na odcinku Kozłów - Starzyny n/w pociągi zostały odwołane w całej relacji od 01.do 30.06
EIEi 3106 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch.,
EIEi 1307 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Gł.,
EIEi 1305 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Gł.,
EIEi 3104 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch.,
EIEi 1309 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Gł.,
EIEi 3108 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch.,
EIEi 13417 rel. Warszawa wsch. - Zakopane,
EIEi 31416 rel. Zakopane – Warszawa Wsch.,
MPJr 13521 rel. Warszawa Wsch. - Zakopane,
MPJr 13129 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Płaszów,
MPJr 31520 rel. Zakopane – Warszawa Wsch.,
MPJr 31522 rel. Kraków Płaszów – Warszawa Wsch.,
W związku z robotami na CMK i na odcinku Kozłów - Starzyny n/w pociągi zostały odwołane w całej relacji od 01.do 30.06
EIEi 3106 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch.,
EIEi 1307 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Gł.,
EIEi 1305 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Gł.,
EIEi 3104 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch.,
EIEi 1309 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Gł.,
EIEi 3108 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch.,
EIEi 13417 rel. Warszawa wsch. - Zakopane,
EIEi 31416 rel. Zakopane – Warszawa Wsch.,
MPJr 13521 rel. Warszawa Wsch. - Zakopane,
MPJr 13129 rel. Warszawa Wsch. – Kraków Płaszów,
MPJr 31520 rel. Zakopane – Warszawa Wsch.,
MPJr 31522 rel. Kraków Płaszów – Warszawa Wsch.,
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Generalnie rzecz biorąc, ciężko te roboty zrobić w terminie "odpowiednim". Na południe czy na zachód z Warszawy ruch duży jest cały rok. A w czerwcu pewnie zabudują już lokalnie sterowany posterunek pomiędzy Starzynami a Kozłowem i od lipca część pociągów będzie przywrócona.
http://www.zw.com.pl/artykul/10,599571_ ... odzin.html
Nad morze w 12 godzin
Im dłużej jedziesz, tym więcej płacisz. W wakacje z Warszawy do Gdańska pociągi TLK, które są tańsze, pojadą szybciej niż niektóre ekspresy, które są dwa razy droższe.
1czerwca kolejne zmiany w rozkładzie jazdy. Co proponują kolejarze? Tym razem wydłużają czas podróży z Warszawy do Gdańska.
Teraz najszybszy ekspres spółki InterCity pokonuje ten dystans w 5 godz. 10 min. W wakacje podróż potrwa 6 godz. i 38 min. Pociągami TLK od 6 godz. 14 min (wyjazd z Warszawy Centralnej o godz. 15.44) do 8 godz. 4 min (wyjazd godz. 23.30). A jeszcze 15 lat temu pociągiem ten dystans można było pokonać w niespełna 3,5 godziny.
Taniej nie będzie
Co więcej, za bilet II klasy na najszybsze TLK zapłacimy 56 zł. Taki sam bilet na ekspres kosztuje 119,50 zł (plus miejscówka za ok. 12 zł), a pociąg jedzie pół godziny dłużej!
Nie obniżymy cen, bo przez dłuższe podróże ponosimy większe koszty Małgorzata Sitkowska PKP InterCity
Mimo że czas podróży się wydłuży, to PKP InterCity nie zamierzają z tego powodu obniżać cen biletów. – W związku z wydłużonymi czasami ponosimy wyższe koszty eksploatacyjne – tłumaczy Małgorzata Sitkowska, rzeczniczka InterCity. Dodaje, że do pociągów jadących nad morze będzie dołączony wagon rowerowy, a składy będą wydłużone (nawet 14 wagonów).
– Jasne jest, że oferując gorszy produkt, powinniśmy to pasażerom zrekompensować niższą ceną. Brak takiego marketingowego podejścia do klientów ze strony InterCity daje się we znaki, bo pociągi do Gdańska jeżdżą puste – komentuje Jakub Majewski, analityk rynku kolejowego. – Brak logiki pokazuje także fakt, że bilet na pociąg, który jedzie szybciej, jest tańszy od tego na wolniejszy.
Rozsądnym rozwiązaniem wydaje się podróż pociągiem „Słoneczny” uruchamianym przez Koleje Mazowieckie. Jedzie tylko osiem minut dłużej niż najszybszy ekspres, a bilet kosztuje 45 zł. – W sezonie letnim „Słoneczny” będzie kursował codziennie. W klimatyzowanym składzie są 754 miejsca siedzące i kilkanaście stojaków na rowery – mówi Donata Nowakowska, rzeczniczka Kolei Mazowieckich.
Jeszcze gorzej mają ci podróżni, którzy jadą na Hel. Najszybszy ekspres „Jantar” jedzie 10 godz. i 17 min. Najwolniejszy pociąg... 11 godz. i 47 min.
Dla porównania za najtańszy bilet lotniczy do Gdańska w obie strony (wylot w lipcu , czas lotu 45 min) trzeba w Locie zapłacić ok. 200 zł.
Wszystko przez remonty
Podróż nad morze wydłuży się z powodu modernizacji linii E-65 z Warszawy do Gdyni. – Na odcinku blisko 200 km ruch pociągów odbywał się będzie tylko po jednym torze – mówi Robert Kuczyński z PKP Polskie Linie Kolejowe. – Tego lata mamy niespotykaną kumulację robót.
Zakończony jest już odcinek do Nasielska, ale w trzech miejscach budowane są wiadukty i most na Narwii. Do września potrwają prace na odcinku od Świerczy do Ciechanowa, a jeszcze dwa lata potrwa modernizacja odcinka Ciechanów – Mława. Do maja 2012 roku wymieniane będą tory od Mławy do Montowa. Dodatkowo tego lata zacznie się modernizacja linii w okolicach Malborka, Iławy, Gdyni oraz Gdańska.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Pobożny rozkład jazdy KM w Grodzisku Mazowieckim - Teoria rozpada się po zderzeniu się z rzeczywistością.
Dane:
80325 przyjazd 19:35 (w D) / 21529 przyjazd 19:46 (w 7), odjazd jako 9302* po godzinie 6:04*.
50335 przyjazd 20:46, odjazd jako 9304* po godzinie 6:22*.
*) Nie jest ważne, który na co przechodzi, ale jest ważne że tory postojowe są zajęte do 6:00.
301 przyjazd do grodziska 5:35, odjazd jako 30740 o 5:52
203 przyjazd i odjazd do grodziska 5:46
20550 przyjazd i odjazd 5:38
9272 przyjazd i odjazd 5:47
Problem:
301 stoi sobie pod wjazdowym do czasu przepuszczenia 20550 i 9272 i przyjęcia w peron po torze nr. 4, w tym czasie w Milanówku na odstępie stoi sobie 203 i oczekuje przyjęcia w peron po torze nr. 3.
Jeszcze 301 "nie zmieni czoła w peronach" na 30740, a już jest po czasie odjazdu.
Wysłanie 301 lub 203 w układ daleki na tor nr. 2 w tym czasie nie wchodzi w grę.
Ktoś ma jakieś pomysły?
Ps. Schemat stacji http://wolf.iiar.pwr.wroc.pl/adi/wiki/i ... wiecki.png
Dane:
80325 przyjazd 19:35 (w D) / 21529 przyjazd 19:46 (w 7), odjazd jako 9302* po godzinie 6:04*.
50335 przyjazd 20:46, odjazd jako 9304* po godzinie 6:22*.
*) Nie jest ważne, który na co przechodzi, ale jest ważne że tory postojowe są zajęte do 6:00.
301 przyjazd do grodziska 5:35, odjazd jako 30740 o 5:52
203 przyjazd i odjazd do grodziska 5:46
20550 przyjazd i odjazd 5:38
9272 przyjazd i odjazd 5:47
Problem:
301 stoi sobie pod wjazdowym do czasu przepuszczenia 20550 i 9272 i przyjęcia w peron po torze nr. 4, w tym czasie w Milanówku na odstępie stoi sobie 203 i oczekuje przyjęcia w peron po torze nr. 3.
Jeszcze 301 "nie zmieni czoła w peronach" na 30740, a już jest po czasie odjazdu.
Wysłanie 301 lub 203 w układ daleki na tor nr. 2 w tym czasie nie wchodzi w grę.
Ktoś ma jakieś pomysły?
Ps. Schemat stacji http://wolf.iiar.pwr.wroc.pl/adi/wiki/i ... wiecki.png