Jakos w autobusach czy tramwajach przy zapowiadaniu przystankow na trasie naprawde zmienionej nie ma tego komunikatu...marcin89 pisze:A co nie jest zmieniona? Są pewne standardy narzucone przez ZTM.
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
W kwestii zmian tras są to akurat standardy zgoła idiotyczne, o ile w ogóle można mówić o jakimkolwiek standardzie. Linie miewają zmienione trasy przez kilkanaście miesięcy, czasem nawet dłużej - nie wyobrażam sobie komunikatu "zmiana trasy" po każdej zapowiedzi.marcin89 pisze:A co nie jest zmieniona? Są pewne standardy narzucone przez ZTM.
Podana powyżej zapowiedź z SKMki jest pójściem na łatwiznę i zarazem wzbudzaniem paniki wśród pasażerów. Komuś nie chciało się nagrać komunikatu o zawieszeniu przystanku, więc puszczono bez dłuższego namysłu coś takiego. Porażka.
noidea
O ile mnie wzrok nie mylił, to dzisiaj widziałem 19we przed wjazdem na stacje Warszawa Służewiec od strony centrum. Czy to już przygotowania do otwarcie linii na lotnisko?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
w związku z planowana linią lotniskową czy nie warto zastanowić się nad modyfikacja oznaczeń linii ?
czy w Warszawie konieczne jest posiadanie obu krańców dla jednej linii ???
Czy nie wygodniej było by zrobić siec połączeń pomiędzy 6 końcami dla SKM ?? gdzie na przemian będą kursowały pomiędzy rożnymi końcami ??
Np
LINIA S1 - do Pruszkowa z Sulejówka , z Otwocka , z Legionowa
LINIA S2 - do Sulejówka z Pruszkowa, z Lotniska z Gdańskiej
LINIA S3 - na Lotnisko z Legionowa , Z Sulejówka, Z Otwocka
LINIA S?? - na Gdańska z Legionowa , Z Sulejówka
LINIA S9 - do Legionowa z Pruszkowa, z Lotniska , z Gdańskiej
LINIA S10 - do Otwocka z Pruszkowa , Z Lotniska
Myślę że to by się sprawdziło, częstotliwość połączeń do centrum była by wysoka a też różnorodność połączeń / bez przesiadek / się poprawi
czy w Warszawie konieczne jest posiadanie obu krańców dla jednej linii ???
Czy nie wygodniej było by zrobić siec połączeń pomiędzy 6 końcami dla SKM ?? gdzie na przemian będą kursowały pomiędzy rożnymi końcami ??
Np
LINIA S1 - do Pruszkowa z Sulejówka , z Otwocka , z Legionowa
LINIA S2 - do Sulejówka z Pruszkowa, z Lotniska z Gdańskiej
LINIA S3 - na Lotnisko z Legionowa , Z Sulejówka, Z Otwocka
LINIA S?? - na Gdańska z Legionowa , Z Sulejówka
LINIA S9 - do Legionowa z Pruszkowa, z Lotniska , z Gdańskiej
LINIA S10 - do Otwocka z Pruszkowa , Z Lotniska
Myślę że to by się sprawdziło, częstotliwość połączeń do centrum była by wysoka a też różnorodność połączeń / bez przesiadek / się poprawi
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Czy część pociągów SKM z Sulejówka będzie jechać na Dworzec Gdański także i po remoncie? Kolejna koncepcja Ruty...
http://www.rynek-kolejowy.pl/24559/Wars ... dluzej.htm
http://www.rynek-kolejowy.pl/24559/Wars ... dluzej.htm
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Ja bym się nie ograniczał - potem dalej przez Kasprzaka i Wolę do Pruszkowa.MeWa pisze:Czy część pociągów SKM z Sulejówka będzie jechać na Dworzec Gdański także i po remoncie? Kolejna koncepcja Ruty...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.