Po prostu muszą na konkretną godzinę dojechać na swoje krańce. Tzw. mięso rozkładów tych linii nie było zmieniane.Paweł D. pisze:Dobrze, jeśli jadący o 3:2x od Kijowskiej przez Zawiszy i most Gdański na Annopol czworoskład 1+4 jest rzeczą jak najbardziej normalną to wiesz... pewnie tak musi być i już.
Wyjazdy i zjazdy przez caĹe miasto... (d. Zjaaaaaaazd)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jeśli to Mobilisowe, a tak by maksimum sugerowało, to zjeżdżają jak im się żywnie podoba. Uroki przejazdu technicznego.wojtor pisze:2 ostanie kursy 306 są skrócone do 1 Sierpnia. Którędy później zjeżdżają do zajezdni?
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Czemu 4 musi zjeżdżać przez Most Gdański i czemu tych kursów nie może realizować Wola:
ZTM pisze:Zjazdy do zajezdni Praga z krańców Annopol, Żerań Wschodni i Żerań FSO zostały zaplanowane w taki sposób, by jak największy procent trasy podstawowej obejmowała trasa zjazdowa. Wyjątkiem jest linia 4, gdzie trasa przebiega przez most Gdański w celu zmniejszenia liczby pojazdów skręcających w podstawowo nieużywanej relacji na skrzyżowaniu al. Solidarności / Okopowa. Zdecydowano się na realizowanie tego skrętu na zjazdach do zajezdni liniami o większym znaczeniu dla ciągu al. Solidarności, tj. linią 20, 23 i 26.
ZTM pisze:Aby wymieniony kurs obsługiwała zajezdnia Wola, inna brygada musiałaby zostać przesunięta do obsługi przez zajezdnię Praga. Niestety byłaby to również brygada z puli linii zjeżdżających z północnej Pragi, ponieważ te zmieniały swoje rozkłady w etapie ważnym od 9 maja br. i przez to uczestniczyły w bilansowaniu taboru u przewoźnika. Włączenie do bilansu innej linii z „lepszymi” przebiegami zjazdów (np. 24) wiązałoby się ze zmianą rozkładu tej linii (korektą) i wymianą na przystankach, co również generuje konkretne koszty.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27023
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Cóż za idiotyczny argument z tą 4 przez Okopową - to zjazdowa eksploatacja nieosygnalizowanych i nieliniowych relacji na Feminie jest "cacy", a na Okopowej, gdzie warunki skręcania w każdej relacji na płn, wsch i pd wlocie są identyczne, a sygnalizacja jest częściowo bezkolizyjna, jest już be?  ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.