(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 sie 2011, 15:43

pawcio pisze:Tylko że żoliborskiego na 17 nie widać w zjazdach.
Najbardziej mi się podoba jakaś brygada linii 17 na której rządzi 13N, która jedzie ze Służewca na R-4 z tablicami zjazd do zajezdni. Zastanawiam się, czy to własny pomysł motorowych, czy ten kurs ZTM jako zjazdowy oznaczył.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 sie 2011, 16:08

Albo wszystkie, albo żaden. Może do kogoś nie dotarło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 sie 2011, 16:33

pawcio pisze:Albo wszystkie, albo żaden. Może do kogoś nie dotarło.
Ale przyznasz, że robienie kursu zjazdowego po tej trasie podstawowej z obsługą tych samych przystanków trąci paranoją? :)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 sie 2011, 16:35

To zależy. Od strony informatyczne niekoniecznie. Od strony informacji pasażerskiej jak najbardziej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 23 sie 2011, 16:37

Coś w stylu trasy zmienionej, które to tablice utrzymywały się nawet latami ;)
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 23 sie 2011, 16:40

pawcio pisze:To zależy. Od strony informatyczne niekoniecznie. Od strony informacji pasażerskiej jak najbardziej.
Właśnie o pasażerską mi chodzi.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 sie 2011, 7:38

XXXX pisze: W ogóle to dochodzę do wniosku, że trzeba było w tej sytuacji zrobić jak zdaje się Glonojad mówił. 15 co 10 minut przez cały tydzień a 14 tylko w szczycie na obecnej trasie i tyle. Linii co 10 minut poza szczytem i w dni wolne nie trzeba z niczym koordynować, za to w sytuacji kiedy to jedyna linia na Mickiewicza byłaby to jakaś rozsądna oferta.
Nie, nie, nie.

14, jeśli ma istnieć, musi jeździć cały dzień i cały tydzień. To nie jest 338 na Utratę-Skład, tylko linia łącząca dwie sąsiadujące dzielnice w centrum aglomeracji i potoki tutaj występują przez cały dzień, a nie dwa kursy w szczycie. Jeśli ktokolwiek ma tym jeździć - a wciąż wierzę, że ta linia ma duży potencjał - musi wiedzieć, że wychodząc na przystanek się na nią doczeka. Do tego dochodzi fakt, że szczyt studencki nijak ma się do szczytu ogólnego i 15 co 10 minut o 12-13 będzie po prostu zdecydowanie za mało. Dlatego albo całościowo silna 15, albo 14+15 w idealnej koordynacji.

Aczkolwiek mam wrażenie, że ZTM skłania się ku zaoraniu torów na Filtrowej. Ochotę z metrem łączy przecież 182, z Mokotowem - 167 i 172, wszystko jest cacy i wspaniale, mieszkańcom Filtrów przeżytki nie będą hałasowały pod oknem, a Polityka Transportowa dogorywa w rowie przy TŁ, bo ktoś ją podmienił na tę z Tbilisi (ups, pardą, tam mają więcej planów nowych linii tramowych niż u nas).
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 24 sie 2011, 13:49

Z doświadczenia wiem, że studentów o 12 bywa czasem więcej niż o 8 :P
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 24 sie 2011, 14:39

fik pisze:Nie, nie, nie.

14, jeśli ma istnieć, musi jeździć cały dzień i cały tydzień.
Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz #-o
fik pisze:Jeśli ktokolwiek ma tym jeździć - a wciąż wierzę, że ta linia ma duży potencjał - musi wiedzieć, że wychodząc na przystanek się na nią doczeka.
Ta linia nie ma potencjału ale marzyć Tobie nie zabronię... Linia już jest ponad 3 lata i jakoś jej dobrze mimo wszystko nie idzie... O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 sie 2011, 14:45

SławekM pisze: Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz #-o
No, ciekawe tylko, gdzie ja to tą czternastką jeżdżę.
SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.
SławekM pisze:O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
Nie dziwota, skoro przy każdej okazji jest zawieszana/obcinana - pasażerowie wybierają pewniejsze, choć mniej korzystne, połączenia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4095
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 24 sie 2011, 14:46

SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału ale marzyć Tobie nie zabronię... Linia już jest ponad 3 lata i jakoś jej dobrze mimo wszystko nie idzie... O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
Wiesz, niektórzy uważają, że 401 na praskim odcinku ma potencjał :-$

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 24 sie 2011, 14:51

fik pisze:
SławekM pisze: Sam wypominasz innym prywatę a sam nią stosujesz #-o
No, ciekawe tylko, gdzie ja to tą czternastką jeżdżę.
SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.
SławekM pisze:O ile w DP jest potrzebna, o tyle w DŚ to wagon solo wozi garstki pasażerów...
Nie dziwota, skoro przy każdej okazji jest zawieszana/obcinana - pasażerowie wybierają pewniejsze, choć mniej korzystne, połączenia.
Linia 14 przecież była w zasadzie promowana przez pierwszy rok istnienia. Kursowała co 6 minut w szczycie i w dodatku przez cały dzień tj. od 5 do 23. Wieczorami zyskała na frekwencji dopiero w momencie kiedy w kwietniu 2008 r. pocięto 18, która wówczas zaczęła kursować w godz. 7-20.

Zawieszać bądź ograniczać tę linię na dobrą sprawę zaczęto po dwóch latach istnienia. Od września 2010 r. ma ograniczone godziny kursowania tzn. od 6 do 21, a w niedziele od 10 do 21.

Czy zatem przez dwa lata nie powinna być w stanie wygenerować popularności?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 24 sie 2011, 14:51

fik pisze:
SławekM pisze:Ta linia nie ma potencjału
I zstąpił SławekM z nieba i ogłosił prawdę objawioną.
Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY, a jak wiadomo wtyczki nie są wpisane rozkład i praktycznie ten co wsiądzie ma farta...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 sie 2011, 15:02

SławekM pisze:Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY
Kłamiesz. Moderatorzy UK - wnoszę o ukaranie użytkownika za te insynuacje.

[ Dodano: |24 Sie 2011|, 2011 15:10 ]
Pan Piotr pisze: Zawieszać bądź ograniczać tę linię na dobrą sprawę zaczęto po dwóch latach istnienia. Od września 2010 r. ma ograniczone godziny kursowania tzn. od 6 do 21, a w niedziele od 10 do 21.

Czy zatem przez dwa lata nie powinna być w stanie wygenerować popularności?
Przez dwa lata systematycznie frekwencja w relacji Ochota-Mokotów rosła. Powoli, bo przez dziesięciolecia odzwyczajano mieszkańców miasta od używania tramwaju w tej relacji, ale systematycznie. Trasa na Wilanowską - wielokroć atrakcyjniejsza z punktu widzenia Ochoty - obowiązuje zaś dopiero od roku z hakiem, czyli mniej więcej od tego czasu, kiedy 14 zaczęło wszystkich uwierać - od tego czasu już trzeci raz jest zawieszana. Jak ktokolwiek miał szansę do tego połączenia się przyzwyczaić?!
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 24 sie 2011, 15:11

fik pisze:
SławekM pisze:Przypomnij sobie jak to głosiłeś, że 517 jeździ puste do Ursusa, fotografując wnętrze pojazdu z premedytacją wybierając wtyczki kursujące na trasie URSUS-NIEDŹWIADEK - PL.TRZECH KRZYŻY
Kłamiesz. Moderatorzy UK - wnoszę o ukaranie użytkownika za te insynuacje.
OK, z premedytacją rzeczywiście przesadziłem, posypuję głowę popiołem.

Ale mimo wszystko w tym temacie viewtopic.php?t=8716 wklejałeś zdjęcia frekwencji i na pewno jeden kurs jest skrócony, drugi (solówka) nie jestem pewien, reszta zwykłe.

ODPOWIEDZ