Raczej mi chodziło o to, że wydawało mi się, że wydłużono godziny kursowania 8 między innymi z powodu Jelonek.Bywalec pisze:Ja bym to nazwał, że linia nie chodzi teraz wcześnie spać i późno nie wstaje, ale w porannych i wieczornych porach kursuje na trasie skróconej. Wilk syty i owca cała.Pan Piotr pisze:Zmieniając temat to o co chodzi z tymi skróconymi kursami na linii 8 ( Wiatraczna - cm. Wolski )?
(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
pawcio pisze:Też mi się tak wydawało. I co z tego?
No na co ten cały cyrk "wydłużamy godziny kursowania ósemki" skoro i tak tramwaje skończą w soboty po 17 trasę w słabym punkcie tj. cm. Wolskim tzn. nie dojadą do Jelonek.
Z placu Zawiszy na Jelonki nie ma już 501, a jeśli już mają być skrócone kursy to bardziej uzasadnione wydawałyby się: os. Górczewska - al. Zieleniecka po 1 grudnia.
Ale co za sens ma takie dzielenie? Z punktu widzenia sieci tramwajowej (i możliwych połączeń) żadne.groov pisze:Tyle ze z mojej skromnej wiedzy ta inwestycja bedzie podzielona na dwie czesci tj. od Krasinskiego do Jagiellonskiej i od Jagiellonskiej do Bródna.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To się bardziej nazywa rok 97 niż gdybanie - dwójka na pewno jeździła wtedy Mostem Śl.D., a czternastki nie było już pewnie z 10 lat;] Ale była jeszcze oprócz tego 15, którą wszyscy chcą przywrócić.Dantte pisze:2 Bródno - Banacha i wywalenie z Bródna 4 i kasacja 14? Tak gdybam... ; )
I po co było te reformy wywracające wszystko robić?
ŁK
Przywrócenie 2 na dawnej trasie wraz z likwidacją 4 i 14 ma nawet sens. Tramwaje na Puławskiej zaczęłyby jeździć pełne. Tylko czy 10, 18 i 35 tam wystarczą?Łukasz pisze:To się bardziej nazywa rok 97 niż gdybanie - dwójka na pewno jeździła wtedy Mostem Śl.D., a czternastki nie było już pewnie z 10 lat;] Ale była jeszcze oprócz tego 15, którą wszyscy chcą przywrócić.Dantte pisze:2 Bródno - Banacha i wywalenie z Bródna 4 i kasacja 14? Tak gdybam... ; )
I po co było te reformy wywracające wszystko robić?
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
W nawiązaniu do:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _tory.html
Czy jest możliwe wydłużenie rozkładowego czasu przejazdu dla tramwajów na Marszałkowskiej? Pomysł z samochodami na torach wydaje się trochę poroniony, gdyż w ten sposób nie dość, że autobusy to jeszcze i tramwaje staną w korkach. Nie rozumiem czemu nie można wprowadzić organizacji polegającej na dwukierunkowym ruchu na wschodniej jezdni Marszałkowskiej na odcinku: Królewska - Świętokrzyska, z czasową likwidacją skrętu z Marszałkowskiej w Królewską ( tego dla 151 )? Owszem autobusy i samochody stałyby w korku, ale tramwaje jeździłyby płynnie.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _tory.html
Czy jest możliwe wydłużenie rozkładowego czasu przejazdu dla tramwajów na Marszałkowskiej? Pomysł z samochodami na torach wydaje się trochę poroniony, gdyż w ten sposób nie dość, że autobusy to jeszcze i tramwaje staną w korkach. Nie rozumiem czemu nie można wprowadzić organizacji polegającej na dwukierunkowym ruchu na wschodniej jezdni Marszałkowskiej na odcinku: Królewska - Świętokrzyska, z czasową likwidacją skrętu z Marszałkowskiej w Królewską ( tego dla 151 )? Owszem autobusy i samochody stałyby w korku, ale tramwaje jeździłyby płynnie.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A czy tam faktycznie są jakieś problemy? Jeżdżę tam dosyć często, i akurat po Marszałkowskiej tramwaje śmigają całkiem żwawo, Królewska nie jest jakimś problemem.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale bez wpływu na ruch tramwajów raczej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale to kwestia ustawienia sygnalizacji... Mam cichą nadzieję, że dramatu nie będzie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26916
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ciekawe, na jakiej podstawie. Czasówki są co do zasady przygotowywane jako stałoczasowe, a koordynacja, co do zasady, jako prosamochodowa. Jedyna nadzieja w tym, ze ktos wpadl na pomysl osygnalizowania juz od skrzyzowania z Królewską i tramwaje dostaną od razu światło i na przejazd przez skrzyżowanie (w fazie niezależnej od aut na Marszałkowskiej) i przez odcinek TTS (torowiska tramwajowo-samochodowego). Choć będzie to zapewne światło 7-sekundowe co 100 sekund.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.