(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 25 sie 2011, 16:41

Bywalec pisze:
Pan Piotr pisze:Zmieniając temat to o co chodzi z tymi skróconymi kursami na linii 8 ( Wiatraczna - cm. Wolski )?
Ja bym to nazwał, że linia nie chodzi teraz wcześnie spać i późno nie wstaje, ale w porannych i wieczornych porach kursuje na trasie skróconej. Wilk syty i owca cała.
Raczej mi chodziło o to, że wydawało mi się, że wydłużono godziny kursowania 8 między innymi z powodu Jelonek.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 sie 2011, 10:18

Też mi się tak wydawało. I co z tego? :neutral:
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 26 sie 2011, 10:29

pawcio pisze:Też mi się tak wydawało. I co z tego? :neutral:

No na co ten cały cyrk "wydłużamy godziny kursowania ósemki" skoro i tak tramwaje skończą w soboty po 17 trasę w słabym punkcie tj. cm. Wolskim tzn. nie dojadą do Jelonek.

Z placu Zawiszy na Jelonki nie ma już 501, a jeśli już mają być skrócone kursy to bardziej uzasadnione wydawałyby się: os. Górczewska - al. Zieleniecka po 1 grudnia.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 sie 2011, 10:33

Zagranie PRowe, inaczej ciężko to nazwać... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 sie 2011, 11:01

groov pisze:Tyle ze z mojej skromnej wiedzy ta inwestycja bedzie podzielona na dwie czesci tj. od Krasinskiego do Jagiellonskiej i od Jagiellonskiej do Bródna.
Ale co za sens ma takie dzielenie? Z punktu widzenia sieci tramwajowej (i możliwych połączeń) żadne.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sie 2011, 0:30

Dantte pisze:2 Bródno - Banacha i wywalenie z Bródna 4 i kasacja 14? Tak gdybam... ; )
To się bardziej nazywa rok 97 niż gdybanie - dwójka na pewno jeździła wtedy Mostem Śl.D., a czternastki nie było już pewnie z 10 lat;] Ale była jeszcze oprócz tego 15, którą wszyscy chcą przywrócić.

I po co było te reformy wywracające wszystko robić?
ŁK

draco
Posty: 90
Rejestracja: 22 sie 2011, 14:06
Lokalizacja: Uniwersytet Warszawski

Post autor: draco » 29 sie 2011, 9:15

Łukasz pisze:
Dantte pisze:2 Bródno - Banacha i wywalenie z Bródna 4 i kasacja 14? Tak gdybam... ; )
To się bardziej nazywa rok 97 niż gdybanie - dwójka na pewno jeździła wtedy Mostem Śl.D., a czternastki nie było już pewnie z 10 lat;] Ale była jeszcze oprócz tego 15, którą wszyscy chcą przywrócić.

I po co było te reformy wywracające wszystko robić?
Przywrócenie 2 na dawnej trasie wraz z likwidacją 4 i 14 ma nawet sens. Tramwaje na Puławskiej zaczęłyby jeździć pełne. Tylko czy 10, 18 i 35 tam wystarczą? :-k

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 sie 2011, 9:17

draco pisze:Tylko czy 10, 18 i 35 tam wystarczą? :-k
Tylko, jeśli któraś będzie silna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 02 wrz 2011, 21:35

W nawiązaniu do:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _tory.html

Czy jest możliwe wydłużenie rozkładowego czasu przejazdu dla tramwajów na Marszałkowskiej? Pomysł z samochodami na torach wydaje się trochę poroniony, gdyż w ten sposób nie dość, że autobusy to jeszcze i tramwaje staną w korkach. Nie rozumiem czemu nie można wprowadzić organizacji polegającej na dwukierunkowym ruchu na wschodniej jezdni Marszałkowskiej na odcinku: Królewska - Świętokrzyska, z czasową likwidacją skrętu z Marszałkowskiej w Królewską ( tego dla 151 )? Owszem autobusy i samochody stałyby w korku, ale tramwaje jeździłyby płynnie.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 wrz 2011, 21:40

A czy tam faktycznie są jakieś problemy? Jeżdżę tam dosyć często, i akurat po Marszałkowskiej tramwaje śmigają całkiem żwawo, Królewska nie jest jakimś problemem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 02 wrz 2011, 22:16

Szeregowy_Równoległy pisze:A czy tam faktycznie są jakieś problemy? Jeżdżę tam dosyć często, i akurat po Marszałkowskiej tramwaje śmigają całkiem żwawo, Królewska nie jest jakimś problemem.
Tak, tylko teraz jak rozumiem będzie większe zwężenie.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 wrz 2011, 22:20

Ale bez wpływu na ruch tramwajów raczej.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 02 wrz 2011, 22:21

Jak bez wpływu, jeśli samochody mają jeździć po torowisku?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 wrz 2011, 22:23

Ale to kwestia ustawienia sygnalizacji... Mam cichą nadzieję, że dramatu nie będzie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26916
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 wrz 2011, 22:46

Ciekawe, na jakiej podstawie. Czasówki są co do zasady przygotowywane jako stałoczasowe, a koordynacja, co do zasady, jako prosamochodowa. Jedyna nadzieja w tym, ze ktos wpadl na pomysl osygnalizowania juz od skrzyzowania z Królewską i tramwaje dostaną od razu światło i na przejazd przez skrzyżowanie (w fazie niezależnej od aut na Marszałkowskiej) i przez odcinek TTS (torowiska tramwajowo-samochodowego). Choć będzie to zapewne światło 7-sekundowe co 100 sekund.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ