SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak jest! 200 linii SKM na 200 lecie kolei na ziemiach polskich!
Chryste, dlaczego ZTM nauczył się pewnych rzeczy w autobusach ale do kolei ich nie stosuje?
Chryste, dlaczego ZTM nauczył się pewnych rzeczy w autobusach ale do kolei ich nie stosuje?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Po co? Piękna klimatyczna linia ze szlakową 20, a potem 15MichalJ pisze:Tylko niech pekap tory wyremontuje...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
E tam.MisiekK pisze:Ja bym się nie ograniczał - potem dalej przez Kasprzaka i Wolę do Pruszkowa.MeWa pisze:Czy część pociągów SKM z Sulejówka będzie jechać na Dworzec Gdański także i po remoncie? Kolejna koncepcja Ruty...
Niech będzie coś takiego:
S1 PRUSZKÓW - OTWOCK
S2 SULEJÓWEK - Warszawa Gdańska - trasa kolejowa towarowa przez Bemowo - BŁONIE
S3 OKĘCIE - SULEJOWEK
S4 OKĘCIE - LEGIONOWO
Tu sytuacja jest nieco inna, niż w komunikacji autobusowej. Ilośc slotów na srednicy jest przecież ograniczona.
Co do Gdańskiego - zrobiłem sobie niedawno spacer od tyłów Arkadii do peronów. I perony kończą się naprawdę blisko - brakuje tylko przejścia na nie. A mogłoby się cieszyć popularnością. Słyszałem, ze była propozycja kładki przy debacia nad MPZP, ale wypadła. Druga sprawa - informacja pasazerska. W przejściu podziemnym są cztery wyswietlacze, kazdy pokazuje odjazdy z danego toru. Nie ma natomiast jednego, który pokazywałby najbliższy odjazd.
Co do Gdańskiego - zrobiłem sobie niedawno spacer od tyłów Arkadii do peronów. I perony kończą się naprawdę blisko - brakuje tylko przejścia na nie. A mogłoby się cieszyć popularnością. Słyszałem, ze była propozycja kładki przy debacia nad MPZP, ale wypadła. Druga sprawa - informacja pasazerska. W przejściu podziemnym są cztery wyswietlacze, kazdy pokazuje odjazdy z danego toru. Nie ma natomiast jednego, który pokazywałby najbliższy odjazd.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36869
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No to zostawić na niej Sulejówek, a nie dopychać Legionowem!
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No właśnie. Z tym, że pierwsze do przedłużenia przez Wolę jest S9.
Ale abstrahując od tego, czy z Sulejówka, czy z Legionowa, teraz pytanie, co z tym zrobić na zachodzie:
1. Skończyć na Woli. Można, ale chciałoby się nie.
2. Przedłużyć w jeden z 3 kierunków jako jedyna linia, żeby się nie rozdrabniać. Mieszkańcy przy tej trasie będą źli, że nie mają linii na patelnię.
3. Dać na przemian - akceptowalne tylko przy b. dużej częstotliwości. Gdyby Pruszków miał co 10 minut pociąg do patelni i co 10 na Gdański, to może by przeszło...
Ale abstrahując od tego, czy z Sulejówka, czy z Legionowa, teraz pytanie, co z tym zrobić na zachodzie:
1. Skończyć na Woli. Można, ale chciałoby się nie.
2. Przedłużyć w jeden z 3 kierunków jako jedyna linia, żeby się nie rozdrabniać. Mieszkańcy przy tej trasie będą źli, że nie mają linii na patelnię.
3. Dać na przemian - akceptowalne tylko przy b. dużej częstotliwości. Gdyby Pruszków miał co 10 minut pociąg do patelni i co 10 na Gdański, to może by przeszło...
Akurat SKM - mieli po prostu pecha. Z tyłu za nim KM do Pilawy jechał, który był z tego powodu cofany do Falenicy i wio po lewym do OtwockaSławekM pisze:Chuligani atakują SKM
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Miłosna nie ma nieograniczonej możliwości zawracania pociągów (jedna bocznica). W zasadzie 2 na godzinę to optimum i te powinny jeździć w równym takcie na Lotnisko. Nie ma mowy o dwóch liniach.SławekM pisze: S1 PRUSZKÓW - OTWOCK
S2 SULEJÓWEK - Warszawa Gdańska - trasa kolejowa towarowa przez Bemowo - BŁONIE
S3 OKĘCIE - SULEJOWEK
S4 OKĘCIE - LEGIONOWO
Co do Gdańskiej. Tam też są zdaje się jakieś ograniczenia, skoro tylko rano pozwolili jeździć SKM.
Może zrobić w godzinach szczytu Gdańska - Rembertów (rano przyjazdy na Gdański 6:30-8:30, popołudniu odjazdy z Gdańskiego 15:30-17:30)?
ZTM pisze:25 lipca pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckich wrócą na linię średnicową i znów będą kursowały przez Dworzec Śródmieście. Składy nie będą się jednak zatrzymywały na stacji Warszawa Stadion, ponieważ trwa jej przebudowa.
Na swoje trasy wrócą linie Szybkiej Kolei Miejskiej, a pociągi będą kursowały z częstotliwością co pół godziny. Na linii S1 mogą się pojawić drobne odstępstwa od tej zasady, ze względu na konieczność wypełnienia luk w rozkładzie pomiędzy pociągami SKM a KM. Ponadto, na linii średnicowej będzie obowiązywała przerwa technologiczna, dlatego ostatnie pociągi na linii S1 pojadą przez dworzec Warszawa Centralna.
25 lipca zostanie zlikwidowana linia zastępcza ZS2 i wahadłowe połączenie KM na trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Śródmieście. Zakończy się również okres honorowania biletów ZTM w pociągach PKP Intercity i Przewozów Regionalnych, biletów KM w pociągach SKM i liniach autobusowych oraz biletów SKM na jedną linię w autobusach.
Rozkłady będą obowiązywały do 31 sierpnia. W związku z licznymi pracami remontowymi, prowadzonymi w okresie wakacyjnym, godziny odjazdów i przyjazdów poszczególnych pociągów miejskiej kolejki, mogą ulec zmianie. Dlatego prosimy pasażerów o śledzenie na bieżąco rozkładów jazdy SKM.