SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 cze 2011, 17:16

Tak jest! 200 linii SKM na 200 lecie kolei na ziemiach polskich!

Chryste, dlaczego ZTM nauczył się pewnych rzeczy w autobusach ale do kolei ich nie stosuje?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7845
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 cze 2011, 17:30

MichalJ pisze:Tylko niech pekap tory wyremontuje...
Po co? Piękna klimatyczna linia ze szlakową 20, a potem 15 :)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 cze 2011, 17:48

MisiekK pisze:
MeWa pisze:Czy część pociągów SKM z Sulejówka będzie jechać na Dworzec Gdański także i po remoncie? Kolejna koncepcja Ruty...
Ja bym się nie ograniczał - potem dalej przez Kasprzaka i Wolę do Pruszkowa.
E tam.

Niech będzie coś takiego:

S1 PRUSZKÓW - OTWOCK
S2 SULEJÓWEK - Warszawa Gdańska - trasa kolejowa towarowa przez Bemowo - BŁONIE
S3 OKĘCIE - SULEJOWEK
S4 OKĘCIE - LEGIONOWO

:D

Szop
Posty: 151
Rejestracja: 01 sty 2011, 16:18

Post autor: Szop » 02 cze 2011, 18:17

Tu sytuacja jest nieco inna, niż w komunikacji autobusowej. Ilośc slotów na srednicy jest przecież ograniczona.

Co do Gdańskiego - zrobiłem sobie niedawno spacer od tyłów Arkadii do peronów. I perony kończą się naprawdę blisko - brakuje tylko przejścia na nie. A mogłoby się cieszyć popularnością. Słyszałem, ze była propozycja kładki przy debacia nad MPZP, ale wypadła. Druga sprawa - informacja pasazerska. W przejściu podziemnym są cztery wyswietlacze, kazdy pokazuje odjazdy z danego toru. Nie ma natomiast jednego, który pokazywałby najbliższy odjazd.

Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36869
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 cze 2011, 18:20

No to zostawić na niej Sulejówek, a nie dopychać Legionowem!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 cze 2011, 18:25

No właśnie. Z tym, że pierwsze do przedłużenia przez Wolę jest S9.

Ale abstrahując od tego, czy z Sulejówka, czy z Legionowa, teraz pytanie, co z tym zrobić na zachodzie:
1. Skończyć na Woli. Można, ale chciałoby się nie.
2. Przedłużyć w jeden z 3 kierunków jako jedyna linia, żeby się nie rozdrabniać. Mieszkańcy przy tej trasie będą źli, że nie mają linii na patelnię.
3. Dać na przemian - akceptowalne tylko przy b. dużej częstotliwości. Gdyby Pruszków miał co 10 minut pociąg do patelni i co 10 na Gdański, to może by przeszło...

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 02 cze 2011, 20:28

No i znowu wracamy do dyskusji o Gdańskim...
Ja zdania nie zmieniłem - jak usprawnimy średnicę - można wrzucać połączenia z kierunku Miłosnej i Falenicy na Gdański. Tylko to drugie będzie wolne, tu musi być remont łącznicy.

Szop
Posty: 151
Rejestracja: 01 sty 2011, 16:18

Post autor: Szop » 02 cze 2011, 20:34

Jeśli już remontować łącznice - to może (po wybudowaniu metra) na Wileński?
Cześć.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 07 cze 2011, 20:29


Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 cze 2011, 8:55

SławekM pisze:Chuligani atakują SKM
Akurat SKM ](*,) - mieli po prostu pecha. Z tyłu za nim KM do Pilawy jechał, który był z tego powodu cofany do Falenicy i wio po lewym do Otwocka
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 29 cze 2011, 9:46

czy ta pechowa 102 już jest w rozkładowym ruchu ??

wczoraj nie było jej na olszynce a dziś stała na olszynce polączona z 107

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 07 lip 2011, 10:45

SławekM pisze: S1 PRUSZKÓW - OTWOCK
S2 SULEJÓWEK - Warszawa Gdańska - trasa kolejowa towarowa przez Bemowo - BŁONIE
S3 OKĘCIE - SULEJOWEK
S4 OKĘCIE - LEGIONOWO
Miłosna nie ma nieograniczonej możliwości zawracania pociągów (jedna bocznica). W zasadzie 2 na godzinę to optimum i te powinny jeździć w równym takcie na Lotnisko. Nie ma mowy o dwóch liniach.

Co do Gdańskiej. Tam też są zdaje się jakieś ograniczenia, skoro tylko rano pozwolili jeździć SKM.
Może zrobić w godzinach szczytu Gdańska - Rembertów (rano przyjazdy na Gdański 6:30-8:30, popołudniu odjazdy z Gdańskiego 15:30-17:30)?

robbo2k

Post autor: robbo2k » 07 lip 2011, 10:46

S9 do Ozarowa Maz z dobudowaniem peronu do zawracania w miejscu obecnej rudery magazynu i przystankiem przy Tesco polaczonym z petla Karolin a docelowo ze stacja koncowa metra.

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 lip 2011, 17:10

ZTM pisze:25 lipca pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckich wrócą na linię średnicową i znów będą kursowały przez Dworzec Śródmieście. Składy nie będą się jednak zatrzymywały na stacji Warszawa Stadion, ponieważ trwa jej przebudowa.
Na swoje trasy wrócą linie Szybkiej Kolei Miejskiej, a pociągi będą kursowały z częstotliwością co pół godziny. Na linii S1 mogą się pojawić drobne odstępstwa od tej zasady, ze względu na konieczność wypełnienia luk w rozkładzie pomiędzy pociągami SKM a KM. Ponadto, na linii średnicowej będzie obowiązywała przerwa technologiczna, dlatego ostatnie pociągi na linii S1 pojadą przez dworzec Warszawa Centralna.
25 lipca zostanie zlikwidowana linia zastępcza ZS2 i wahadłowe połączenie KM na trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Śródmieście. Zakończy się również okres honorowania biletów ZTM w pociągach PKP Intercity i Przewozów Regionalnych, biletów KM w pociągach SKM i liniach autobusowych oraz biletów SKM na jedną linię w autobusach.
Rozkłady będą obowiązywały do 31 sierpnia. W związku z licznymi pracami remontowymi, prowadzonymi w okresie wakacyjnym, godziny odjazdów i przyjazdów poszczególnych pociągów miejskiej kolejki, mogą ulec zmianie. Dlatego prosimy pasażerów o śledzenie na bieżąco rozkładów jazdy SKM.

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 20 lip 2011, 19:01

MisiekK pisze:
MichalJ pisze:Tylko niech pekap tory wyremontuje...
Po co? Piękna klimatyczna linia ze szlakową 20, a potem 15 :)
Jak już to szlakowa 40, a potem jest nie 15 tylko 10.

ODPOWIEDZ