Ankieta dla linii 503

Moderator: Wiliam

Linia 503 powinna

1. pojechać trasą przez most Grota, wg koncepcji ZTM
22
25%
2. jeździć obecną trasą bez zmian (most Gdański)
29
33%
3. pojechać mostem Śląsko-Dąbrowskim
11
13%
4. pojechać inną trasą - jaką?
3
3%
5. nie interesuje mnie to - nie korzystam z tej linii na tym odcinku
23
26%
 
Liczba głosów: 88

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 19 wrz 2011, 12:38

Lukasz436 pisze:Luźna propozycja:
195 - NATOLIN PŁN. jak 503 PL. PIŁSUDSKIEGO 8/10/10
395 - URSYNÓW PŁD - ciszewskiego - pileckiego - herbsta - romera - ... - PL. PIŁSUDSKIEGO 15/--/--
210 od Metra Stokłosy jak obecne 195 co 30/30/30
No nie bardzo :-k

Raz - że pl. Piłsudskiego to ciut za blisko. No chyba że by nań od pl. Zamkowego zajeżdżał i wyjeżdżał. Dwa - z jednego dziada i jednej linii mimo wszystko przyzwoitej robić dwa dziady i to w sumie donikąd (bo Ursynów Płd jest taki sobie jako kraniec) to też nie wróży im niczego poza dziadostwem. Trzy - jednak 395 powinno, jeśliby już iśc w tę stronę, nie skręcać w Herbsta w prawo a w lewo, tak jak teraz 195. No i nie bardzo łapię pomysł z 210 - w którą stronę ono miałoby iść jak 195? Czy w stronę Reala? A co wtedy z Madalińskiego? :)
Popatrz, jaka franca!

ziomus91
Posty: 3
Rejestracja: 23 mar 2008, 0:54

Post autor: ziomus91 » 20 wrz 2011, 19:00

Po przeczytaniu tego wątku, zdziwiłem się waszymi propozycjami trasy z połączenia dwóch linii i ich komplikowaniem. Po pierwsze uważam że trasa linii 185 jest bardzo dobra, bo po prostu dowozi szybko ludzi z Reala i nowych osiedli do metra i dojeżdża szybciej do Doliny Służewieckiej niż 195 oraz nie ma sensu przy tej trasie grzebać. Po drugie trasę linii 503 można by było zmienić na następującą NATOLIN PŁN ... Dereniowa, Al.Ken, Dolina Służewiecka ... NOWODWORY, dlaczego tak uważam?
A)Nadal pełni rolę linii dowożącej z osiedli przy Dereniowej do Ratusza i metra oraz dużej liczy puntów usługowych przy Al.Ken.
B)Trasa nadal jest szybka i prosta, liczba linii na Ursynowie obsługującej osiedla oddalonych od metra i tak jest bardzo dobra, min: przez 192 i 179, można byłoby po stracie 195 dotrzeć do 503 bez problemu. A tam gdzie 503 było by zabrane, to i tak jest 185 oraz możliwa później wygodna przesiadka do 503.
C)Zastępuję 195 przy Metrze Ursynów, Stokłosy, Ursynowie Płd a zaoszczędzone brygady można wykorzystać na wzmocnienie 179, 503 oraz 185, bądź dla jakieś linii krótkiej uzupełniającej która uszczelni luki w mapie komunikacyjnej Ursynowa.

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 20 wrz 2011, 19:19

Zastąpienie 503 przez 185 na Rosoła? Z jaka częstotliwością??
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 20 wrz 2011, 20:03

ziomus91 pisze:Po przeczytaniu tego wątku, zdziwiłem się waszymi propozycjami trasy z połączenia dwóch linii i ich komplikowaniem. Po pierwsze uważam że trasa linii 185 jest bardzo dobra, bo po prostu dowozi szybko ludzi z Reala i nowych osiedli do metra i dojeżdża szybciej do Doliny Służewieckiej niż 195 oraz nie ma sensu przy tej trasie grzebać. Po drugie trasę linii 503 można by było zmienić na następującą NATOLIN PŁN ... Dereniowa, Al.Ken, Dolina Służewiecka ... NOWODWORY, dlaczego tak uważam?
A)Nadal pełni rolę linii dowożącej z osiedli przy Dereniowej do Ratusza i metra oraz dużej liczy puntów usługowych przy Al.Ken.
B)Trasa nadal jest szybka i prosta, liczba linii na Ursynowie obsługującej osiedla oddalonych od metra i tak jest bardzo dobra, min: przez 192 i 179, można byłoby po stracie 195 dotrzeć do 503 bez problemu. A tam gdzie 503 było by zabrane, to i tak jest 185 oraz możliwa później wygodna przesiadka do 503.
C)Zastępuję 195 przy Metrze Ursynów, Stokłosy, Ursynowie Płd a zaoszczędzone brygady można wykorzystać na wzmocnienie 179, 503 oraz 185, bądź dla jakieś linii krótkiej uzupełniającej która uszczelni luki w mapie komunikacyjnej Ursynowa.
Takie mydło...

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1345
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 20 wrz 2011, 20:36

ziomus91 pisze:blablabla
:spam:

A wracając do głównego tematu - czy jest potrzeba aby grzebać znów w komunikacji na Ursynowie? Zrobiono te parę lat temu rewolucję, i zobaczyli wszyscy, że to było dobre. Finito.
W tej chwili praktycznie cały Ursynów ma dojazd na Trakt Królewski (lub chociaż do PTK): północna część ma 195, centralna ma 503, a południowa 166. Nie jestem pewien, czy łączenie 195 z 503 to wobec tego dobry pomysł. Już może lepiej skrócić 195 do Ursynowa Płd. Z drugiej strony - bardzo rzadko jeżdżę w tych relacjach, więc niech się wypowiadają lepiej zorientowani. Ja na Trakt i tak jeżdżę metrem + przesiadka w 128/175.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 21 wrz 2011, 5:18

tarantula01 pisze:
person pisze: A czy była już jakakolwiek akcja prowadzona (poza bardzo ogólnikową)? :>
Była - ta ogólnikowa. Kolejna odsłona zacznie się być może dzięki temu od słów: Przypominamy..., a nie Informujemy ...
Jak ktoś nie ma ochoty, nie chce się dowiedzieć, to takim sposobem nigdy się nie dowie, nawet jakby miał informacje przed nosem. Temat był wałkowany już wielokrotnie i od dawna, na różnych płaszczyznach. W kwestii przejezdności skrzyżowania i wstępnej organizacji ruchu nic się nie zmieniło od początku. Toteż dziwię się, że Ty, chociaż określasz się mianem radnego sąsiedniej (do Pragi Północ, na której będą zmiany) dzielnicy nie masz bladego pojęcia o tym, co wypisujesz.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 21 wrz 2011, 8:39

tak moze troche offtop

Korzystam z linii 166/195/503 na odcinku od Dolnej do Doliny Służewieckiej. Po otwarciu Warneńskiej dla 401/503 jest zauważalne, że ludzie mniej korzystają teraz ze 166/195 z tego przystanku, jednak ostatnia sytuacja mnie ogólnie bardzo rozbawiła. Stały na przystanku dwie dziewczyny, podjechało 195 (w którym ja jechałem) i wywiązał się krótki dialog:

D1 - O, 195. Jedziemy?
D2 - Czekamy na 503. 195 śmierdzi kut****

Taki dobrobyt :)
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 wrz 2011, 10:18

Ja osobiście jeżeli nie udałoby się połączyć 195 z 503 zrobiłbym (w ostateczności) tak:
195 - trasa jak obecnie - 20/30/30
503 - trasa do Konwiktorskiej - 10/10/15
i coś nowego na Tarchomin.

A nawet nie wiem czy tak by nie było lepiej:
166 - co 20/30/30
195 - co 20/30/30
503 jako 155 - co 8-10/10/10 do Konwiktorskiej
i coś nowego na Tarchomin

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 21 wrz 2011, 12:38

Lukasz436 pisze:166 - co 20/30/30
195 - co 20/30/30
Litości :roll:
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 wrz 2011, 12:48

i do tego 'cos nowego na Tarchomin', czyli klasyczna demarszrutyzacja. Ble.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 wrz 2011, 14:32

Glonojad pisze:i do tego 'cos nowego na Tarchomin', czyli klasyczna demarszrutyzacja. Ble.
Demarszrutyzacja czego? 503 na trasie NOWODWORY - NATOLIN było dobre jak było co 6-10/15/20. Obecnie? I tak wiadomo że trzeba coś puścić na Tarchomin po ewentualnym skróceniu 503 do Konwiktorskiej.

[ Dodano: |21 Wrz 2011|, 2011 14:34 ]
JacekM pisze:
Lukasz436 pisze:166 - co 20/30/30
195 - co 20/30/30
Litości :roll:
Ja nie twierdzę że tak ma być. Ale osobiście jestem zwolennikiem przesiadania się z częstego do częstego.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8818
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 wrz 2011, 15:17

Lukasz436 pisze:I tak wiadomo że trzeba coś puścić na Tarchomin po ewentualnym skróceniu 503 do Konwiktorskiej.
Dlatego trzeba? A jeśli trzeba, to czemu nie hybrydę 503+510 z Nowodworów przez TK na Centralny? ;)

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 wrz 2011, 18:47

person pisze:
Lukasz436 pisze:I tak wiadomo że trzeba coś puścić na Tarchomin po ewentualnym skróceniu 503 do Konwiktorskiej.
Dlatego trzeba? A jeśli trzeba, to czemu nie hybrydę 503+510 z Nowodworów przez TK na Centralny? ;)
Kompletnie zapomniałem o 510... Zawsze myślę że tego potwora już nie ma.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 21 wrz 2011, 20:27

Ręce opadają. Dla kogo potwór, dla tego potwór. Na pewno nie dla tłumów, które kiszą się teraz w solówkach.

wlv
Posty: 47
Rejestracja: 28 cze 2011, 20:38

Post autor: wlv » 21 wrz 2011, 21:33

Ale zazwyczaj jest przeciwpotok-miejsca leżące dla małżeństw i trójkącików w gniocie. Zostaje się pomodlić o Tramwaj Na Tarchomin i silną 17 Winnica-Kielecka. (-o< :-"

Zablokowany