Bo założyłeś, że Praga musi obsługiwać 4-kę. A nie musi.Pan Piotr pisze:Odnosiłem wrażenie, że była mowa o zajezdni "Praga".Paweł D. pisze:Koszt wybudowania rozjazdów na rondzie to...? I będą one wykorzystane dla 2-3 brygad? A czas włączenia się brygady mokotowskiej na 4-kę to 5 minut.
Rozdysponowanie SwingĂłw
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Paraliż przy wyjazdach między 4 a 5 rano i zjazdach między 23 a 1?Glonojad pisze:Kompletu relacji? Jakies 8 do 10 mln, nie liczac ewentualnej zabawy z tunelami. Ale przy obecnej organizacji ruchy oznaczaloby to paraliz trasy w Alejach - pelzanie po zwrotnicach na tak rozleglym skrzyzowaniu...
[ Dodano: |9 Paź 2011|, 2011 14:37 ]
Nie założyłem, że musi obsługiwać 4-kę. Przyjąłem po prostu jako wyjściowy stan obecny i na podstawie tego, jak wygląda sprawa obecnie oceniłem przydatność ewentualnych zakrętów. Zgadzam się, że "Praga nie musi obsługiwać "4", tyle że nikt jak dotąd nie pokusił się o wykombinowanie nowego rozdysponowania niskopodłogowców.Paweł D. pisze:Bo założyłeś, że Praga musi obsługiwać 4-kę. A nie musi.Pan Piotr pisze:Odnosiłem wrażenie, że była mowa o zajezdni "Praga".
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36671
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A co, w pozostałych godzinach nikt by przez te zwrotnice nie jeździł, nawet na wprost?Pan Piotr pisze:Paraliż przy wyjazdach między 4 a 5 rano i zjazdach między 23 a 1?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W pozostałych godzinach zwijamy zwrotnice czy jak?Pan Piotr pisze: Paraliż przy wyjazdach między 4 a 5 rano i zjazdach między 23 a 1?
.
[ Dodano: |9 Paź 2011|, 2011 15:11 ]
Zeszła z brygad wysokich na 1. Nie przerobi wozów w nocy i nie wyśle ich jako niskaczy na 4...Tranzystor pisze:Ja bym proponował, żeby zamiast Pragi, na czwórkę weszła Wola. Akurat dopiero co zeszła z 1. Przynajmniej nie byłoby jazd przez całe miasto.
Co do obsługi 4 - można by to zrobić przez 1 lub przez 14, z kolejnym przebraniem na Banacha - w końcu niskacze z wyświetlaczami są, więc nie przyjdzie zaraz jakiś motorniczy i nie zacznie mi opowiadać "czy chciałbyś pracować tak że co godzinę zmieniasz obrazki na ścianach" czy coś w ten deseń
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak czy siak, Praga ma trochę wozów z modernizacji trasy W-Z które gdzieś wysłać musi - jak nie na 4, to na 23 czy 26. Bez BWL (czy to z 24, czy to z 8) się tego nie zrobi, ale skoro ten stan się pewnie na ze dwa lata ustali, to może warto jakieś sensowne rozwiązania dlań wymyślić?
[ Dodano: |9 Paź 2011|, 2011 15:17 ]
No widzisz. A teraz się twierdzi, że nie było mowy o żadnym otwarciu, tylko o "przejezdności", a ta jest przecież wciąż zachowana, bo przejezdność dla autobusów wciąż będzie.Bastian pisze:I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta...
W literaturze czy filmie taki zabieg nosi nazwę "retcon" - nie znam, niestety, polskiego odpowiednika...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Wiem, sygnalizacja z fazą do skrętu by funkcjonowała przez cały dzień. Ale uważasz, że obecne rozwiązanie jest takie optymalne?Bastian pisze:A co, w pozostałych godzinach nikt by przez te zwrotnice nie jeździł, nawet na wprost?Pan Piotr pisze:Paraliż przy wyjazdach między 4 a 5 rano i zjazdach między 23 a 1?
[ Dodano: |9 Paź 2011|, 2011 15:39 ]
j.w.Glonojad pisze:W pozostałych godzinach zwijamy zwrotnice czy jak? .Pan Piotr pisze: Paraliż przy wyjazdach między 4 a 5 rano i zjazdach między 23 a 1?
.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie chodzi o fazę do skrętu. Chodzi o długość fazy na wprost a zwłaszcza jej koordynację dla sygnalizatora zjazdowego, uwzględniającą wolniejszy przejazd przez iglice i krzyżownice na długości kilkudziesięciu metrów.Pan Piotr pisze:Wiem, sygnalizacja z fazą do skrętu by funkcjonowała przez cały dzień. Ale uważasz, że obecne rozwiązanie jest takie optymalne?Bastian pisze: A co, w pozostałych godzinach nikt by przez te zwrotnice nie jeździł, nawet na wprost?
Tak, wolę obecne rozwiązanie, przynajmniej dwa tramwaje na raz przejeżdżają.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
z zacytowanego przez Ciebie fragmentu nie wynika postawiony przez Ciebie wniosek. 186 tramwajów zawiera pulę wozów do obsługi Zieleniecka - Targowa.BJ pisze:To znaczy, że oprócz 186 Swingów będą jeszcze jakieś inne, nowe tramwaje w najbliższych latach?Glonojad pisze:jako jedyna, oraz dostanie wszystkie tramwaje zakupione do obsługi trasy Zieleniecka - Targowa
Ale niezależnie od tego TW może oczywiście zamóić więcej tramwajów - mówi się o dwukierunkowcach, zresztą chyba istniałaby możliwość rozszerzenia zgodnie z prawem zamówień publicznych.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
czy to oznacza, że przez dwa lata* teraz będą te karkołomne wyjazdy i zjazdy? Czy też ktoś będzie starał się to uporządkować?Paweł D. pisze:Aaaa, na te parę miesięcy to faktycznie nie ma sensu zmieniać rozkładów i obsługiBastian pisze:I dodajmy - w maju 2012 Targowa miała być już otwarta...
* Na waszym miejscu to modliłbym się, żeby to były tylko dwa lata...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]