O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 31 paź 2011, 15:13

A nie jest tak że mają tylko 30 dni na odpisanie? I jak dalej wygląda procedura- jeżeli nie odpiszą?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 31 paź 2011, 15:25

Nie zawsze mają 30 dni. I procedura zapewne wg KPA.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 31 paź 2011, 15:30

Ale 1,5 roku to już chyba przegięcie ](*,)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
malyniak
Posty: 157
Rejestracja: 24 sie 2006, 19:02
Lokalizacja: Warszawa/Puławy

Post autor: malyniak » 31 paź 2011, 21:40

A przewoźnicy mają w ogóle obowiązek odpowiadania na skargi i inne pisma do nich kierowane? To nie jest urząd państwowy, żeby stosować KPA. Wyjątkiem są reklamacje, gdzie brak odpowiedzi w ciągu 30 dni skutkuje automatycznym uznaniem roszczenia.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 02 lis 2011, 22:59

Jadąc dzisiaj push&pullem naszła mnie pewna myśl. Czy nie dałoby się tych wszystkich pociągów ustawić lokomotywą w jedna stronę? Myślę, że bardzo by to pomogło chociażby rowerzystom, czy matkom z dziećmi, a pasażer też by wiedział gdzie się na peronie ustawić chcąc wejść do pierwszych drzwi.
Co o tym myślicie i do kogo można by napisać w tej sprawie??

PS. Gdy byłem w Berlinie wszystkie pociągi zawsze były ustawione w "jedną stronę".
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Michał J
Posty: 287
Rejestracja: 29 gru 2007, 1:08

Post autor: Michał J » 02 lis 2011, 23:13

Jak dla mnie, nie ma różnicy. ZTCP w 14We windy dla inwalidów też są tylko po jednej stronie składu i jakoś nikt nie robi problemów czy jedzie tyłem czy przodem.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 lis 2011, 23:21

kajo pisze:Gdy byłem w Berlinie wszystkie pociągi zawsze były ustawione w "jedną stronę".
Tu bym polemizował - nie zdarzyło się, żebym jechał dwa razy pod rząd P&P do Greifswaldu ustawionymi w tę samą stronę...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 03 lis 2011, 8:44

Michał J pisze:Jak dla mnie, nie ma różnicy. ZTCP w 14We windy dla inwalidów też są tylko po jednej stronie składu i jakoś nikt nie robi problemów czy jedzie tyłem czy przodem.
Problemów nikt nie robi, ale byłoby wygodniej, nie uważasz?
Tu bym polemizował - nie zdarzyło się, żebym jechał dwa razy pod rząd P&P do Greifswaldu ustawionymi w tę samą stronę...
Nie wiem jak na innych liniach, ale na trasie z Werder (gdzie mieszkałem) do Berlina zawsze lokomotywa spoglądała w stronę stolice tego kraju.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 lis 2011, 8:54

malyniak pisze:A przewoźnicy mają w ogóle obowiązek odpowiadania na skargi i inne pisma do nich kierowane? To nie jest urząd państwowy, żeby stosować KPA. Wyjątkiem są reklamacje, gdzie brak odpowiedzi w ciągu 30 dni skutkuje automatycznym uznaniem roszczenia.
OK, to zawsze można się zwrócić do sprawującego nadzór nad przewoźnikiem Urzędu Marszałkowskiego. Tych już kpa obowiązuje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 03 lis 2011, 9:24

Michał J pisze:Jak dla mnie, nie ma różnicy. ZTCP w 14We windy dla inwalidów też są tylko po jednej stronie składu i jakoś nikt nie robi problemów czy jedzie tyłem czy przodem.
No ale jak taka Łukowianka ma blisko 200 metrów, a miejsce dla "nietypowych" tylko na jednym Końcu?

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 03 lis 2011, 19:37

kajo pisze:Jadąc dzisiaj push&pullem naszła mnie pewna myśl. Czy nie dałoby się tych wszystkich pociągów ustawić lokomotywą w jedna stronę? Myślę, że bardzo by to pomogło chociażby rowerzystom, czy matkom z dziećmi, a pasażer też by wiedział gdzie się na peronie ustawić chcąc wejść do pierwszych drzwi.
Co o tym myślicie i do kogo można by napisać w tej sprawie?? (...)
A to nie przeczy czasem idei P&P?
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 lis 2011, 22:13

Może ktoś mnie oświeci. Po co Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na "Wynajem lokomotyw z napędem elektrycznym wraz z obsługą maszynistowską przez drużyny trakcyjne ", które wygrało PKP Cargo?

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 03 lis 2011, 22:16

Aby mieli czym ściągać swoje trupy? A może traxy niedomagają?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 03 lis 2011, 22:24

To było 30 sierpnia, może chodziło o dociągnięcie push-pulli do końca sierpnia.

Jak nie, to faktycznie trochę dziwny przetarg, albo "akcja zima" KM, czyli maszyny do ściągania ELFów i AKMek :]

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 03 lis 2011, 22:25

SławekM pisze:Może ktoś mnie oświeci. Po co Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na "Wynajem lokomotyw z napędem elektrycznym wraz z obsługą maszynistowską przez drużyny trakcyjne ", które wygrało PKP Cargo?
Możesz wskazać jakiegoś linka do ogłoszenia?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

ODPOWIEDZ