O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
A nie jest tak że mają tylko 30 dni na odpisanie? I jak dalej wygląda procedura- jeżeli nie odpiszą?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ale 1,5 roku to już chyba przegięcie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Jadąc dzisiaj push&pullem naszła mnie pewna myśl. Czy nie dałoby się tych wszystkich pociągów ustawić lokomotywą w jedna stronę? Myślę, że bardzo by to pomogło chociażby rowerzystom, czy matkom z dziećmi, a pasażer też by wiedział gdzie się na peronie ustawić chcąc wejść do pierwszych drzwi.
Co o tym myślicie i do kogo można by napisać w tej sprawie??
PS. Gdy byłem w Berlinie wszystkie pociągi zawsze były ustawione w "jedną stronę".
Co o tym myślicie i do kogo można by napisać w tej sprawie??
PS. Gdy byłem w Berlinie wszystkie pociągi zawsze były ustawione w "jedną stronę".
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Tu bym polemizował - nie zdarzyło się, żebym jechał dwa razy pod rząd P&P do Greifswaldu ustawionymi w tę samą stronę...kajo pisze:Gdy byłem w Berlinie wszystkie pociągi zawsze były ustawione w "jedną stronę".
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Problemów nikt nie robi, ale byłoby wygodniej, nie uważasz?Michał J pisze:Jak dla mnie, nie ma różnicy. ZTCP w 14We windy dla inwalidów też są tylko po jednej stronie składu i jakoś nikt nie robi problemów czy jedzie tyłem czy przodem.
Nie wiem jak na innych liniach, ale na trasie z Werder (gdzie mieszkałem) do Berlina zawsze lokomotywa spoglądała w stronę stolice tego kraju.Tu bym polemizował - nie zdarzyło się, żebym jechał dwa razy pod rząd P&P do Greifswaldu ustawionymi w tę samą stronę...
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
OK, to zawsze można się zwrócić do sprawującego nadzór nad przewoźnikiem Urzędu Marszałkowskiego. Tych już kpa obowiązuje.malyniak pisze:A przewoźnicy mają w ogóle obowiązek odpowiadania na skargi i inne pisma do nich kierowane? To nie jest urząd państwowy, żeby stosować KPA. Wyjątkiem są reklamacje, gdzie brak odpowiedzi w ciągu 30 dni skutkuje automatycznym uznaniem roszczenia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A to nie przeczy czasem idei P&P?kajo pisze:Jadąc dzisiaj push&pullem naszła mnie pewna myśl. Czy nie dałoby się tych wszystkich pociągów ustawić lokomotywą w jedna stronę? Myślę, że bardzo by to pomogło chociażby rowerzystom, czy matkom z dziećmi, a pasażer też by wiedział gdzie się na peronie ustawić chcąc wejść do pierwszych drzwi.
Co o tym myślicie i do kogo można by napisać w tej sprawie?? (...)
Możesz wskazać jakiegoś linka do ogłoszenia?SławekM pisze:Może ktoś mnie oświeci. Po co Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na "Wynajem lokomotyw z napędem elektrycznym wraz z obsługą maszynistowską przez drużyny trakcyjne ", które wygrało PKP Cargo?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.