Solarisy 2011+2012
Wcale się nie dziwie że zniknęły te zdjęcia. Zamiast się cieszyć że nowe przyszło to biadolenie że logo nie takie, że środek nie taki ludzie jak chcecie mieć wymarzoną komunikację zagrajcie w totka i kupcie sobie taki autobus jaki wam się tylko podoba i będziecie szczęśliwi.
Ręce opadają jeśli chodzi o stan taboru Warszawa wypada na tle innych stolic blado więc ja kibicuję każdemu zakupowi czy to MAN, Solaris czy cokolwiek innego. Grunt że stare zjeżdżają na złom. Pamiętam jak jeszcze 6 lat temu spotkać nówkę 2 letnią czy roczną na mieście to był szczyt a tak tylko same lewary klekoczące. Przykro było pojechać 100 km od Warszawy do takiej Łodzi a tam same niskie wozy prawie.
Ręce opadają jeśli chodzi o stan taboru Warszawa wypada na tle innych stolic blado więc ja kibicuję każdemu zakupowi czy to MAN, Solaris czy cokolwiek innego. Grunt że stare zjeżdżają na złom. Pamiętam jak jeszcze 6 lat temu spotkać nówkę 2 letnią czy roczną na mieście to był szczyt a tak tylko same lewary klekoczące. Przykro było pojechać 100 km od Warszawy do takiej Łodzi a tam same niskie wozy prawie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Piękne czasy... Szkoda, że nie wrócą.beni pisze:Pamiętam jak jeszcze 6 lat temu spotkać nówkę 2 letnią czy roczną na mieście to był szczyt a tak tylko same lewary klekoczące.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Wreszcie MZA się szarpnęły, i nówki mają tę kozacką grzałkę na nogi kierowcy.
To może w tej lepszej (taborowo) części Łodzi - z obsługą przez Limanowskiego (w praktyce północ miasta). Niestety południe miasta jest uszczęśliwiane trzydziestoma wspaniałymi całkowicie wysokopodłogowymi conecto (rocznik wbrew pozorom nie 1996 tylko 2006), które wyjeżdżają na miasto w komplecie i zazwyczaj nie po to żeby stać na rezerwach.beni pisze:a tam same niskie wozy prawie.
No i łódzcy dyspozytorzy potrafią wysłać Ikarusa w niedzielę (mimo że jest ich niecałe 20 i plan weekendowy maleje o znacznie więcej brygad)
No fakt, zniknęły z Przegubowca, ale podejrzewam, że usunięto ze względu na brak jakiejś zgody.. czy coś xD
W sensie ja chciałam się zapytać, czy to prawda, że nówki jeździły na 193? Że Woronicza dostała 3 nówki No i, przede wszystkim chciałabym się dowiedzieć, kiedy Woronicza dostanie więcej U18 i kiedy zostaną one oddane do użytku... wierna fanka i sumienna użytkowniczka linii 193 niecierpliwie czeka
Z góry dzięki za inf.
W sensie ja chciałam się zapytać, czy to prawda, że nówki jeździły na 193? Że Woronicza dostała 3 nówki No i, przede wszystkim chciałabym się dowiedzieć, kiedy Woronicza dostanie więcej U18 i kiedy zostaną one oddane do użytku... wierna fanka i sumienna użytkowniczka linii 193 niecierpliwie czeka
Z góry dzięki za inf.
M 4 10 31 166 193 210 525
SU18 PESA120Na no i Alstom
SU18 PESA120Na no i Alstom
Nic nowego nie jeździło na 193Alstom pisze:W sensie ja chciałam się zapytać, czy to prawda, że nówki jeździły na 193? Że Woronicza dostała 3 nówki No i, przede wszystkim chciałabym się dowiedzieć, kiedy Woronicza dostanie więcej U18 i kiedy zostaną one oddane do użytku... wierna fanka i sumienna użytkowniczka linii 193 niecierpliwie czeka
Z góry dzięki za inf.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Poza tym na R-7 na razie żadna nówka nie dotarła.Walas pisze:Nic nowego nie jeździło na 193Alstom pisze:W sensie ja chciałam się zapytać, czy to prawda, że nówki jeździły na 193? Że Woronicza dostała 3 nówki No i, przede wszystkim chciałabym się dowiedzieć, kiedy Woronicza dostanie więcej U18 i kiedy zostaną one oddane do użytku... wierna fanka i sumienna użytkowniczka linii 193 niecierpliwie czeka
Z góry dzięki za inf.
Rozplanowaniem wnętrza. Zanim usunięto zdjęcia z Przegubowca, udało mi się zauważyć, że rzeźnia w pierwszym członie jest większa niż w poprzednich dostawach (brak siedzeń tyłem po lewej stronie), za to siedzenia z prawej strony między 1 a 2 drzwiami są bezpodestowe (jak w U15). Za to chyba na dobre zniknęła rzeźnia za przegubem.Łukasz pisze:A oprócz tego czym się będą różnić ;>?Szeregowy_Równoległy pisze:Wreszcie MZA się szarpnęły, i nówki mają tę kozacką grzałkę na nogi kierowcy.
Dostawy można podsumować:
SU12 - 1520-33 > R10 (1530-33 w dniu 14.11)
SU18 - 8500-02 > R7 ( dnia 14.11 dojadą )
SU18 - 8550-55 > R6
SM10 - 1020-23 > R7 ( dnia 14.11 dojadą )
Pozdrawiam.
SU12 - 1520-33 > R10 (1530-33 w dniu 14.11)
SU18 - 8500-02 > R7 ( dnia 14.11 dojadą )
SU18 - 8550-55 > R6
SM10 - 1020-23 > R7 ( dnia 14.11 dojadą )
Pozdrawiam.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.