Linia 20 ma trase po połączeniu z linią 13, jest w takiej relacji:Łukasz pisze:Chyba na gumowym zestawie kołowym. Myślę, że pamiętam dużo lepiej od Ciebie.Bon Jovi pisze: Nie na Kole tylko na pętli /dawniej/ Kawęczyńska-Bazylika. Jeśli nie pamiętasz, to została połączona linia 20 z linia 13 i w taki sposób powróciła linia 20, z dalekiej krainy zawieszonych linii.
KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA - BOERNEROWO.
Jesli linia 16 wróci na ŻERAŃ FSO, to linia 20 zostanie skrócona pewnie do ZOO a docelowo ma wrócić na pętle KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA po otwarciu ul. Targowej dla tramwajów.
"Basiatn" i "Szeregowy_Równoległy"
6 do Twardowskiej + 27 do Zajezdni Żoliborz wystarczy. Są linia 181 uzupełnia tą oferte. A 17 można spokojnie skrócić do Metra Marymont i pozyskać więcej brygad. Otwarcie mopstu Północnego na kiedy jest przewidziane? Chyba nie na 1 grudnia i ani na 1 stycznia. Jesli nawet 3 miesiące pojeżdzi na trasie skróconej, to było by i tak z korzyścią dla Służewca. Zreszta po otwarciu mostu Północnego można zamiast puszczać linii 17 przez całe miasto na Tarchomin, uruchomić jakąś linie z Metra Marymont i Metra Młociny (lub ewentualnie 5 wydłużyć na Tarchomin, bo nie ma sensu jej kierować do Metra Marymont).
Są jeszcze w dużej mierze kursy wyjazdów i zjazdów do zajezdni Żoliborz które też są do wykorzystania przez pasażerów.