Solarisy 2011+2012
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Chcesz się licytować? Uwierz że gorzej na tym wyjdzie.R-9 Chełmska pisze:A MAN zwrócił za padające jak muchy w początkach eksploatacji 34xx?
Problem polega na tym że od zawsze jak przychodzą nowe wozy to zawsze jest coś z nimi nie tak, wniosków żadnych nie wyciągnęli od wielu dostaw. Nie było jeszcze dnia kiedy ten wynalazek przejeździłby dzień bez zjazdu
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
nie chcę się licytować. Po prostu pojazdy warszawskiej komunikacji w początkach eksploatacji zawsze psują się na potęgę, niezależnie od tego, czy są marki MAN, Solaris, Scania, PESA, Metrowagonmasz, czy jakiejkolwiek innej. Chyba tylko seria 83xx od początku daje radę...Desert pisze:Chcesz się licytować? Uwierz że gorzej na tym wyjdzie.R-9 Chełmska pisze:A MAN zwrócił za padające jak muchy w początkach eksploatacji 34xx?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Rzeczywiście seria 83xx z tego co pamiętam, wyjechała prawie od razu na miasto i (zbyt wielu) spektakularnych awarii nie było. Za to MAN-y stały ileś tam czasu w zajezdni odgrodzone taśmą. Ale także Swingi dają jakoś radę od nowości jeździć - spektakularnych zatrzymań tramwajowych jakoś nie ma - w przeciwieństwie do 120N, z którymi na początku było sporo problemów. Nawet telewizja się ekscytowała, że znów popsuły się nowe tramwaje. A teraz mówi się, że 120N są lepsze od swingów.R-9 Chełmska pisze:nie chcę się licytować. Po prostu pojazdy warszawskiej komunikacji w początkach eksploatacji zawsze psują się na potęgę, niezależnie od tego, czy są marki MAN, Solaris, Scania, PESA, Metrowagonmasz, czy jakiejkolwiek innej. Chyba tylko seria 83xx od początku daje radę...
Jakoś nie pamiętam poważniejszych awarii Scanii. Problemem (szybko usuniętym) były tylko zbyt długo otwierające/zamykające się drzwi.R-9 Chełmska pisze:nie chcę się licytować. Po prostu pojazdy warszawskiej komunikacji w początkach eksploatacji zawsze psują się na potęgę, niezależnie od tego, czy są marki MAN, Solaris, Scania, PESA, Metrowagonmasz, czy jakiejkolwiek innej. Chyba tylko seria 83xx od początku daje radę...
83xx wcale nie są takie kolorowe jak sądzicie, na początku eksploatacji miały wiele wycieków płynów eksploatacyjnych, były nawet przypadki samoczynnego urwania się alternatora, rozrusznika... Ale to wada fabryczna że tak powiem, z MANami było podobnie, w pojedyńczych sztukach silnik się rozkręcił ( ), coś tam odpadło, coś przestało działać... Tylko problem polega na tym tak jak już wspomniałem że nikt nie podejmuje żadnych działań żeby coś zrobić z tym fantem, za każdym razem nowa partia wozów zdycha jeden po drugim vide 855x, ledwo wyjechały a za moment zjechały... I nadal Macro-system odmawia współpracy... To nowe R&G w MANach jest mniej upierdliwe, natomiast zastanawia mnie jedno - dlaczego wozy #3382-4 nie gadają - sprostowanie, oczywiście że potrafią. Ale to może w innym temacie.
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
No tak, z tym, że w ok. 25 wozach z 42 wykryto usterki skrzyń biegów, tak, tak, nowa seria 83xx...fraktal pisze:Rzeczywiście seria 83xx z tego co pamiętam, wyjechała prawie od razu na miasto i (zbyt wielu) spektakularnych awarii nie było. Za to MAN-y stały ileś tam czasu w zajezdni odgrodzone taśmą. Ale także Swingi dają jakoś radę od nowości jeździć - spektakularnych zatrzymań tramwajowych jakoś nie ma - w przeciwieństwie do 120N, z którymi na początku było sporo problemów. Nawet telewizja się ekscytowała, że znów popsuły się nowe tramwaje. A teraz mówi się, że 120N są lepsze od swingów.R-9 Chełmska pisze:nie chcę się licytować. Po prostu pojazdy warszawskiej komunikacji w początkach eksploatacji zawsze psują się na potęgę, niezależnie od tego, czy są marki MAN, Solaris, Scania, PESA, Metrowagonmasz, czy jakiejkolwiek innej. Chyba tylko seria 83xx od początku daje radę...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Za to teraz masz to jako zajechane szroty, śmierdzące w środku...a są duuużo młodze od ruin U15 czy M121M....alojz pisze:Jakoś nie pamiętam poważniejszych awarii Scanii. Problemem (szybko usuniętym) były tylko zbyt długo otwierające/zamykające się drzwi.R-9 Chełmska pisze:nie chcę się licytować. Po prostu pojazdy warszawskiej komunikacji w początkach eksploatacji zawsze psują się na potęgę, niezależnie od tego, czy są marki MAN, Solaris, Scania, PESA, Metrowagonmasz, czy jakiejkolwiek innej. Chyba tylko seria 83xx od początku daje radę...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo w pewnych dziedzinach są. W szczególności, w systemach informatycznych - głównie dzięki temu, że mają ich po prostu mniej i są to systemy prostsze, niezintegrowane. Paradoksalnie trochę.fraktal pisze:. A teraz mówi się, że 120N są lepsze od swingów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Właściciele serii 83xx zostali zobligowani do raportowania o usterkach skrzyń biegów w tych wozach...więc o czymś to świadczy...na szczęscie teraz po wyzitach w serwisach auta wykonuja pracę na liniach wzorowo...Desert pisze:Haha żeby tylko to
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa