Stan techniczny autobusĂłw MZA a bezpieczeĹstwo pasaĹźerĂłw
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Tak, osoby odpowiedzialne wypuszczają autobusy bramami pożarowymi, żeby uniknąć kontroli .Rosa pisze:Przede wszystkim powinny być też kary za wypuszczanie przez zajezdnie autobusów w takim stanie. Ktos jest przecież za to odpowiedzialny.
W Lublinie w MPK często zdarza się to z powodu licznych awarii, a miasto i tak niewiele robi.Kra pisze:Jeżeli pewnego pięknego poranka okaże się, że po prostu zabrakło autobusów do obsługi linii to trudno, może to wreszcie kogoś obudzi we władzach i podejmie odważne decyzje o zakupie nowego taboru i odpowiednim traktowaniu posiadanego.
W Radomiu też są Bramy Przeciwpożarowe i też jest miejski "państwowy" przewoznik- czyli MPK.Ciekawe kiedy was,nawiedzą "krokodylki"
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
A proszę bardzo, niech nawiedzają. W każdym mieście z pewnością coś znajdą.mobil one pisze:W Radomiu też są Bramy Przeciwpożarowe i też jest miejski "państwowy" przewoznik- czyli MPK.Ciekawe kiedy was,nawiedzą "krokodylki"
Tylko tobie jak zwykle brakło argumentów, więc musiałeś odwrócić kota ogonem.
Zaś ty upodobałeś sobie "Bramy Pożarowe" które mieszczą się w pewnym zakładzie.
I z uporem do tego wracasz.Było,minęło.Kontrol była.I na tym EOT.
I z uporem do tego wracasz.Było,minęło.Kontrol była.I na tym EOT.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Nic sobie nie upodobałem, bo przypomniałem o tym po raz pierwszy (wcześniej pisali inni). Jak się to może skończyć, tego chyba nie muszę wyjaśniać, a ocenę takiego zachowania zostawiam wszystkim tym, którzy potrafią wyciągać logiczne wnioski. I na tym dyskusję (z tobą) w tym wątku uważam za zamkniętą.
Podpisuje się pod tym obiema rękami.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Zastanówmy się czy dobrze pamiętasz...mobil one pisze:Na "KLESZCZOWEJ" jakoś się zaczęły jarać-nawet chyba dwa.Gdy N 4020 były na "WORONICZA",nie było takich przypadków.
Widać zależy to od personelu technicznego danej bazy.
6720, 6777 (oba 2003r) - z której to zajezdni?
czy przypadkiem nie dlatego że zapragnięto pogrzebać w układzie elektrycznym autobusu, puszczając wiązki obok przewodów paliwowych?
A może inne z 2002/3r. - 6371 (znów silnik), 6373 (kabina), 7771 - jaka to była zajezdnia?
8727? pożar był w czerwcu 2005 a Inflacką zamknięto w 2003r - nic przez 2 lata nic nie zrobiono z "tragicznym stanem" autobusu?
8609? trafił na Woronicza w kwietniu - przez 3 miesiące nie udało się go uruchomić?
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Coś w teń "deseń"slupek pisze:Czy chodzi Ci o coś na kształt komisji rewizyjnej, które nie byłaby przypisana do żadnej z zajezdni?
[ Dodano: 2006-07-24, 21:20 ]
Jak przedostatnia cyfra wskazuje -WRONICZAmkm101 pisze:7771 - jaka to była zajezdnia?
[ Dodano: 2006-07-24, 21:22 ]
To mógł zrobić jego Redutowy właściciel8609? trafił na Woronicza w kwietniu - przez 3 miesiące nie udało się go uruchomić?
Ten tekst pasowałby do kilku wątków, ale ponieważ traktuje między innymi o stanie technicznym, więc niech będzie tutaj:
ŻW pisze:Fala upałów paraliżuje komunikację miejską
Od gorąca panującego w autobusach mdleją kierowcy i pasażerowie
Lipcowe upały są dla komunikacji miejskiej jak plagi egipskie. Wysiada hydraulika, psują się układy elektroniczne, tory tramwajowe zalewa płynny asfalt. A w rozgrzanych autobusach ludzie padają jak muchy.
Od kilku tygodni słupek rtęci nieustannie oscyluje wokół 30 st. C, w autobusach jest o dwa, trzy stopnie więcej. W lipcu aż 28 razy do ofiar komunikacji miejskiej wzywano karetki.
– To były sytuacje, w których kierowcy sami zatrzymywali pojazd i powiadamiali służby – mówi Grzegorz Ćwiek, rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego. – Nieudokumentowanych omdleń było prawdopodobnie znacznie więcej.
Jednak nie tylko ludzie nie wytrzymują wysokich temperatur. Zawodzi nawet nowoczesna technika.
Nowy tramwaj nie jedzie
Psują się i najstarsze tramwaje typu 13N, i nowe niskopodłogowce. W starych wysiada głównie hydraulika, przez co np. nie otwierają się drzwi. W nowych przegrzewają się układy elektroniczne i tramwaj może stanąć w najmniej oczekiwanej chwili.
– Największy problem mamy z szynami. W taką pogodę musimy non stop monitorować, czy nie następują odkształcenia –mówi Wojciech Szydłowski, rzecznik Tramwajów Warszawskich.
Pod wpływem wysokich temperatur szyny rozszerzają się. Na odcinkach prostych robią się dłuższe, natomiast na łukach mogą odkształcać się na boki. Nawet jeden milimetr przesunięcia sprawia, że szynę należy wyciąć i zastąpić nową. Na razie nasze torowiska mają ok. 60 st. C. Taką temperaturę powinny jeszcze wytrzymać.
To jednak nie koniec problemów. – Na skrzyżowaniach, na których nie ma betonowych przejazdów przez szyny, rozgrzany asfalt wlewa się na tory. Dlatego regularnie schładzamy asfalt wodą – mówi Szydłowski.
Klima pada
W autobusach też są problemy z drzwiami. Z układów hydraulicznych wyciekają płyny. W starszych modelach przegrzewają się silniki, a w najnowszych kilka razy zepsuła się klimatyzacja.
Najczęściej psują się stare ikarusy. Jednak pasażerowie wolą w upały podróżować właśnie nimi. – Mają podstawową zaletę – odsuwane, duże okna, które podczas jazdy zapewniają przewiew – wyjaśnia Marek Kozłowski, student.
Koniec atrakcji
Sparaliżowana przez upały została również wakacyjna komunikacja, która miała być turystyczną atrakcją stolicy. Tramwaj wodny nie kursuje już nad Zalew Zegrzyński z powodu niskiego stanu wody w Wiśle. Zawieszone są kursy omnibusów konnych. Biuro Ochrony Środowiska uznało bowiem, że koniom było zbyt gorąco. Wszyscy czekają, aż słupek rtęci zacznie spadać, ale meteorolodzy są bezlitośni – czeka nas kolejny gorący weekend.
Data: 2006-07-29; MACIEJ CZERSKI
A od kiedy autobus sam się zamula . By tego zjawiska nie było, musisz mieć dobrych kierowców, którzy się nie boją "przygarować" autobus. Ci źli sami zamulają autobusy.R-11 Kleszczowa pisze: Prawda jest taka, że wozy z serii 57xx mimo mlodego wieku wcale nie są lepsze od serii 52xx. Krótko mówiąc duża większośc z 70 zamula.
[ Dodano: 2006-08-06, 20:30 ]
Co roku, jak wiadomo, każdy pojazd musi mieć podbity dowód rejstracyjny, który uprawnia do dalszej jazdy. Śmiem przypuszczać, że jak w każdym miejskim zakładzie, autobusy nawet nie "widzą" przeglądu rejstracyjnego, a dowody są podbijane na lewo.Predator pisze:
A co ciekawe – autobus ma ponad 20 lat, przekroczone milion przejechanych kilometrów i ... był po (rzekomym) przeglądzie hamulców po których wyjechał prosto z zajezdni, a które to były w takim stanie że spowodowały awarię i pożar.
Pozostaje tylko pogratulować głupoty MZA
Ps. Powiedzieli także że autobus po przejechaniu 500 tysięcy kilometrów powinien być bezwarunkowo wycofany z eksploatacji.
[ Dodano: 2006-08-06, 20:41 ]
Hmm. A niby z jakiej paczki ich przegonił Mają prawo kontrolować, a kto im przeszkadza, odbywa krótką wycieczkę do sądu grockiego.marker pisze:Powiem więcej ! Krokodylki dziś sie ustawiły przy bramie - pod naszą R6 przed godzina 7:00! Jednak pan kierownik ich przegonił i musieli poszukać sobie innego miejsca
[ Dodano: 2006-08-06, 20:48 ]
Taxi weźmie na pokład góra 4 osoby. Autobus około 100. Więc niech dalej kontrolują autobusy.jacek pisze:te krokodylki to niech sie lepiej za taksowki wezma,zarowno te z korporacji,jak i nie zrzeszonych i tych cwaniakow co sie teraz cabami nazywaja.
tam by krokodylki tez mialy duzo do roboty
A może by zrobić tak. Kierownikowi, przepraszam, dyrektorowi zajezdni, która wygra w plebiscycie na największą ilość zabranych dowodów, zabrać premie