Może od razu mieli takie założenia, że na gdańskim będą się zatrzymywały stodoły, widzę ku temu jeden główny powód, na gdańskim zatrzymuje się mniej pociągów i taka większa przestrzeń między pociągiem a peronem będzie mniej uciążliwa dla pasażerów.Wolfchen pisze:Może ktoś o tym "zapomniał"? Albo kwestia tego, że DWG robili od podstaw, a DWW to po prostu lifting... Nie mam pojęcia, co nimi kierowało.
[RJ] O rozkĹadzie jazdy pociÄ gĂłw 2012
Moderator: JacekM
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Startowanie z Woli nie wyklucza postoju na Gdańskim. Pytanie tylko, czy na Woli peron nie jest za krótki.Wolfchen pisze:Szczerze mówiąc, to ja już chyba wolę Gdański - o wiele lepsze przesiadki i szukać ścieżki nie trzeba
A najlepiej by było, jakby Kijów startował z Zachodniej i jechał przez Piaseczno, Górę Kalwarię do Pilawy. :-p
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Wagon do Moskwy jeździł w Jadwidze jakieś dwa lata temu chyba...MichalJ pisze:Ani ta przez Piaseczno.
Oczywista sprawa.fik pisze:Startowanie z Woli nie wyklucza postoju na Gdańskim.
Na łuku jest, o ile pamiętam, więc nie wiem, jak by się ułożyły odstępy między wagonem a peronem. No i jednak ruchowo by startował z Czystego, więc na Woli by nie stał za długo. A na DWG można podstawić pół godziny wcześniej...fik pisze:Pytanie tylko, czy na Woli peron nie jest za krótki.
Już starczy, że nocny (22:20 z DWW) na Wrocław jedzie przez Piaseczno, Mszczonów, chcesz coś w drugim kierunku?fik pisze:A najlepiej by było, jakby Kijów startował z Zachodniej i jechał przez Piaseczno, Górę Kalwarię do Pilawy. :-p
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Najciekawsze jest to że oba pociagi nie jechały na Wschodnim po torach przy peronach które wyremontowano. Na Wschodnim pociągi ze skrajnią RŻD mogą tylko i wyłącznie wjeżdżać z prędkością rozkładową/ zgodnie ze wskazaniem semafora tylko na tor 24 przy peronie 5 ( peron ma być remontowany) i tor 10 przy peronie 1 ( nie słyszałem żeby były plany remontu ). Na pozostałe tory pociagi te mają ograniczenie szybkości do V=10km/h.Siecool pisze:Jest, ale na Boga - Wschodni właśnie wyremontowano, Gdański bodaj rok temu i oba mają różne skrajnie? PLKa rzuca kostką, którą skrajnię wybrać?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36869
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przepraszam, ale zobaczyłem ten post w oderwaniu od kontekstu postów poprzednich i uderzyła mnie jego zwięzła trafność.MichalJ pisze:PLK ogłosiły, że nie będą mogły.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Te pociągi po przyjeździe do Warszawy chyba nie będą "nocować" na Gdańskim, tylko pewnie zjadą na Szczęśliwice, przejeżdzając i tak przez Wolę. W sumie więc krótki postój mogłyby tam mieć. Inna sprawa, że teraz na Zachodnim wsiadają do tych pociągów co najwyżej pojedyncze osoby, więc nie sądzę,żeby na Woli chciały wsiadać tłumy, skoro do Gdańskiego dojazd dużo lepszy. Nawet osoby, presiadające się do/z innych pociągów, a zwłaszcza obcokrajowcy, pewnie prędzej wybiorą opcję metro+cokolwiek z Centrum do Centralnego, niż kluczenie po wygwizdowie między Zachodnim a Woląfik pisze: Startowanie z Woli nie wyklucza postoju na Gdańskim. Pytanie tylko, czy na Woli peron nie jest za krótki.
A swoją drogą - może PKPIC mogłyby zorganizować jakiś transport autobusowy na trasie Gdański-Centralny, skomunikowany z pociągami mińskim i kijowskim, właśnie z myślą o przesiadkowiczach